در پشت پرده یکی از ناراحت‌کننده‌ترین روزهای تاریخ پرسپولیس، نامی نهفته است که شاید کمتر هواداری به آن توجه کرده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرهای کوچک تر باید به عنوان قطبی برای کارمندانی باشند که از راه دور کار می کنند. شهرها باید بیش تر در مورد زندگی و بازی و حومه شهرها بیش تر در مورد کار کردن باشند. ایده هایی مانند ممنوعیت تردد خودروها در مرکز شهر یا اتخاذ سیاست های انعطاف پذیر در مورد محل ساخت مسکن می توانند اقداماتی جسورانه باشند که امکان اجرای آن توسط مدیران شهرهای متوسط وجود دارد.
به‌دنبال کشف یک بمب به‌جامانده از جنگ جهانی دوم در یکی از شهرهای لهستان، حدود ۱۴هزار نفر تخلیه شدند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: برای مصداق موارد پدافند غیرعامل در شهرها، نظام پدافند شهری تدوین شده است.
وزیر کشور گفت: باید قالب‌ها را عوض کنیم و اگر لازم است آنها تغییر دهیم، زیرا آنچه مهم است هدف است و فرم و قالب‌ها صرفاً یک وسیله است؛ هدف اصلی افزایش سرمایه اجتماعی است.
وینگر تراکتور امیدوار است با برد این هفته مقابل نساجی کار کسب سهمیه برای تیمش به اتمام برسد.
عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری نیازمند رویکرد و تدبیری برای حیات بهینه شهر و با تأکید بر تمام محدودیت هاست.
به نظر می‌رسد که پشه‌ها در شب تحت تأثیر نور مصنوعی قرار می‌گیرند، اما این که آیا این یک چیز خوب یا بد است، یک سوال باز است.
عضو شورای شهر تهران گفت:از مدیریت شهری می‌خواهم به فرمان امیرالمؤمنین به مالک اشتر توجه داشته باشد.
با اعلام سرپرست تراکتور، پاکو خمس ورزشگاه شهید سلیمانی را برای بازی پرسپولیس معرفی کرده است.
باتوجه به برگزاری بدون تماشاگر بازی تراکتور - پرسپولیس، احتمال دارد ورزشگاه کوچکتر شهر تبریز میزبان این دیدار حساس باشد.
مجمع عمومی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۱۴۰۰شرکت باز آفرینی شهری ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی و تصویب گزارش حسابرسی شرکت برگزار شد.
براساس گزارش‌ها سالانه ۱۷ هزار نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای از دست می‌دهند. این یعنی ماهانه حدود ۱۴۱۶ و روزانه ۴۷ انسان جان خود را به علت تصادف از دست می‌دهند. سالانه حدود ۳۵ هزار نفر به همین علت نقص عضو می‌شوند. مرگ این تعداد از انسان‌ها در حالی‌ست که به گفته تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور، ۵۰ درصد تصادفات اگر شرایط ایمنی خودرو مطلوب بود، اصلا اتفاق نمی‌افتاد.
عضو شورای شهر تهران گفت:مدیریت شهری به وظایف خود عمل کرده و باید منتظر حضور تأثیرگذار سایر دستگاه‌های مسئول در این حوزه که عمدتاً دستگاه‌های دولتی هستند بود.
اصفهان- رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در گام نخست مطالبه‌گر حقابه شهر اصفهان است و برای آن وقت و هزینه می‌گذارد وحقوق شهر را در حوزه آب پیگیری می‌کند.
نایب رییس کمیسیون اقتصادی گفت: اتوبوس شهری city12 گروه بهمن بسیار با کیفیت، مدرن و مورد نیاز کشور است.
نایب رییس کمیسیون اقتصادی گفت: اتوبوس شهری city12 گروه بهمن بسیار با کیفیت، مدرن و مورد نیاز کشور است.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود در مورد خروج قطار خط ۵ مترو نوشت: این حادثه عصر روز گذشته در انتهای محدوده ۴۵ متری گلشهر کرج رخ داده است و قطار کاملا خالی از مسافر و در حال عزیمت به سمت پایانه متاسفانه دچار حادثه جزئی شده و یک چرخ آن از ریل خارج می‌شود و طبیعتا هیچ کس آسیب ندیده است.
یک منبع مسول در مترو تهران و حومه اعلام کرد که در این حادثه ۲ واگن قطار شهری بدون مسافر از ریل خارج شده و هیچگونه خسارتی نداشته است.
۳ تیم از شهرستان فراشبند در لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال فارس حضور دارند.
شهردار منطقه ۲ از رونمایی نخستین اطلس شهری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک و همچنین نکوداشت هفته تهران خبر داد.
معاون وزیر کشور گفت: از کلیه دستگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم.
یک شهر کوچک در هلند از توئیتر شکایت کرده و خواهان حذف تمام پیام هایی است که در آنها ادعا می شود حلقه کودک آزان شیطان پرستی از دهه ۱۹۸۰ میلادی در این شهر فعالیت می کند.
براساس گزارش رادیو هالم ۱۰۵، این شهر که در غرب آمستردام قرار دارد و حدود ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد، تصمیم گرفته است از سال ۲۰۲۴ میلادی تبلیغات گوشت را ممنوع کند تا انتشار گاز‌های گلخانه‌ای کاهش یابد.
نیواولسن شمالی‌ترین شهرک غیرنظامی در جهان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ