مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، با تاکید بر ارتقای سطح ایمنی کار از ایجاد ۱۳۱ هزار فرصت شغلی در این استان طی سال گذشته خبر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۷ درصدی سرقت در تهران در چهار ماه نخست سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.
معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران گفت: امسال شاهد رشد ۱۱ درصدی طبقه خوش‌مصرف‌های آب تهران در مقایسه با چهار ماه نخست سال گذشته هستیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از افزایش کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: امروز مصرف برق در استان تهران نسبت به‌روز مشابه سال گذشته یک هزار مگاوات بیشتر شده است.
تهران- مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان تهران از کاهش ۹.۳ درصدی همسرآزاری در استان تهران طی سال گذشته خبر داد و گفت: اغلب این موارد در خصوص آزار زنان توسط همسرانشان است.
حجم ذخیره آب سد‌های تامین‌کننده آب شرب استان تهران در حال حاضر ۵۸۱ میلیون مترمکعب است که در مقایسه با ذخیره ۶۳۲ میلیون مترمکعبی روز مشابه سال گذشته، حدود ۵۱ میلیون مترمکعب کاهش را نشان می‌دهد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: ۱۱۳نفر براثر فوت ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن درسال ۱۴۰۱ به مراکزپزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده اند.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ۴۰۶ بسیجی و سپاهی در استان تهران طی اغتشاشات سال گذشته مجروح شدند.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ۴۰۶ بسیجی و سپاهی در استان تهران طی اغتشاشات سال گذشته مجروح شدند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۴۴۸ مورد رفع تصرف فوری و اجرای حکم قضایی در سال گذشته خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پرداخت ۳۶ هزار و ۲۹۴ فقره وام صد میلیون تومانی اجاره (ودیعه مسکن) طی سال گذشته در این استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین تکلیف بیش از ۱۳۵ هزار پرونده مسن در سطح استان تهران با هدف کاهش آسیب‌های مختلف و کسب رضایت مراجعان خبر داد.
مدیرکل مخاطرات طبیعی و زیست‌محیطی سازمان زمین‌شناسی کشور با اشاره به اعلام نظرات بی‌اساس برخی کارشناسان گفت: گاهی کارشناسان با مجموع آمار سالانه فرونشست اعلام می‌کنند که به‌طور مثال فرونشست در تهران از ۱۰ سال گذشته به عدد ۳ متر رسیده است، اما این در صورتی است که فرونشست فقط در یک نقطه اتفاق نمی‌افتد و این آمار ارائه شده در سطح وسیعی برآورد می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: بر اساس شمارش حیات وحش امسال نسبت به سال گذشته افزایش جمعیت حیات وحش را شاهد هستیم.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران از رشد ۴۶ درصدی پرداخت زکات در سال جاری نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.
ارسطویی گفت: میزان ذخایر سدهای پنج‌گانه تامین‌کننده آب استان تهران ۲۳۹ میلیون مترمکعب است که این رقم در روز مشابه سال گذشته بیش از ۳۲۰ میلیون مترمکعب بوده است و حاکی از افت ۲۵ درصدی است.
بهارستان- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز سال های گذشته استان تهران در شورای تامین این استان بررسی شود.
­مدیر آبفای استان تهران گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون حدود ۴۷ میلی متر بارندگی داشتیم که در مقایسه با سال گذشته ۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به کاهش ۷۰ درصدی بارندگی در استان تهران نسبت به سال گذشته گفت: استان تهران با کاهش ۷۰ درصدی بارندگی، تداوم سال‌های خشک را تجربه می‌کند و حجم مخازن سدهای تهران با ۱۶ درصد پر شدگی نسبت به سال گذشته، ۲۱ درصد با کاهش آب مواجه است.
رییس انجمن انبوه‌سازن استان تهران گفت: در یک سال و سه ماه گذشته با نوعی از دست دادن زمان در طرح نهضت ملی مسکن مواجه شدیم؛ به پیشنهادات سازندگان نیز برای تامین منابع مالی این پروژه توجه نشد و ما نتوانستیم با مسئولان دور یک میز بنشینیم و صحبت کنیم.
­مدیر کل دفتر مدیریت مصرف شرکت آبفای کشور از کاهش ۲۵ درصدی مخازن آبی استان تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد: تهرانی‌ها در این ساعت ۸ هزار لیتر بر ثانیه بیشتر از مدت مشابه سال گذشته آب مصرف می‌کنند.
بررسی وضعیت ورودی سد‌های کشور نشان می‌دهد ورودی به مخازن در سال آبی جاری به ۸۳۰ میلیون متر مکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته ۱۴ درصد کاهش دارد. همچنین میزان پرشدگی سد زاینده رود در استان اصفهان، سد‌های استان تهران، سد‌های استان خوزستان و سد‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه در شرایط فعلی به ترتیب حدود ۱۱ درصد، ۱۹ درصد، ۴۳ درصد و ۲۹ درصد است.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: بارندگی‌ها در استان تهران نسبت به بلندمدت حدود ۳۵ درصد و نسبت به سال گذشته نیز حدود ۱۹.۵ درصد کاهش یافته است. این وضعیت به همراه افزایش نسبی دما، موجب خشکی و افزایش گرد و خاک می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ