وزیر نیرو گفت: برنامه‌ریزی که برای فصل تابستان ۱۴۰۲ شده این است که حداکثر برق را تولید کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: آمارهای افزایش تولید نشانگر تامین برق کافی برای صنایع کشور است.
تمرکز بر تغییر مسیر منابع و ترویج توسعه زنجیره‌های ارزش می‌تواند به ایران کمک کند تا پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برساند و اتکا به یارانه‌های ارزان انرژی را در بلندمدت کاهش دهد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور در دستورکار قرار گرفت.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
کراس‌اوور U۷۵ Plus، از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ با حجم دو لیتر بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر ۲۲۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت تولیدی فوق از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود؛ بنابراین در بخش قوای محرکه، با یک کراس‌اوور قدرتمندتر نسبت به سایر رقبای چینی طرف هستیم که طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند تنها در ۸.۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. گفتنی است وزن خالص این کراس‌اوور نیز حدود ۱۶۸۰ کیلوگرم است.
سخنگوی صنعت برق گفت: برق بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنعتی کشور با هدف تولید حداکثری مطابق برنامه و بدون محدودیت درحال تامین است.
بر اساس اطلاعیه مشترک وزارتخانه‌های نیرو و صمت، برنامه تامین برق صنایع کشور برای تابستان سال‌جاری با هدف تولید حداکثری در سال رشد تولید تدوین و ابلاغ شد.
عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت:با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۵۲هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر ۷۳ هزار تومان است.
میانگین ارزبری تولید خودروی داخلی ۲ هزار و ۶۵۰ دلار و خودروهای مونتاژی ۴ هزار و ۵۰۰ دلار است؛ البته حداکثر ارزبری داخلی ها ۴.۷ هزار دلار و حداکثر ارزبری مونتاژی ها ۱۹.۲ هزار دلار بوده است.
استفاده از نقدینگی موجود در اقتصاد با بسترسازی مناسب از طریق ابزار‌های نوین بازار سرمایه و تکیه بر تامین مالی پروژه‌ای، علاوه بر هدایت نقدینگی به سمت تولید موجبات مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد نیز فراهم خواهد شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: با تامین برق پایدار در کشور، به کسانی که در عرصه تولید فعالیت دارند اطمینان می‌دهیم که به حداکثر ظرفیت تولید خود دست خواهند یافت.
زیار گفت: حداکثر توان تولید و ذخیره سازی بنزین در حال انجام بوده و در صورتی که ذخیره سازی وجود نداشته باشد، با کمبود بنزین مواجه شده و در ایام نوروز نیاز به واردات داریم.
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو گفت: این شرکت به عنوان یکی از برند های معتبر تولید کننده محور های خودرو، براساس سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و با تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان خود و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک سازمان، توانست طی ۱۰ ماهه امسال از رکورد تولید سال گذشته عبور کند.
عبدی نوشت: سه شرط برای افزایش مالیات وجود دارد. اول؛ تاثیر مثبت آن بر افزایش تولید خالص داخلی. دوم؛ حداکثر رعایت انصاف در هزینه کردن و احترام به رای و نظر مردم در هزینه‌ها، با شفافیت کامل. سوم؛ حداکثر کوشش برای اینکه درآمد‌های دولت تحت عنوان رانت میان دیگران توزیع نشود. هر سه شرط فعلا مفقود است.
اوجی وزیر نفت گفت: با تغییر در خطوط انتقال گاز و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید در جنوب تا این لحظه توانسته‌ایم استمرار در گازرسانی کشور را حفظ کنیم.
در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، با تلاش و کوشش حداکثری کارکنان، دو مجتمع مس سرچشمه و شهربابک رکوردهای جدیدی را به ثبت رساندند.
شرکت فاکسکان به کارگرانی که قصد دارند کارخانه تولید آیفون در ژنگژو را ترک کنند، حداکثر ۱۸۰۰ دلار پاداش پیشنهاد کرده است تا بمانند.
در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، کارکنان سخت‌کوش مجتمع مس شهربابک با تلاش حداکثری در مهرماه 1401 توانستند رکوردهای جدیدی در تولیدات ماهانه به ثبت برسانند.
نمایندگان مجلس کلیات طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین و حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر را به توصیب رساندند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی از تامین و ذخیره حداکثری گندم در کشور خبر داد و گفت: ماده اولیه تولید نان یعنی گندم تا خرداد ماه سال آینده پاسخگوی مصرف کشور است.
ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
معاون شهردار منطقه ۸ گفت: این طرح‌ها با هدف جلوگیری از تولید پسماند، افزایش حداکثری تفکیک در مبدأ، استفاده مجدد، بازیافت و به حداقل رسانی پسماند شهری در دستور کار قرار گرفته است.
پروژه ارزیابی ظرفیت تولید قطعات خودرو تارا در راستای شناخت ظرفیت نهایی و افزایش حداکثری تولید قطعات این محصول، در نیمه نخست امسال توسط شرکت ساپکو برنامه‌ریزی و محقق شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ایران آمادگی سوآپ حداکثری گاز را دارد، گفت: تا پایان امسال ظرفیت تولید نفت به روزانه بیش از ۴ میلیون بشکه می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ