مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان از حمایت شرکت تعاونی صندوق تعاون روستایی در تأمین سرمایه در گردش تشکل‌های زیر نظر سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران و وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مورد فعالیت‌های این صندوق و اقدامات انجام شده برای تصویب اساسنامه توضیح داد.
تفاهم نامه الحاق اولین شرکت دانش بنیان به صندوق آینده ساز در قالب پروژه ملی منعقد شد
معاون تسهیلات، قراردادها و نظارت مالی صندوق ملی محیط زیست در دیدار با جانباز محیطبان اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان، بر حمایت همه جانبه این صندوق از محیطبانان سراسر کشور تاکید کرد.
حسین شهریاری بعد از حدود 6 ماه کار به عنوان سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، حکم مدیرعاملی خود را دریافت کرد.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور بنا دارد تا از دانشمندان و محققان برجسته علمی کشور در زمینه حرکت در مرزهای دانش جهانی حمایت کند.
تفاهم‌نامه همکاری دفتر توسعه سرمایه گذاری اقتصاد تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف حمایت از تأسیس صندوق تعاونی‌های سرمایه‌گذاری ریسک پذیر منعقد و امضاء شد.
صندوق نوآوری و شکوفایی خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومانی به صندوق‌های پژوهش‌و فناوری حاضر در نمایشگاه «آبادیران» اختصاص می دهد.
حمایت و توانمندسازی صندوق تعاون روستایی ایرانیان در حال پیگیری است.
قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی از آمادگی این صندوق برای حمایت از اجرای الگوی کشت محصولات باغی در سال جاری خبر داد.
صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از ایده‌های شرکت‌های دانش بنیان و توانمندسازی این شرکت‌ها، از دارایی‌های فکری دانش‌بنیان‌ها حمایت می‌کند.
شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه سه ‌روزه فناوری و محصولات محرومیت‌زدا (آبادایران) که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی برای رجیستری دارو در کنیا حمایت می کند.
حسین شهریاری با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان انتخاب شد.
وزیر ورزش و جوانان با تغییر مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، سرپرست جدید این صندوق را معرفی کرد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مراسم تجلیل از سه اسطوره ورزش کشور در رشته های فوتبال، جودو و یک داور کشتی را در محل خانه پیشکسوتان برگزار کرد.
آستارا- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی از تصویب پیشنهاد تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت گردشگری خبر داد و گفت: با تدوین اساسنامه به صورت موثر از سرمایه گذاران حمایت می شود.
بانک گردشگری در سال 1401 موفق به اخذ عاملیت منابع ارزی صندوق توسعه ملی شده و قرارداد مربوطه به مبلغ 100 میلیون دلار منعقد گردیده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از اختصاص تسهیلات جدید از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی دانش‌بنیان آسیب‌دیده خبر داد.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق بر اساس بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور می تواند منابع حمایتی را در اختیار کسب و کارهای آسیب دیده از قطعی اینترنت قرار دهد.
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولین از اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان بازدید کرد.
سخنگوی دولت گفت: ماموریت صندوق اعتباری هنر پس از روی کار آمدن دولت اتخاذ تصمیم برای حمایت واقعی از هنرمندان است.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، معاون پژوهش و فناوری این صندوق را منصوب کرد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق از صنایعی که با شرکت‌های دانش بنیان همکاری می‌کنند حمایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ