خبرنگاران ایتالیایی تصاویر آندره اونانا در فرودگاه میلان پیش از سفر به سمت انگلیس را منتشر کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران منچستریونایتد بعد از پیروزی 1-0 تیم‌شان مقابل وولوز از میسون مونت به شدت انتقاد کردند ولی کاپیتان یونایتد با ارسال پیامی به این خرید جدید شیاطین سرخ به او روحیه داد.
برادر میسون مونت، به شدت به انتقادات بر علیه برادرش واکنش نشان داد.
گری لینکر در مورد اونانا و هویلوند، دو خرید جدید منچستریونایتد حرف زد و گفت که مطمئن نیست ستاره دانمارکی بتواند در خط حمله یونایتد تفاوت ایجاد کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که این باشگاه در مراحل پایانی جذب یک مهاجم جدید قرار دارد.
آندره اونانا معقتد است که ترک اینتر برای او به اندازه ترک خانواده سخت بوده است.
میسون مونت، خرید جدید منچستریونایتد، امروز برای اولین بار در مجموعه کرینگتون با جام‌های قهرمانی شیاطین سرخ روبرو شد و واکنش جالبی داشت که مورد توجه هواداران قرار گرفت.
چلسی، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن آخرین تلاش های خود را برای جلب نظر ویتور روکه انجام می دهند که در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد.
ریس جیمز، ستاره چلسی، در پیام خداحافظی احساسی‌اش برای میسون مونت به هواداران منچستریونایتد طعنه زد.
میسون مونت، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید ملاقات با اریک تن هاخ موجب شد تا پروژه یونایتد را بپذیرد.
با اینکه منچستریونایتد از خرید دروازه‌بان جدید منصرف شده ولی از امضای تمدید قرارداد با داوید دخیا خودداری کرده و قصد دارد دستمزد او را کاهش دهد.
شیخ جاسم بن حامد آل ثانی پیشنهاد جدیدی را برای خرید باشگاه منچستریونایتد به گلیزرها ارائه کرده است.
سر جیم راتکلیف، یکی از مشتریان جدی منچستریونایتد، می‎‌گوید حاضر نیست هزینه سرسام‌آوری را برای خرید این باشگاه پرداخت کند.
ورود فردی ناشناخته به دفتر باشگاه منچستریونایتد، چند روز مانده به ضرب‌الاجل خانواده گلیزر برای دریافت پیشنهادهای خرید این باشگاه خبرساز شده است.
جیدون سانچو بعد از تبعیدی سه ماهه به ترکیب منچستریونایتد بازگشته و ریو فردیناند، ستاره سابق شیاطین سرخ، می‌گوید سانچو برای یونایتد مثل یک خرید جدید خواهد بود.
لوئیس همیلتون، اسطوره فرمول یک، احتمالا بخشی از پیشنهاد هنگفت برای خرید مالکیت باشگاه منچستریونایتد باشد.
هواداران یونایتد در آغاز بازار زمستانی چشم به‌راه تدارک باشگاه برای خرید یک مهاجم جدید هستند .
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بی تاب بازی برابر آرسنال است. او احتمال به میدان رفتن آنتونی، خرید برزیلی جدید یونایتد، در این بازی را نیز رد نکرد.
کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که بار دیگر شانس بازی در کنار کریستیانو رونالدو را داشته باشد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مدیران منچستریونایتد به درخواست باشگاه بارسلونا به اسپانیا پرواز کرده‌اند تا مذاکرات جدیدی درباره انتقال فرانکی دی‌یونگ انجام دهند.
ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.
به نظر می‌رسد که شرکت آمریکایی آپولو که به دنبال خرید بخشی از سهام منچستریونایتد است با ولادیمیر پوتین و دولت روسیه در ارتباط است
فابیو کاناوارو، اسطوره باشگاه یوونتوس، از پل پوگبا خرید جدید بیانکونری حمایت کرده و می‌گوید او بعد از سالها شنیدن انتقادها در یونایتد برای انتقام‌گرفتن به یوونتوس برگشته است.
مدیران یونایتد قصد دارند به صورت جدی برای تقویت این تیم تلاش کنند و پنج بازیکن را در فهرست خریدشان قرار داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ