مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته، ۳.۵ درصد افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالی‌که اظهارات مسئولان صنفی و تصمیمات دولت درخصوص قیمت روغن بر تثبیت قیمت این کالای اساسی تأکید دارد، رصد بازار و تغییرات قیمت محصولات موجود نشان می‌دهد قیمت همچنان رو به افزایش بوده و قیمت محصولات بعضی برندها ۲۰ تا ۳۵ درصد رشد داشته است.
مشهد ـ معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبارات امسال بخش مشاغل خانگی در کشور نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.
حل ریشه‌ای مشکلات خودرو در دست نمایندگان مجلس و دولتمردان است و آن‌ها می‌توانند با رفع موانع تحریمی و بانکی عوامل افزایش هزینه تولید را از بین ببرند. این مسائل نه تنها به نفع صنعت خودرو بلکه به سود تمام صنایع و اقتصاد کشور است. بنابراین به جای مواضع هیجانی بهتر است درباره سهم ۳۵ درصدی تصمیمات خود در قیمت صنعت خودرو اقدامی موثر کنند. حال باید مردان سیاست درباره سهم خود در گران شدن خودرو صحبت کنند و توضیح دهند چقدر خود را در این رابطه مسوول می‌دانند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان خبر داد.
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از افزایش ۴۰ درصدی نرخ بلیط مترو و ۳۵ درصدی نرخ بلیط اتوبوس در سال جاری خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از هموطنانی که در کل استان‌ها سفر کرده اند به شهر مبدا برنگشته اند.
اصفهان- معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از افزایش ۳۵ درصدی بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان در نوروز امسال خبر داد.
افزایش ۳۵ درصدی ناوگان حمل و نقل شرکت لبنیات پاک
طبق مصوبه مجلس، وزارت نیرو مکلف است برای مشترکانی که بیش از دو برابر الگو مصرف کرده‌اند، به‌ ازای هر مترمکعب مازاد، ۳۵درصد نرخ را افزایش دهد.
رصد بازار اقلام اساسی در هفته پایانی دی حکایت از افزایش ۳۱درصدی قیمت قزل آلا نسبت به ابتدای دی دارد. همچنین چسبندگی نرخ برنج با وجود رفع ممنوعیت واردات نشان از ضعف نظارت ها دربازار داخل است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، وزارت نیرو باید از مشترکانی که بیش از دو برابر الگو آب مصرف کرده اند به ازای هر مترمکعب مازاد، ۳۵ درصد نرخ را افزایش دهد و به خزانه داری کل کشور واریز کند.
سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز در سامانه نیما به بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است در حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز در سامانه نیمه بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است ر حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
صورت‌های مالی تلفیقی گروه گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در نیمه نخست امسال حکایت از رشد ۳۵ درصدی سود خالص به عنوان ماحاصل افزایش ۶۵ درصدی فروش این مجموعه است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
دبیر ستاد ملی جمعیت در ادامه با اشاره به آمار‌های مقایسه‌ای میان سال ۱۳۹۰ و ۱۴۰۰، گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. وی افزود: تعداد طلاق در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار عدد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
امروز مطالبی همچون سهامداران خساپا، پرداخت، ثمسکن و اُپرداز بخوانند!، یورو توافقی در کانال ۳۵ هزار تومان گران شد، خبری مهم برای سهامداران فغدیر، هشدار برای خریداران سکه نقدی و اوراق سکه در بورس، پیش بینی بورس فردا ۶ آذر ۱۴۰۱ | این گروه بورسی در مرکز توجه است، افزایش سرمایه ۴۱ درصدی نماد بانکی، مجمع غزر ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
مانده کل سپرده ها در پایان شهریورماه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۶۳۴۹۱.۴ هزار میلیارد ریال شده است.
رئیس پلیس راهور از ثبت ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ترددها در کشور در ایام تابستان بیش از ۳۵ درصد افزایش داشته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: پیشنهاد داده ایم که مستمری مددجویان ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و پیش بینی ما موافقت مجلس و دولت است.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با برنامه‌ریزی در حمل و تحویل به موقع خودروها به مشتریان، میزان حمل موثر از کارخانه تا محل نمایندگی‌ها را در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۳۰ درصد افزایش دهد.
منابع خبری از آغاز رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ