منابع رسانه‌ای در سرزمین‌های اشغالی از آغاز چهاردهمین هفته راهپیمایی‌های سراسری در فلسطین اشغالی در اعتراض به کودتای قضایی نتانیاهو در تل آویو و دیگر شهرها خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با پرسپولیس باحضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحال پیگیری است.
تصاویری از ایستگاه متروی جهاد واقع در میدان فاطمیِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
ساعاتی پیش یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
تصاویری از محل ریزش آوار و تلاش تیم های امداد و نجات با حضور شهردار تهران را مشاهده می‌کنید.
موشک‌های کروز جدید مجهز به هوش مصنوعی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
تیم فوتبال سپاهان که یکی از تعقیب کنندگان اصلی پرسپولیس در فصل گذشته بود، برای فصل بیست و سوم لیگ برتر به یک تیم پرستاره تبدیل شده و آماده‌سازی خوبی را هم پشت سر گذاشته است.
باشگاه تراکتور تبریز از کیت رسمی پیراهن خود برای فصل بیست و سوم لیگ برتر رونمایی کرد.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
سامانه سلاح کروز بردبلند دریایی ابومهدی به ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.
تصاویری از آماده‌سازی موشک کروز دریایی «ابومهدی» در آئین الحاق به سپاه و ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گرم شدن بیش از حد هوا در تابستان امسال باعث حضور کودکان اصفهانی در حوض بزرگ میدان نقش جهان و بازی و آبتنی در آن شده تا شاید بتوانند گرمای هوا را با خنکی آب از بین ببرند. دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات هفته گذشته به ۴۱ درجه سانتی‌گراد رسیده بود.
پس از انتشار فیلم درگیری اراذل و اوباش با یکدیگر ، عاملان ناامنی در منطقه تهرانسر توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
فیلمی از تنوع زیستی ارتفاعات جنگل‌های هیرکانی مازندران شامل خرس قهوه‌ای، پلنگ، شوکا، گراز، تشی، روباه و گربه وحشی را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از تصادف اتوبوس با چند خودرو در تبریز که در این سانحه ۱۰ نفر مصدوم شدند.
یک پهپاد روسی لحظه ای را مستند کرد که سربازان ارتش اوکراین یک خودروی غیرنظامی با پرچم های سفید را متوقف کردند و افرادی را که در آن بودند کشتند، سپس اجساد و خودروی آنها را پنهان کردند.
مردم زیمبابوه با عکس‌های رهبر انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استقبال رئیس‌جمهور کشورمان رفتند.
در اینجا تصویری از چند آگهی چاپ شده در روزنامه‌های اواخر دوران قاجار را ملاحظه می‌کنید.
«ویلیام سامویی روتو» رئیس جمهور کنیا در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی به کنیا سفر کرده است، استقبال کرد.
تصاویری از اشتباه عقاب در انتخاب شکار
یوزپلنگ در ایران همواره جانوری ارزشمند بوده و رد آن را می‌توان در تاریخ و فرهنگ ایران از سفالینه‌ها تا متون ادب فارسی به‌خوبی دید. با وجود حفاظت‌های شدید از این دونده بی‌رقیب، هنوز نامش در فهرست جانوران در آستانه انقراض اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) قرار دارد.
تصاویری از راهپیمایی علیه آشوب، نا امنی و اقدامات هنجارشکنانه در سراسر کشور را ببینید. / خبرگزاری صداوسیما
پلیس ده‌ها نفر را در کشمیر تحت کنترل هند در حین متفرق کردن مسلمانان شیعه که قصد شرکت در راهپیمایی‌های ماه محرم را داشتند، بازداشت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ