هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظریات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: بر اساس طرح‌های بخش کشاورزی در برنامه توسعه هفتم، تولید ۲۰ هزار تن گوشت ماهیان خاویاری و ۲۰۰ تن خاویار هدفگذاری شده است.
سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: ۱.۵ میلیون نفر جمعیت عشایری در کشور داریم که ۲۵ درصد گوشت قرمز، ۳۸ درصد دام سبک و ۳۵ درصد صنایع دستی کشور را تولید و تأمین می‌کنند.
عضو هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید شد؛ از این تعداد ۵۵ هزار تن صادر و باقی به مصرف داخل رسید.
مصرف سرانه هر فرد ۳۷ تا ۴۰ کیلوگرم برنج است که باتوجه به آمار جمعیت سالانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج نیاز بوده که باید یک میلیون تن برنج وارد شود.
تربت حیدریه ـ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۲ هزار و۲۰۰ تن گندم وارد سیلوها شده که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.
کمک‌های «برنامه جهانی غذا» به بیش از ۲۰۰ هزار تن از فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری به دلیل کسری بودجه قطع می‌شود.
در ماه تاکنون قبرستانی تشکیل شده‌است؛ بیشتر از ۲۰۰ تن زباله موجود در ماه، آشغال های فضایی هستند که اطراف آن را فرا گرفته‌اند.
دبیر انجمن صنایع روغنکشی گفت: طی حدود یک ماه اخیر ۲۰۰هزار تن کنجاله سویا توسط کارخانجات روغنکشی در سامانه بازارگاه عرضه شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کنیم در حالی که با برنامه ریزی در طول ۳ تا ۴ سال استان مازندران می‌تواند این نیاز را تامین کند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه دو تن مرغ و گوشت قرمز یخی از انبار عرضه محصولات پروتئینی در شاهرود کشف شد، گفت: ارزش این محموله دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.
مشهد- مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین و توزیع ۲۰۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید شامل ۱۰۰ تن سیب زرد و ۱۰۰ تن پرتقال تامسون در استان قطعی شده است.
سخنگوی طالبان گزارشی از تولید نفت در افغانستان ارائه کرد. وی در صفحه توییتر خود نوشت: روزانه ۲۰۰ تن نفت خالص از معدن قشقری استخراج می‌شود که سی و یک هزار دلار درآمد دارد.
به گفته مقام‌های طالبان، پیش‌بینی شده که استخراج نفت از این حوزه به شکل پلکانی از ۲۰۰ تن به ۱۰۰۰ تن و سپس تا ۲۰ هزار تن در روز افزایش پیدا کند. همچنین براساس این قرارداد، شرکت سرمایه‌گذار چینی طی یک سال ۱۵۰ میلیون دلار و طی سه سال آینده ۵۴۰ میلیون دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری خواهد کرد و در مجموع عمر این قرارداد ۲۵ سال درنظر گرفته شده است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخم گذار گفت: سال گذشته یک میلیون و ۱۲۰ هزار تن تخم مرغ تولید شده بود که این رقم در سال جاری به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن می‌رسد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
تالار حراج باز بورس کالای ایران روز شنبه ۱۲ آذر ماه، میزبان دادوستد ۲۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۸ هزار تن وکیوم باتوم بود.
هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظریات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز شنبه ۲۸ آبان ماه میزبان دادوستد ۳۲ هزار تن قیر، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی و یک هزار و ۵۰۰ تن گوگرد بود.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از صادرات بیش از ۲۰۰ تن انار خراسان رضوی در سال جاری به خارج از کشور خبرداد.
بورس انرژی فردا میزبان عرضه ۳۷ هزار و ۲۰۰ تن نفت سفید در رینگ داخلی است. نیمی از این عرضه متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.
پس از انعقاد قرارداد صادرات و فرآوردی ۲۰۰ تن زعفران ایران به مقصد کشور قطر، نخستین محموله از این قرارداد بارگیری و جهت فرآوری به کشور قطر ارسال گردید.
... همچنان‌ که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از جمع‌آوری بیش از ۲۰۰ تن زباله طی ۱۰ روز خدمت در مرز مهران توسط عوامل اجرایی و خدام منطقه ۱۱ خبر داد.
تانکبر کیان ۷۰۰؛ تانکبری با قدرت کشندگی ۲۰۰ تن؛ قدرتی که در دنیا نظیرش نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ