باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که لیونل مسی به دلیل سفر هماهنگ نشده به عربستان، دو هفته نمی‌تواند تیم اول این باشگاه را همراهی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
پاریس که از عدم تمدید فوق ستاره به خشم آمده، قصد دارد تا او را همین تابستان بفروشد. به همین دلیل پیشنهاد دیوانه کننده الهلال نیز مورد پذیرش آن‌ها قرار گرفته و اکنون همه چیز به نظر امباپه بستگی دارد که یا تمدید کند، یا راهی عربستان شود و یا کل فصل را روی سکو‌ها بنشیند.
با اوج گرفتن شایعات حضور امباپه در الهلال، رئیس این باشگاه راهی پاریس شد.
در بیانیه‌ای که به نیابت از وزیر خارجه کنیا صادر شده آمده است: «رئیس‌جمهور ایران، عالیجناب رئیسی قرار بود برای یک سفر امروز وارد کنیا شود. این سفر قرار بود فرصتی برای بررسی و تقویت روابط دوجانبه در راستای منافع مردم دو کشور فراهم کند.»
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، برای دریافت ویزا و سفر به مکه مکرمه راهی سفارت عربستان شده بود.
کریم بنزما بعد از انتقال رسمی به باشگاه الاتحاد عربستان برای اولین بار در مصاحبه با رسانه‌های این کشور با یادآوری خاطرات سفر حج سال‌های قبلش، نزدیکی به مکه را از دلایل اصلی انتقالش به الاتحاد برشمرد.
مدیر طرح‌های عملیاتی نیروی دریایی ارتش به دلایل انتخاب ناوشکن دنا برای ماموریت دور دنیا اشاره و تاکید کرد: پیش از این ناوهای مختلف مسیرهایی را رفته بودند فقط دنا چنین کاری نکرده بود.
لیونل مسی، بازیکن تیم پاری سن ژرمن به دلیل سفر غیرموجه به عربستان سعودی از هم تیمی‌هایش و این باشگاه عذرخواهی کرد.
لیونل مسی ۳۵ ساله روز سه شنبه به دلیل این که بدون اجازه باشگاه به عربستان سعودی سفر کرد، دو هفته محروم شد.
تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی به دلیل سفر بی‌اجازه‌اش به عربستان، امری که در پاری‌سن‌ژرمن بی‌سابقه بوده، می‌تواند نشانگر شروع دوره‌ای جدید از مدیریت ستاره‌ها در پاریس باشد.
دروازه‌بان جوان استقلالی‌ها به دلیل دوری طولانی از تمرینات در سفر به جم غایب است.
سرانجام خورخه مسی از دلیل سفر به عربستان پرده برداشت.
سرانجام خورخه مسی از دلیل سفر به عربستان پرده برداشت.
منابع امنیتی از وقوع تحولاتی در شمال اراضی اشغالی خبر می دهند که موجب شده نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفر سه روزه اش به آلمان را کوتاه کند.
فدراسیون تیروکمان به دلیل کمبود منابع مالی قادر به اعزام تیم‌ملی تیروکمان به «کاپ آسیا» نشد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، این هفته برای شرکت در نشستی پیرامون افغانستان با حضور مقامات ۹ کشور به مسکو سفر خواهد کرد.
وزیر دفاع ترکیه از لغو سفر همتای سوئدی خود به آنکارا که قرار بود ۲۷ ژانویه انجام شود، خبر داد.
رئیس سازمان حج و زیارت از انصراف ۴۰ هزار زائر عتبات از سفر به دلیل نوسانات ارزی خبر داد.
یک منبع مطلع در وزارت خارجه گفت:با توجه به‌ برنامه پر اهمیت دیگری که در تهران در دستور کار قرار دارد، موضوع سفر با هدف شرکت در نشست مذکور از دستور کار خارج شد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، به قطر سفر کرده و قصد دارد پنج روز جام جهانی را تماشا کند.
در پی تعویق سفر ولیعهد عربستان سعودی به اسلام آباد، مقامات پاکستانی اعلام کردند تعویق زمان این سفر هماهنگ شده بوده است.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به پرسش های مطرح شده در مورد پرونده ویلموتس و سایر اتفاقات این فدراسیون پاسخ داد.
فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دلیل لغو سفر میرشاد ماجدی به سوئیس منتشر کرد.
وزارت خارجه چین، سفر جنجال برانگیز رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را با تحریم وی پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ