لیونل مسی ۳۵ ساله روز سه شنبه به دلیل این که بدون اجازه باشگاه به عربستان سعودی سفر کرد، دو هفته محروم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طوفان شدید گرد و غبار صبح امروز ۲۳مرداد شعاع دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زابل به ۱۵۰ متر کاهش داد.
ویدئو بامزه‌ای از یک زرافه تازه متولد شده منتشر شده است که در آن زارفه هنوز به گردن دراز خود عادت نکرده و نمی‌داند هنگام خواب باید با گردن درازش چه کند.
خورشید با سرعت 828000 کیلومتر در ساعت در حال گردش به دور کهکشان راه شیری است. بر این اساس، خورشید 230 میلیون سال طول می کشد تا یک گردش کامل به دور کهکشان راه شیری انجام دهد.
یک قهرمان رشته بدنسازی در اندونزی هنگام انجام حرکت اسکات و بلند کردن وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی از ناحیه گردن به شدت آسیب دید و جان خود را از دست داد.
نتیجه ردیابی ماهواره ای این بطری و مسیری که طی کرد بسیار حیرت انگیز بود اما شگفت انگیزتر این بود که این بطری در نهایت در نقطه ای از اقیانوس اطلس شروع به گردش به دور خود کرد. بررسی های بیشتر کارشناسان مشخص کرد که نقاطی در اقیانوس ها وجود دارد که زباله های پلاستیکی در آن تجمع می کنند.
یک خانواده آمریکایی از اسپرینگفیلد در ویرجینیای آمریکا لحظه ریزش سقف اتاق غذاخوری خود را مستند کردند. فیلم مستند شده توسط یکی از اعضای خانواده لحظه‌ای را نشان می‌دهد که پانل‌های سقف بزرگ پشت سر هم فرو ریختند و کل اتاق پر از گرد و غبار شد.
محبی اظهارداشت: وقوع توفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان طی سه روز گذشته ۳۳۰ نفر از مردم منطقه ‏را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است‎. در مجموع ۲۷۳ نفر به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند و از بیمارستان مرخص شدند و ۵۷ نفر همچنان بستری هستند.
سانحه تصادف در هوای گرد و غبار باعث تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو با یکدیگر شد./منبع: بلوچ‌نیوز
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران خواستار برخورد با «ناهنجاری» و شکستن گردن کسانی شده که اقدام به ناهنجاری کرده‌اند. معاون اجتماعی فرمانده مصادیق این ناهنجاری را فساد اقتصادی، مواد مخدر و سارقان خوانده و گفته منظور سردار مفخمی، بی‌حجاب‌ها نبوده است.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه پیرگوشی لزوما به معنای از دست رفتن حس شنوایی در سنین بالا نیست بلکه کاهش عملکرد گوش ما از سنین بالای ٥٠سال شروع می شود، می گوید: سن شروع پیرگوشی تحت تاثیر سابقه ژنتیک در برخی خانواده، زودتر و با شیب تند تری اتفاق می افتد. سابقه کار کردن در محیط های پر از سر و صداهای صنعتی و حتی شرکت زیاد در کنسرت های پر سرو صدا می تواند سن پیرگوشی را در جوانان به زیر پنجاه سال کاهش دهد. ناگفته نماند که رژیم غذایی ناسالم بخصوص مصرف زیاد نمک می تواند اثرات منفی بر حس شنوایی داشته باشد./ خبرآنلاین
سرعت بالای یک دستگاه ون برای گردش به چپ حادثه آفرید و باعث تصادف با یک تریلی شد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس بیان کرد: اینکه پلتفرم‌های خارجی درآمد بسیار بالایی دارند و یک ریال هم مالیات نمی‌دهند یک معضل جدی است. با فیلتر کردن پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مسائل حل نمی‌شود.
تندباد همراه با گرد و غبار روز دوشنبه بیشتر مناطق استان اردبیل را فرا گرفت. این پدیده جوی سبب ایجاد مشکلاتی در تردد ساکنان در خیابان‌ها و معابر بویژه در محلات حاشیه شهر‌ها و روستا‌های استان شده است.
ویدیو ضبط شده از لحظه سبقت گرفتن یک ماشین وسط اتوبان که باعث گردش کامل ماشین می‌شود.
ویدئویی از خرچنگ در حال شکستن گردو در مجازی منتشر شده.
نسل جدید خودرو آئودی که هنگام استفاده از چراغ راهنما یک سایه به سمت جهت گردش بر روی زمین می‌اندازد.
بعد از سامانه بارشی سنگین در بخشی از نواحی ایران، ارتفاعات طالقان به طور کامل با بارش برف سفیدپوش شد.
زیر سایه فشارهای اقتصادی که این روزها جمع کثیری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، هستند کسانی که برای حیوان خانگی زیرورآلات چند ده میلیونی خرید می کنند.
دوره تناوب چرخش ماه به دور زمین و به دور خودش، هر ۲۷.۳ روز است و این پدیده که به نام چرخش همزمان شناخته می‌شود، همان دلیلی است که همیشه یک طرف ماه به سمت زمین قرار دارد.
یک وزنه‌بردار که به صورت انفرادی مشغول نبرد با پولاد سرد بود، هنگام تکمیل حرکت خود، با سقوط وزنه بر روی خود مواجه شد.
پس از اینکه صبح جمعه ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد گذرگاه‌های مرزی به عراق تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود، وزیر کشور امروز گفته اعزام‌های جدید زائران اربعین، تدریجی و متناسب با ظرفیت ساختار‌های عراق، با سهمیه‌بندی مرز‌ها انجام می‌شود.
برخورد تاکسی اینترنتی به سطل زباله جان یک کودک زباله گرد را گرفت.
یک کارشناس در تلویزیون در راه حلی عجیب برای ترک سیگار، خواستار استفاده از گرد شاهدانه شد! این در حالی‌ست که شاهدانه خود می‌تواند به شدت اعتیادزا باشد!
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ