کرمان - وزیر آموزش و پرورش بر ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل، بابیان اینکه راه مجاهدت و استقامت راهی است که ما باید برای هموار کردن آن تلاش کنیم، فرمودند: به هم ریختن خطوط توهمی بین مردم به برکت خون شهید سلیمانی بود.
اینتر با یان زومر به توافق رسیده و حال منتظر چراغ سبز بایرن مونیخ است تا این دروازه‌بان به ایتالیا برود.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
مدیرکل آموزش‌های همگانی هلال احمر گفت: در مراسم بزرگ روضه باید در صورت امکان را خروج اضطراری تعبیه شود تا در صورت بروز حادثه تخلیه افراد به موقع و ایمن اتفاق بیفتد.
شاگر‌ان یورگن کلوپ با توجه به تساوی امروز برابر استون‌ویلا، کار سختی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اجرای طرح‌ها باید با مشارکت و محوریت مردم انجام شود به گونه‌ای که هم در سرمایه‌گذاری و هم در مدیریت، مردم نقش‌آفرین باشند.
ایجاد وقفه در نشستن با دوره‌های کوتاه فعالیت، می‌تواند خطر عوارض مرتبط با بیماری قند، مانند حمله قلبی و سکته را کاهش دهد.
سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران گفت: کادر فنی تیم ملی فوتسال باید راه خودش را برود و روی کارهای فنی تمرکز کند.
نوید رجایی گفت: یکی از بهترین روش‌های حمایت از تولید آموزش درست سرمایه گذاری به عموم مردم است که البته این کار زمانی فایده دارد که این آموزش توسط افراد خبره انجام شود.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر اینصورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی ارزی امروز مجلس با چند تن از دولتمردان ارائه کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید از تجربیات کشورها و شهرهای دیگر بهره بگیریم و به دنبال راه حل های جدید برف روبی در تهران باشیم.
استفانو پیولی بعد از شکست 4-0 مقابل لاتزیو اعتراف کرد که در حال حاضر اشکالات زیادی در تیمش وجود دارد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حاج قاسم مرد شکستن تردیدها و مرد دفاع از حقوق ملت در میدان بود. حاج قاسم یک مکتب بود و همه ما باید راه آن شهید بزرگوار را ادامه دهیم.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شهید سلیمانی همواره منافع ملی را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌داد و هیچ‌گاه برای خوشایند جریان‌های سیاسی به آرمان‌های ملی و انقلاب پشت نکرد.
اصلاحات یک فرآیند پویاست که دائما باید با مقتضیات و مطالبات زمانه هم‌آهنگ شود. این‌که اصلاحات در مقام یک پروژه مقطعی در نظر گرفته شود و پس از استقرار آرامش نسبی در جامعه، مجددا مورد فراموشی قرار بگیرد، تنها به انباشت هر چه بیشتر مطالبات و وقوع بحران در سطح گسترده‌تر منجر خواهد شد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه اعتراض بسته نیست، گفت: مسئولان انتخاب می‌شوند تا در خدمت مردم باشند نه آنکه بر آن‌ها فخر بفروشند و ریاست کنند.
رئیس فدراسیون کشتی خطاب به ملی پوشان نونهال گفت: ابتدای راه قرار دارید و سعی کنید گام نخست را درست بردارید و به غیر از مدال طلای المپیک، با مدال دیگری قانع نشوید.
رئیس جمهور ترکیه امروز در ۷۷مین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد: باید برای خروج از بحران در اوکراین راه منطقی پیدا کنیم.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تفکیک وزارت راه و شهرسازی و تبدیل آن به دو وزارت راه و مسکن را راهکاری برای حل مشکل مسکن در کشور عنوان کرد.
اساس نتیجه مطالعه‌ای تازه که اخیرا در شبکه JAMA منتشر شده برای کاهش خطر زوال عقل باید روزانه بین ۳۸۰۰ تا ۹۸۰۰ قدم پیاده روی کنید.
شیراز - دادستان کل کشور گفت:هر تصمیمی در خصوص کارخانه مخابرات راه دور شیراز باید منافع اشخاص ذی حق و مصلحت جامعه را در بر داشته باشد.
بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران، درباره شرایط اردوها و نحوه پرداخت حقوق‌های ملی پوشان صحبت کرد.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن تا سال آینده به دستور رییس جمهور و تاکید وزیر راه و شهرسازی باید بسته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ