رئیس جمهور با گرامیداشت روز معلم، پیگیری اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ثبات در مدیریت آموزش و پرورش، به‌روزرسانی و اجرای سند تحول بنیادین را مورد تاکید قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس به کمیسیون برنامه و بودجه ماموریت داد تا عدم انتشار قانون بودجه را پیگیری کرده و گزارش آن را به صحن مجلس شورای اسلامی بیاورد.
در ششمین دیدار معاون اول رئیس جمهور و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر ضرورت پیگیری و اجرای هر چه سریعتر تفاهم نامه ها و توافقات بین تهران-مسکو تاکید شد.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. هشت لایحه مهم ما پشت در‌های مجلس شورای اسلامی مانده است؛ با این حال، مجلس اولویت‌های دیگری دارد؛ همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: وظیفه داریم تا پایان سال در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گزارش اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان را ارائه دهیم.
معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر» به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد.
دستور رئیس جمهور به معاون حقوقی ریاست جمهوری جهت پیگیری و اعلام نتیجه در خصوص درخواست تعلیق اجرای مصوبه کنکوری
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
در جلسه امروز هیأت دولت وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی و وزیر کشور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک ملزم شدند و رئیس‌جمهور خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد: مسائل روزمره، دستگاه‌ها را از اهداف اهداف اصلی و بلندشان غافل نکند.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه گفت: اسامی آن‌ها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند و اسامی تعداد زیادی از آن‌ها در اختیار مقامات قضایی ایران قرار گرفته است. این افراد اتباع حدود سه الی چهار کشور هستند.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: اسامی آنها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: اسامی آنها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند
رییس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه زن و خانواده قانون و آیین‌نامه و برنامه کم نداریم، اظهار کرد: ستاد ملی زنان ضمن پرهیز از هرگونه تصدی‌گری، بر پیگیری و اجرای این قوانین و برنامه‌ها تمرکز کند.
عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۲ آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه‏ قضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوه‏ قضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه‏ قضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه ‏قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی دستگاه قضا برگزار شد.
نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه با موضوع مشکلات و چالش های حوزه دارو برگزار شد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس درباره بازداشت وریا غفوری گفت: ورود به اینکه این شخص اگر در این موقعیت بازداشت می‌شد یا نمی‌شد یا شخص دیگری، تحلیل‌هایی است که برخی در فضاهای مختلف بیان می‌کنند. تحلیل نمی‌تواند جای اجرای قانون و اعمال قانون را بگیرد و تحلیل‌ها نباید جامعه ما را در انضباط، برقراری نظم و پیگیری حقوق عامه مورد مخاطره قرار دهد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: از جامعه ورزشی‌مان با جان و دل حمایت کرده و خواهیم کرد، اما حقیقت این است که اگر فردی خود را از دایره قانون فراتر بداند، در هر جایگاهی اعم از ورزشکار یا پیشکسوت ورزشی، طبیعتا نه بنده به عنوان ناظر بر اجرای قانون و نه هیچکس دیگری چنین حقی ندارد که فراتر از قانون رفتاری کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون وجود دارد؟ نمی‌شود مجلس کار نظارتی خود را بر روی زمین بگذارد. این رفتار اصلا درست نیست و آقای میرکاظمی باید در جلسه امروز حضور پیدا کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای میرکاظمی امروز صبح گفته است کار داریم، چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون در مجلس است؟ امروز او باید در نشست مجلس حضور پیدا کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید ساختارها و شیوه‌های اجرای گشت امنیت اخلاقی را به گونه‌ای اصلاح کنیم تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود.
رئیسی در مصاحبه با «سی‌بی‌اس» آمریکا: باید به محققان اجازه داده شود تا به طور آزادانه مسئله هولوکاست را بررسی کنند. برای حل مسئله فلسطین، باید به آرای آحاد مردم در این جامعه مراجعه شود تا بتوان نظامی مبتنی بر نظر مردم تشکیل داد. اقدام دولت آمریکا و شخص ترامپ در ترور حاج قاسم سلیمانی، یک جنایت بود. مسئله ترور حاج قاسم سلیمانی را تا اجرای عدالت باید پیگیری کنیم.
رئیس دولتِ مردمی در سال دوم حضور خود در پاستور برنامه‌های زیادی را پیش رو دارد که باید با جدیت و با تعامل سایر نهادها پیگیری و اجرا کند. «مبارزه با فساد» هم یکی از آنها است.
معاون اول رئیس جمهور، پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را ضروری برشمرد و از استاندار آذربایجان شرقی خواست تا وضعیت پیشرفت طرح‌های مصوب را گزارش دهد.
کرمان - رئیس جمهور گفت: مصوبات سفر به این استان برحسب کارهای کارشناسی ابلاغ خواهد شد و اجرای آن به صورت جدی پی گیری می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ