معاون اول رئیس جمهور، پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را ضروری برشمرد و از استاندار آذربایجان شرقی خواست تا وضعیت پیشرفت طرح‌های مصوب را گزارش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های پیشران گفت: لازم است که روند کار با سرعت بیشتری دنبال شود.
کرج- فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرح صاعقه ۲ با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۱۸ نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند
معاون اول رئیس‌جمهور از استاندار اردبیل خواست تا با هماهنگی دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی و بسیج امکانات موجود تمام تلاش خود را برای کمک به آسیب دیدگان به کار ببندد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۱۵۳ کیلو و ۶۷۲ گرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.
معاون اول رئیس جمهور: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بررسی اسناد و مدارک و توضیحات دست‌اندرکاران مشخص شد کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش علت اصلی بروز مشکل بوده است.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
اهواز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به منظور افزایش رضایتمندی مردمی در سطح شهرستان اهواز اجرا شد.
اهواز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به منظور افزایش رضایتمندی مردمی در سطح شهرستان اهواز به اجرا درآمد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۱۴ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در مشهد جمع آوری و دستگیر شدند.
معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر» به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد.
جلسه روز شنبه سران قوا استثنایی بود؛ چراکه جز سه رکن همیشگی این جلسات، محمد مخبر نیز در این جمع حضور داشت و همین مساله حدس و گمان‌های زیادی را به دنبال داشت. در گفت‌وگو با ۴ نماینده مجلس با خبر شدیم مخبر راهبری اقتصادی دولت رئیسی را در دست گرفته و در عین حال مسوول مستقیم اجرای تصمیمات اقتصادی سران قوا است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در جریان اجرای طرح امنیت اجتماعی، ۱۷۶ متهم به سرقت، شرور، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در نقاط حاشیه این شهر دستگیر و جمع آوری شدند.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف خیابان قلمستان خبر داد.
معاون قضائی دادستان کل کشور از مرکز ماده ۱۶ سروش تهران بازدید کرده و دستور داد تا ظرف مدت ۱۰ روز کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه ۲۵ ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
هیأت های عالی رتبه ایران و چین طی نشستی راهکارهای تقویت روند اجرای برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله ایران و چین را بررسی کردند.
در حالی که معاون اول رئیس جمهور دستور داده بود تا خدمات اقتصادی-اجتماعی دستگاه های خدمات رسان بدون استعلام کد سامانه املاک و اسکان ارائه نشود، اما بررسی ها حاکی است این دستور مخبر اجرای نشد.
سردار حسین رحیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای هجدهمین طرح ظفر با ۴۰۸ حکم قضایی، ۳۴۲۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۲ تن موادمخدر کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ