روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت از موضع مالکان رم در مورد فروش این باشگاه پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار ​​نخست‌وزیر ژاپن با ولیعهد عربستان در جده، طرفین درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین همکاری در حوزه‌های اقتصاد، تجارت، سرمایه‌گذاری و فرهنگ بحث و گفتگو کردند.
شرکت گازپروم روسیه فوتبال کرواسی را هدف گرفته و قصد سرمایه‌گذاری گسترده در فوتبال باشگاهی این کشور دارد.
ارتباط بین چلسی، سهامداران عمده آن شرکت سرمایه‌گذاری کلیر لیک و صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان مورد بحث است.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی عربستان طی دیدار و مذاکراتی فشرده و طولانی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین درباره وضع بازار نفت و سرمایه‌گذاری در این صنعت گفت‌وگو کردند.
فاش شدن ارتباط مالی یکی از مالکان چلسی با صندوق سرمایه‌گذاری دولتی عربستان سعودی جنجالی شده و ارتباط این باشگاه با عربستان را زیر ذره‌بین برده است.
عربستان سعودی از رئیس جمهور ایران برای سفر به این کشور دعوت کرده است و محمد بن سلمان حتی در فکر زمینه سازی برای سرمایه گذاری عربستان در ایران است.
روزنامه کیهان نوشت: بنابر گزارش‌های منتشر شده، سرمایه‌گذاری خارجی در دولت سیزدهم در مقایسه با مدت مشابه فعالیت دولت قبل حدود ۸۵ درصد رشد داشته که تقریباً ۲ برابر دوران اوج برجام است.
استانیس السبرگ، تحلیلگر ارشد ورزشی و پژوهشگر دانمارکی، گفت: «عربستان سعودی با میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر و سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های فرهنگی، قصد دارد خود را مقصد رویدادهای بین‌المللی نشان داده و تصویری مدرن را به جهان نشان دهد».
ولیعهد عربستان از پروژه سرمایه‌گذاری و خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی در این کشور خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه توسعه روابط اقتصادی و تعاملات ایران و عربستان، یک ارتباط برد - برد است، گفت: توافقی که میان دو کشور ایران و عربستان شکل گرفته فرصت های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور را افزایش خواهد داد.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در کاخ سفید به توافق اخیر تهران و ریاض و سرمایه گذاری عربستان در ایران واکنش نشان داد.
با منازعه در روابط ایران و عربستان، پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد. حمایت مالی عربستان از این شبکه ماهواره‌ای، آن را به مرجعیت خبری برخی از ایرانیان تبدیل کرد و ماحصل سرمایه‌گذاری سعودی بر این شبکه، جریان‌سازی انکارناپذیر و خسارت بر ایران در جریان اعتراضات مهرماه ۱۴۰۱ بود.
شرکت آرامکو در واکنش به تقاضای جهانی پس از جنگ اوکراین، سرگرم بررسی سرمایه‌گذاری در یک تاسیسات گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) خارج از عربستان سعودی است.
صرامی گفت: سیاست چین به گونه‌ای است که تمام تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد نمی‌چیند. در همین زمینه پکن در حال افزایش همکاری‌های خود با کشورهای عربی نظیر عربستان، عراق و کویت است. قطعاً در این تقسیم‌‌بندی سهم کمتری برای مشارک با ایران در نظر دارد. زیرا تحریم‌ها باعث شده امنیت سرمایه‌گذاری در کشور از بین برود.
صرامی گفت: سیاست چین به گونه‌ای است که تمام تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد نمی‌چیند. در همین زمینه پکن در حال افزایش همکاری‌های خود با کشورهای عربی نظیر عربستان، عراق و کویت است. قطعاً در این تقسیم‌‌بندی سهم کمتری برای مشارک با ایران در نظر دارد. زیرا تحریم‌ها باعث شده امنیت سرمایه‌گذاری در کشور از بین برود.
کشور‌های عاقل که چین هم یکی از آن‌ها است، کاری با این ندارند که ایران با عربستان یا اروپا مشکل دارد. بله البته متوجه هستند که چه می‌گذرد و در سیاستهایشان لحاظ می‌کنند؛ اما اگر بتوانند با عربستان کار اقتصادی بزرگ کنند و هم‌زمان با ایران هم کار اقتصادی خوب کنند این کار را انجام می‌دهند. این حالت‌های خود ماست که نگاهی می‌کنیم که ببینیم چه کشوری با دیگری خوب یا بد است. اما مراودات اقتصادی ربطی به این چیز‌ها ندارد.
السواحه در یک مجمع بین المللی فناوری که در ریاض برگزار می‌شود، گفت: سرمایه گذاری‌ها موقعیت پادشاهی عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین بازار دیجیتال در خاورمیانه و شمال آفریقا افزایش می‌دهد.
صندوق‌های سرمایه ملی ذخایر خود را با افزایش قیمت نفت پس از آغاز درگیری میان روسیه و اوکراین، تقویت کردند و عربستان سعودی روزانه یک‌میلیارد دلار درآمد نفتی داشته است. انتظار می‌رود آن‌ها حتی با کاهش قیمت‌های نفت به افزایش هزینه‌های خود در موقعیت‌های سرمایه‌گذاری ادامه دهند.
عربستان سعودی میزبانی چندین رویداد ورزشی را در سال‌های اخیر بر عهده داشته و توانسته سرمایه‌گذاری زیادی در این زمینه کند.
یک خبرنگار عربستانی از انگیزه شرکت سرمایه گذاری قطر برای خرید تاتنهام به جای لیورپول خبر داد.
کارکرد نفت هم اکنون عوض شده است. با تغییر موازنه جهانی و حرکت به‌سوی نظام چندقطبی، عربستان دیگر «گاو شیرده» غرب نیست. عربستان در دوران محمد بن‌سلمان به دنبال ارتقای نقش کشورش به‌عنوان یک بازیگر مستقل جهانی است. امروز آن شیوخ شترسوار، شمشیر بر کمر سوار خودرو‌های مدرن شده و نفت را نه‌فقط برای فروش که برای سرمایه‌گذاری می‌خواهند.
از نظر اقتصادی، توجه به این نکته اهمیت دارد که ایران نه‌‌‌‌‌‌‌‌‌تنها اقتصادهای غربی را از دست داده‌است، اکنون بیم آن می‌رود اقتصاد چین را نیز از دست بدهد و پس از کشورهای عربی به‌عنوان بازیگری درجه دوم در خاورمیانه در رادار دیپلماسی اقتصادی چین تلقی شود.
فردا قرار است وزیر سرمایه‌گذاری خاندان سعودی به زنگلان عربستان برود تا درباره سرمایه‌گذاری در منطقه قره‌باغ با مقامات آذربایجانی گفت‌وگو کند.
ولیعهد عربستان امروز چهارشنبه از تأسیس ۵ شرکت منطقه‌ای توسط صندوق سرمایه‌گذاری عربستان در اردن، بحرین، سودان، عراق و عمان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ