شاگردان سید سیروس پورموسوی به پیروزی مقابل پیکان دست پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روایت خبرنگار ورزش سه از بهترین برد استقلال در ادوار مختلف لیگ برتر در شبی که آبی‌ها در خانه میهمان بودند.
دومین برد پیاپی استقلال خوزستان اکنون حاشیه امنیت بیشتری برای آنها در مسیر هدف صعود شکل داده است.
شناور تندرو ذوالفقار اولین شناور پدافندی نیرو‌های مسلح مجهز به چهار موشک عمودپرتاب پدافندی نواب با برد ۲۵کیلومتر ساخت صنایع موشکی وزارت دفاع است.
آبی‌ها با یک بازی تهاجمی برد بزرگی را در اهواز به دست آورده و به رتبه دوم جدول رسیدند تا تبدیل به جدی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی بشوند.
استقلال خوزستان موفق شد در ثانیه پایانی با پنالتی حریف را شکست داده و به رده دوم جدول صعود کند.
صالح مصطفوی با انتشار یک استوری به پیروزی آبی‌ها برابر گل‌گهر واکنش نشان داد.
استقلال ملاثانی با درخشش دو مهاجم با تجربه خود به برد ارزشمندی برابر مس کرمان رسید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها به ۴ برد متوالی دست پیدا کرده‌اند، گفت: این اتفاق نشان می‌دهد که استقلال در تمام خطوط به هماهنگی کامل دست پیدا کرده است.
سرمربی پرتغالی آبی‌ها بعد از اطمینان از برد تیمش در جدال با تیم ته جدولی نفت مسجدسلیمان اینچنین جشن خود را در کنار اطرافیانش در جایگاه ویژه برپا کرد.
استقلال با برد مقابل مس کرمان می‌تواند به سه امتیازی پرسپولیس در رده دوم جدول برسد.
استقلال خوزستان در یک نمایش برتر در خانه حریف با دو گل به برتری دست یافت تا بیش از گذشته چهره مدعی صعود به خود بگیرد.
نود و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که برخلاف دیدارهای گذشته این بار آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی عوض کردند.
نود و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که برخلاف دیدارهای گذشته این بار آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی عوض کردند.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی در هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران برای نخستین بار جام قهرمانی این مسابقه را بالای سر برد تا سرمربی آبی‌ها به یکی از وعده‌هایش عمل کند.
هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی بین تیم های استقلال و نساجی برگزار خواهد شد که هر یک از دو که بتوانند برنده این دیدار شوند، برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند.
در آخرین دیدار از هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال با گل به خودی و دیرهنگام برابر ذوب آهن به پیروزی رسید تا به رقابت نزدیک خود با پرسپولیس در بالای جدول ادامه بدهد.
تراکتور پس از برد آلومینیوم و صنعت نفت در هفته پنجم و ششم، این هفته هم در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و توانست پرسپولیس را با یک گل شکست دهد تا قرمزپوشان تبریزی با کسب سومین برد متوالی، ۱۱ امتیازی شوند و در جمع تیم‌های بالای جدولی قرار بگیرند.
استقلال با برتری درخانه گل‌گهر سیرجان ۱۴ امتیازی شد و با یک بازی کمتر به پرسپولیس در صدر رسید. همچنین توقف فولاد خوزستان مقابل مس کرمان نیز باعث شد که شیرینی این برد برای آبی‌ها دوچندان شود
اینتر نخستین بردش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل حریف چکی کسب کرد.
تیم فوتبال استقلال پنجمین دیدار خود در لیگ برتر را در شرایطی با تساوی برابر پیکان به پایان برد که از دست دادن دو امتیاز اجازه نداد آبی‌ها به یک قدمی پرسپولیس در صدر جدول برسند.
ستاره تازه از‌ راه‌ بازگشته آبی‌ها در جلسات تمرینی هم می‌درخشد.
استقلال در 10 سفر قبلی خود به شهر انزلی، تنها یک بار برابر ملوان موفق به کسب پیروزی شده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها نباید بدون امتیاز از انزلی بیرون بیایند گفت: استقلال محکوم به برد برابر ملوان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ