چلسی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف لستر رفت و موفق شد حریفش را ۳-۱ شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشگاه تیم فوتبال وستهام انگلیس که روز یکشنبه میزبان تیم چلسی خواهد بود طی سه ماه اخیر پذیرای دوستداران بیسبال، دو و میدانی و کنسرت موسیقی بوده است.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، پاس گل دوم تیمش را در دیدار مقابل لسترسیتی برای کای هاورتز ارسال کرد.
گری لینه‌کر، مجری برنامه مَچ آو دِ دِی، که از اجرای این برنامه تعلیق شده است، امروز به کینگ‌پاور رفت تا بازی تیم محبوبش، لسترسیتی، را مقابل چلسی تماشا کرد.
در هفته دهم لیگ برتر انگلیس، چلسی کلین‌شیت کرد و با نتیجه ۳-۰ ولورهمپتون را شکست داد.
چلسی موفق شد مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا به برد مهمی دست پیدا کند.
گرام سونِس، بازیکن سابق تیم ملی اسکاتلند و باشگاه لیورپول، معتقد است که وسلی فوفانا رفتار خوبی با باشگاه لسترسیتی نداشت و ممکن است بعدها برای چلسی نیز دردسرساز شود.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب حضور تعویضی در شب برتری تیمش مقابل ریه‌کا داشت.
وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی، که در روزهای آخر نقل و انتقالات از لسترسیتی به چلسی پیوست می‌گوید سعی می‌کند به قیمت قراردادش با آبی‌های لندن فکر نکند.
وسلی فوفانا که امروز رسما به چلسی پیوست از باشگاه سابقش لسترسیتی انتقاد و این باشگاه را به اظهارات خلاف‌ واقع و گمراه‌کننده متهم کرد.
در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، چلسی با درخشش رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی برنده شد.
چلسی در دیداری دشوار و پرحادثه موفق شد در خانه 1-2 لسترسیتی را شکست دهد.
چلسی در دقایق اولیه دیدار با لسترسیتی صاحب یک پنالتی شد ولی پنالتی چلسی توسط VAR به آفساید علیه این تیم تبدیل شد.
توماس توخل، سرمربی چلسی، که توسط اتحادیه فوتبال انگلیس محروم شده، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل لسترسیتی می‌گوید در استادیوم حضور خواهد داشت.
سرمربی لسترسیتی می‌گوید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم که چلسی تلاش زیادی برای خرید او انجام داده این روزها با تیم زیر 23سال باشگاه تمرین می‌کند و روز شنبه مقابل چلسی بازی نخواهد کرد.
سرمربی لسترسیتی می‌گوید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم، که چلسی تلاش زیادی برای خرید او انجام داده این روزها با تیم زیر 23سال باشگاه تمرین می‌کند و روز شنبه مقابل چلسی بازی نخواهد کرد.
لسترسیتی سومین پیشنهاد چلسی برای خرید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم را رد کرد. پیشنهادی که گفته می‌شود ارزش آن 80 میلیون یورو بوده است.
وسلی فوفانا اخیرا از لسترسیتی خواست به او اجازه پیوستن به چلسی را بدهد ولی صحبت‌های سرمربی لستر نشان می‌دهد که بعید است او بتواند امسال راهی استمفوردبریج شود.
وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی و جوان لسترسیتی، درخواست جدایی خود را به مدیران این باشگاه ارائه کرده و قصد دارد به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت دهد.
وسلی فوفانا، مدافع لسترسیتی با چلسی به توافق شخصی دست یافته، اما پیشنهادهای هنگفت این باشگاه از سوی لستر رد شده و این انتقال در هاله ای از ابهام قرار دارد.
باشگاه لسترسیتی تایید کرد پیشنهادهایی برای انتقال ستاره فرانسوی‌اش، وسلی فوفانا، به چلسی دریافت کرده ولی این پیشنهادها با رقم درخواستی این باشگاه فاصله زیادی دارد.
علی‌رغم رد پیشنهادی پیش از 70 میلیون پوند، باشگاه چلسی در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای خرید وسلی فوفانا از لسترسیتی است.
علیرغم رد پیشنهادی پیش از 70 میلیون پوند، باشگاه چلسی در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای خرید وسلی فوفانا از لسترسیتی است.
در دیداری که مجموعاً ۱۸ دقیقه وقت تلف شده داشت، چلسی موفق شد اولین ۳ امتیازش در فصل جدید لیگ برتر را از اورتون بگیرد.
وسلی فوفانا، ستاره لسترسیتی، که شایعات زیادی درباره پیوستنش به چلسی مطرح شده است امروز پیامی در اینستاگرام منتشر کرد که احتمالا رابطه او با لستر را پرتنش خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ