وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بار دیگر اسرای فلسطینی را تهدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی از طرح خود برای آنچه تقویت امنیت در شرق قدس اشغالی خواند، پرده برداشت.
منابع فلسطینی از تصمیم جدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی خبر می‌دهند.
وزارت امور خارجه مالزی با صدور بیانیه‌ای تعرض وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو در کنار دستکم یک هزار نفر از شهرک نشینان صهیونیست امروز به مسجدالاقصی تعرض کردند.
وزیر افراط‌گرای کابینه رژیم صهیونیستی از حملات جنایتکارانه شهرک نشینان صهیونیست در روزهای اخیر علیه مناطق مختلف کرانه باختری حمایت کرد.
وزارت‌خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اقدام تحریک‌آمیز امروز وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی، در تعرض به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
جنبش حماس، تشکیلات خودگردان و وزارت‌خارجه اردن با صدور بیانیه‌هایی جداگانه تعرض امروز وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کردند.
«ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو صبح امروز، در اقدامی تحریک‌آمیز و تحت حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کرد.
وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو امروز به لغو سخنرانی‌های مراسم «روز اروپا» در تل‌آویو از سوی اروپا واکنش نشان داد.
سفرای اتحادیه اروپا سخنرانی‌های مراسم «روز اروپا» در تل‌آویو را به‌دلیل مشارکت «ایتمار بن‌گویر» (وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو) لغو کردند.
منابع عبری از تشدید تنش‌ها میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت داخلی کابینه‌اش خبر می‌دهند، امری که نگاه‌ها را به سوی شکننده شدن اتئلاف نتانیاهو معطوف داشته است.
براساس آخرین نظرسنجی که شبکه «۱۳» رژیم صهیونیستی انجام داده بیش از نیمی از رای دهندگان معتقدند، بایستی نتانیاهو، وزیر امنیت داخلی تندروی خود را برکنار کند.
اتحادیه اروپا به طور رسمی طی نامه‌ای از وزیرخارجه رژیم صهیونیستی خواسته که ایتمار بن‌گویر را به عنوان نماینده این رژیم به مراسم روز اروپا اعزام نکند.
هاآرتص در گزارشی از دو برابر شدن آمار کشته‌شدگان اسرائیلی در عملیات‌های فلسطینیان طی سال جاری خبر داد و این مساله را ناشی از سیاست‎های افراط‌گرایانه وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو دانست.
هاآرتص در گزارشی از دو برابر شدن آمار کشته‌شدگان اسرائیلی در عملیات‌های فلسطینیان طی سال جاری خبر داد و این مساله را ناشی از سیاست‎های افراط‌گرایانه وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو دانست.
شمار زیادی از شهرک‌نشینان در کنار برخی وزرای کابینه نتانیاهو، امروز دوشنبه اقدام به برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز تحت عنوان حمایت از شهرک‌سازی در نابلس کردند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از نخست وزیر کنونی این رژیم خواست تا وزیر امنیت داخلی اسرائیل را برکنار کند.
بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
حضور روز گذشته بن گویر در مسجدالاقصی ۱۲ دقیقه طول کشید و او تحت تدابیر شدید امنیتی، این مکان مقدس را ترک و از صحن‌های آن خارج شد. ایتامار بن‌گویر پس از حضور در این مکان گفت «معبد مقدس» «مهم‌ترین مکان برای ملت اسراییل است و ما پاسدار آزادی مسلمانان و مسیحیان نیز هستیم، اما یهودیان هم باید بتوانند در آن حضور یابند و هر کسی که یهودیان را به این خاطر تهدید می‌کند، باید با مشت آهنین با او برخورد کرد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ