شمار زیادی از شهرک‌نشینان در کنار برخی وزرای کابینه نتانیاهو، امروز دوشنبه اقدام به برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز تحت عنوان حمایت از شهرک‌سازی در نابلس کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران تن از شهروندان اردنی در راهپیمایی گسترده مردمی در پایتخت اردن از مقاومت فلسطین و شهر جنین در برابر اشغالگران حمایت کردند.
نهادهای حقوقی و حامیان ملت فلسطین در نظر دارند راهپیمایی بزرگی را در شهر شیکاگو در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه جنین و در حمایت از ملت فلسطین برگزار کنند.
راهپیمایی کنندگان در صنعا ضمن تأکید بر حمایت از مقاومت، خواستار قطع روابط با سوئد، آمریکا و رژیم صهیونیستی و تحریم آنان شدند.
فلسطینیان ساکن اردوگاه های آوارگان در اردن به نشانه حمایت از بیت المقدس و مسجد الاقصی و محکومیت راهپیمایی پرچم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
مردم فرانسه نیز امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تظاهرات گسترده‌ای را در پاریس برگزار کردند.
مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیست حضور خواهند یافت.
یمنی‌ها با وجود هوای بارانی راهپیمایی باشکوهی برگزار و حمایت قوی خود را از فلسطین اعلام کردند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.
ساکنان پایتخت اردن با برگزاری راهپیمایی، بر حمایت خود از مردم فلسطین و مقاومت آنها، اعلام کردند.
جنبش جهاد اسلامی با برگزاری تجمعات در نوار غزه برای حمایت از نابلس اعلام کرد که دفاع از قدس اشغالی در رأس اولویت های این جنبش باقی خواهد ماند.
ده ها نفر در شهر ملبورن استرالیا در حمایت از ملت فلسطین راهپیمایی و جنایات رژیم صهیونیستی را در اراضی فلسطینی محکوم کردند.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است
ده ها نفر از فعالان حقوق بشری با برگزاری راهپیمایی در پایتخت آرژانتین از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.
دانش‌آموزان فلسطینی در غزه امروز سه شنبه راهپیمایی بزرگی در حمایت از گروه عرین الاسود (بیشه شیرها) و مقاومت در کرانه باختری انجام دادند.
مردم فلسطین با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در شهر نابلس در شمال کرانه باختری، بر حمایت همه جانبه خود از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) تاکید ورزیدند.
گروه های فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند که ساکنان این منطقه در همبستگی با اهالی نابلس که توسط نظامیان صهیونیست محاصره شده است، راهپیمایی می کنند.
صبح امروز یکشنبه دهها شناور دریایی از بندر طرابلس لبنان به سوی منطقه الناقوره، در مرز این کشور با فلسطین اشغالی، روانه شدند تا بر لزوم بهره مندی لبنانی‌ها از ثروت های دریایی شان تاکید ورزند.
کمیته هماهنگ‌کننده راهپیمایی دفاع از نهادهای مشروع حکومت در بیانیه پایانی این راهپیمایی اعلام کرد که به منظور تحقق مطالبات خود تحصن نامحدود برگزار می‌کند.
رسانه های عراقی اعلام کردند که به دنبال فراخوان کمیته تنظیم تظاهرات دفاع از نهادهای مشروع حکومت هزاران تن از شهروندان عراقی در بغداد و موصل و بصره راهپیمایی برگزار کردند.
رسانه های عراقی اعلام کردند که به دنبال فراخوان کمیته تنظیم تظاهرات دفاع از نهادهای مشروع حکومت هزاران تن از شهروندان عراقی در بغداد و موصل و بصره راهپیمایی برگزار کردند.
مردم همدان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت هتک حرمت به شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی با راهپیمایی از محل برگزاری نماز جمعه تا میدان شریعتی اعتراض خود را به اهانت کنندگان اعلام کردند.
مردم یمن به مناسبت روز عاشورا و حمایت از مردم فلسطین در صنعا راهپیمایی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ