رئیس مجلس گفت: بحث مربوط به برنج، گندم و دارو که از موضوعات معیشتی مردم است و موارد دیده شده در تبصره ۱۴ بودجه باید از اولویت‌های تخصیص منابع باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب‌آهن با انتقال مهرداد رضایی، هافبک سابق مس رفسنجان، احتمالا در بازار نقل و انتقالات تنها یک خرید دیگر خواهد داشت.
هافبک تازه‌وارد ذوب‌آهن مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.
رناتو سانچس که امروز با قراردادی قرضی از پی‌اس‌جی به رم پیوست می‌گوید ژوزه مورینیو مهم‌ترین دلیلی بوده که اصرار داشته به جالوروسی بپیوندد.
کارلوس آگوستو، مدافع جدید اینتر، می‌گوید روبرتو کارلوس الگوی او بوده و از عملکرد این بازیکن افسانه‌ای الهام گرفته است.
بازیکنان چلسی در بدو ورود خرید جدید تیم‌شان مویزس کایسدو به رختکن از او به شکلی ویژه استقبال کردند.
جورجینا رودریگس به‌تازگی خرید لاکچری جدید خود را در شبکه‌های اجتماعی‌اش به اشتراک گذاشته است؛ ساعتی با برند Jacob&Co به ارزش ۸۶هزار یورو. این نمونه از بهترین و منحصربه‌فردترین جواهرات ساخته شده است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به خرید ۷۰۰ تن برنج مازاد در استان گفت: خودکفایی در بخش برنج دور از انتظار نیست.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از خرید برنج مازاد کشاورزان گیلانی توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران خبر دادو گفت:طبق وعده، برنج مازاد کشاورزان گیلانی با نرخ مصوب توسط دولت خریداری می‌شود.
خرید توافقی ارقام محلی برنج از شالی‌کاران مازندرانی در ۵ مرکز با قیمت هر کیلوگرم ۵۸ تا ۶۱ هزار تومان آغاز شده است.
آغاز خرید برنج به وسیله زنجیره‌ها و بازرگانان قیمت برنج هاشمی را ۱۳.۶ و طارم عطری را ۵.۶ درصد کاهش داد.
رشت - وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم خرید برنج دپو شده توسط زنجیره‌های اصلی توزیع و واردکنندگان گفت: اجازه نمی‌دهیم برنج روی دست کشاورز بماند.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ممنوعیت واردات برنج به کشور پایدار خواهد بود، گفت: با حفظ سرانه مصرف کشور تا تأمین منافع کشاورزان و مصرف کنندگان، ممنوعیت اعمال شده برداشته نخواهد شد.
معاون وزیر کار گفت: ۱۱ قلم مشمول طرح کالابرگ شامل شیر کم چرب بطری، پنیر UF، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، گوشت مرغ، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند و شکر و ماست پرچرب می‌شود.
گندم، برنج، گوشت مرغ و... بازار ناآرامی دارند، کاهش قدرت خرید و افزایش نرخ تورم تولید و فروش آن ها را با مشکلاتی همراه کرده است.
چند وقتی است که مزون دار‌های شمال شهر لباس‌های دست دوم مارک دار را با قیمت‌های عجیب و غریب به برند پوش‌ها می‌فروشند و عجیب‌تر آنکه این افراد ترجیح می‌دهد لباس مارک دار تاناکورا را با افتخار بخرند.
از سال ۱۹۷۴ که فروچو لامبورگینی تصمیم به فروش سهام شرکت خود کرد تا خرید کمپانی توسط کرایسلر در سال ۱۹۸۷، واگذاری به گروه مالزیایی در سال ۱۹۹۴ و در نهایت موفقیت فولکس واگن در خرید مجموعه لامبورگینی به سال ۱۹۹۸، این برند همچنان با سوپراسپرت‌های خود یکی از موفق‌ترین‌های بازار جهانی بود.
حتما برنج را بعد از پاک کردن با آب ولرم بشویید. توجه داشته باشید که باید آنقدر برنج را بشویید تا رنگ آب شفاف شود. در حین شستشو از چنگ زدن برنج خودداری کنید؛ زیرا باعث خرد شدن برنج می‌شود.
انتشار آگهی‌هایی با مضمون معاوضه کالا با برنج و روغن در سایت‌های درج رایگان آگهی، در واقع اعلام آمادگی برای یک خرید و فروش عادی نیست.
ساری- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر ۵۰۰ هزار تن برنج در انبارهای مازندران باقی مانده و دولت باید برای خرید یا عرضه آن در بازار برنامه ریزی کند.
مدیر کل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت محور سازمان غذا و دارو با اشاره به تداوم ممنوعیت و خرید و فروش قرص برنج، این سم را بیشترین عامل مسمومیت در میان سموم دانست.
به نظر می‌رسد شرایط بغرنج اقتصادی و اجتماعی باعث شده که ایرانیان زیادی برای تماشای بازی‌های تیم ملی اقدام به خرید بلیت نکنند.
یاسوج _ دلالان در سایه ضعف زیرساخت های سردخانه‌ای و فرآوری، محصول کشاورزان کهگیلویه و بویر احمد را ارزان می خرند و دسترنج مردم محروم را به یغما می برند.
بابل - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نهایی شدن قیمت برنج گفت: قیمت خرید تضمینی برنج هفته بعد اعلام می شود.
در جریان برگزاری مسابقات شطرنج در روسیه که یک ربات شطرنج‌باز نیز در آن شرکت داشت بازوی ربات انگشت پسر را با مهره شطرنج اشتباه گرفت و آن شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ