از سوی سازمان برنامه بودجه ذیل بند «الف» تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، معادل ۱۴.۵ میلیارد تومان به ۱۸ فدراسیون افزایش تخصیص صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ رئیس خانه معدن خراسان رضوی گفت: حدود ۱۴۵ معدن سنگ ساختمانی در خراسان رضوی داریم که فعال هستند و یک دهم آن نهایتاً جنبه صادراتی دارند.
تعداد ۹۱۳ نفر سرپایی درمان و ۱۴۵ نفر به دلیل شدت عوارض این پدیده در مراکز درمانی بستری شده و تحت درمان قرار دارند.
قیمت دام زنده با توجه به شرایط دام مثل نژاد، کیفیت تغذیه و… متغیر است. در حال حاضر با نزدیک شدن به اعیاد قربان و غدیر خم قیمت دام زنده سبک ۱۴۵ تا ۱۷۰ و دام سنگین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.
این انسان‌های دیجیتالی با کیفیت بالا در قالب‌های نیم‌تنه و تمام بدن، تنها ظرف ۲۴ ساعت با هزینه ۱۰۰۰ یوآن (۱۴۵ دلار آمریکا) قابل آماده‌سازی هستند و در واقع این شرکت چینی سرویس «دیپ فیک به عنوان یک خدمت» (DFaaS) را راه‌اندازی کرده است.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت ۸۵ تا ۱۰۰ درصدی ۱۴۵ پروژه راه و شهرسازی خبر داد.
۱۵میلیارد جریمه دیگر از AFC علیه فدراسیون ایران
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۵ مربوط به اسفند ماه ۱۴۰۱ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه قابل برداشت است.
سازمان برنامه وبودجه اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریالی در اختیار وزارت ورزش قرار داده تا برای تخصیص به ۱۸ فدراسیون مورد استفاده قرار بگیرد. این تخصیص‌ها خارج از بودجه سالیانه آنها انجام می‌شود.
سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس از اجرای طرح آبرسانی و پوشش اینترنت روستاهای حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: به این طرح‌های محرومیت زدایی ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.
معاون اول رئیس جمهور ترکیه با اشاره به آغاز عملیات برآورد خسارت ساختمان‌ها با مشارکت ۶ هزار نیروی متخصص در ۱۰ استان زلزله زده ترکیه اضافه کرد: تخریب ساختمان‌هایی که خطرآفرین باشد، با نظر کارشناسان و پس از ثبت و ضبط میزان دقیق خسارت وارده انجام خواهد شد و جلوی تخریب ساختمان‌های که ممکن است، با هدف از بین بردن آثار فاجعه انجام شود، گرفته شده است.
انزلی- مدیرکل محیط زیست گیلان‌ با اشاره به اینکه ۳۰ درصد آلودگی های تالاب انزلی مربوط به فاضلاب های صنعتی است، گفت: برای ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی رشت ۱۴۰میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است.
انزلی- مدیرکل محیط زیست گیلان‌ با اشاره به اینکه ۳۰ درصد آلودگی های تالاب انزلی مربوط به فاضلاب های صنعتی رشت است، گفت: برای ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی ۱۴۰میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است.
مشهد ـ مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه امام رضا (ع) از اجرای ۱۴۵ کیلومتر آسفالت حوزه روستایی، راه‌های بین مزارعی، محوطه پاسگاه‌های مرزی شهرستان‌های خراسان رضوی خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۱۴۵ هزار دستگاهی خودرو کامل قابل عرضه به مشتریان در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با ایجاد شرایط پایدار در تولید، به طور روزانه بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خودرو تولید می‌شود.
اصفهان- وزیر جهاد کشاورزی در سفر به گلپایگان از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای توسعه سیستم‌ آبیاری نوین و ۱۰ میلیارد تومان برای احیا و بازسازی قنوات این شهرستان در سال جاری خبر داد.
به گفته ۳ منبع آگاه چین تصمیم دارد بیش از یک هزار میلیارد یوان (معادل ۱۴۳ میلیارد دلار) برای پشتیبانی از صنعت نیمه رسانای خود سرمایه گذاری کند.
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان از کشف ۱۴۵ قبضه انواع سلاح‌های جنگی و شکاری و ۱۱ هزار و ۸۶۲ عدد مهمات مربوطه توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه سامانه‌های سنجش آلودگی هوای این کلانشهر فرسوده است، گفت: نوسازی و توسعه ایستگاه‌های پایش آلودگی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
محمدجواد پاک‌نیت با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر ارزش صندوق املاک و مستغلات در آمریکا از طریق مشارکت حدود ١۴۵ میلیون آمریکایی بالغ بر ٣.۵ تریلیون دلار بوده است، افزود: دلیل اهمیت این صندوق‌ها کسب بازدهی از محل دریافت مبلغ اجاره‌بها است که به صورت ماهانه دریافت می‌کنند و براساس برآوردهای انجام شده نزدیک به ١١١ میلیارد دلار سود نقدی در سال ٢٠١٩ به سرمایه‌گذاران پرداخت شده است.
سکه امامی امروز با کاهش قیمت نسبت به دیروز مواجه شد.
رئیس صندوق توسعه ملی در ۴۰ سال گذشته تولید را بی محابا مقدس کردیم، گفت: صندوق حدود ۱۴۵ میلیارد دلار ورودی داشته که حدود نیمی از آن طی ۱۰ سال گذشته با مجوزهای خاص دولت‌ها برداشته شده است.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از مراجعه ۲۴۰ هزار زائر اربعین به پایگاه‌ها و پست‌های امدادی این جمعیت از اول شهریور تاکنون خبر داد و گفت: ۱۴۵ هزار زائر در این مدت از سوی هلال‌احمر اسکان داده شدند.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
از ابتدای سال جاری تا ۱۵ مرداد، روزانه یک فروند کشتی حامل کالای اساسی وارد بنادر جنوب و شمال کشور شده است.
سهم ۱۴.۵ درصدی از فروش نفت، عملا شرکت ملی نفت ایران را به یکی از جدی‌ترین موانع توسعه پایین‌دست صنعت نفت تبدیل کرده بود، زیرا با توسعه پایین‌دست صنعت نفت و فروش نفت به داخل، امکان اخذ این سهم از فروش نفت نبود و در نتیجه درآمد‌های خود به شدت کاهش پیدا می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ