شکایت میلیاردی کارکنان از فدراسیون وزنه‌برداری برای گرفتن سنوات!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدیرعامل سابق استقلال با توجه به شکایت رئیس سازمان خصوصی سازی در دادسرا حضور پیدا کرده اند.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان به خبر پرداخت کمک ۱۵۰ میلیاردی به پرسپولیس واکنش نشان داد.
وزارت ورزش و جوانان از شکایت علیه رسانه خبرساز کمک ۱۵۰ میلیاردی صندوق پیشکسوتان به پرسپولیس خبر داد.
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، استقلال را در پی شکایت ستاره پیشین آبی‌ها محکوم کرد.
عزيزبک آمانوف هافبك طراح 25 ساله فصل قبل استقلال هم به صف طولانى و هميشگى خارجى‌هاى شاكى از باشگاه‌هاى ايرانى اضافه شد.
باشگاه استقلال بابت مبلغ پنج میلیارد گم شده از حساب باشگاه، از مدیرعامل سابق خود شکایت کرد.
مشکلات عجیب و غریب در پژو 207 ایران خودرو که پس از روشن کردن خودرو، فن خودرو صدای عجیبی می‌دهد./منایع اینترنتی
سرهنگ وحید ذاکری رئیس پلیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره دستگیری دزد این پرونده می‌گوید: بعد از شکایت مرد مالباخته‌ای در پلیس آگاهی پرونده در دستور تیمی از مأموران پایگاه ۱۰ قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی مرد شیاد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
شکایت دیگر باعث بسته ماندن حساب باشگاه پرسپولیس شده است.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد. جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد.جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
فیس بوک روز دوشنبه به طور موقت اجرای یک دعوی حقوقی جمعی به ارزش ۳ میلیارد پوند (۳.۷ میلیارد دلار) را متوقف کرد.
با شکایت مرد برج‌ساز، تیمی از ماموران آگاهی تهران به دستور بازپرس دادسرای وی‍ژه سرقت وارد عمل شدند و با حضور در محل سرقت در شمال تهران تحقیقات را آغاز کردند. پس از بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که دزدان، ۲ مرد بودند که صورت خود را با نقاب پوشانده و کلاهی بر سرشان داشتند. دزدان نقابدار به راحتی و با در اختیار داشتن کلید وارد ساختمان شده و توانسته بودند نقشه سرقت را عملی کنند.
با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
از چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که خودروهای مونتاژی ایران گرانتر از قیمت جهانی فروخته میشوند که پی گیری ها حکایت از آن دارد که سازمان حمایت در صورت دریافت شکایت، با تخلفات برخورد می کند.
پرونده چندین ساله شکایت از فدراسیون کشتی با موضوع مالکیت فکری در خصوص طرح استفاده کارت های کشتی از فدراسیون های قبل تاکنون، به نفع فدارسیون کشتی بسته شد.
شکایت یکی از شرکای شرکت آل اشپورت از پرسپولیس باعث بسته شدن حساب سرخ‌ها به خاطر بدهی ۲۷ میلیاردی شده است.
گفته شده که حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر این شکایت بسته شده و مسؤولان باشگاه در تلاش هستند تا این رفع مسدودی را انجام دهند.
مدیر برند آل اشپورت در خاورمیانه مدعی شد که شکایت از باشگاه پرسپولیس و بسته شدن حساب این باشگاه، ارتباطی به وی ندارد.
در پرونده شکایت فرشاد احمدزاده از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۱۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق احمدزاده محکوم گردید.
به گفته سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج این فدراسیون با جذب وکیل و از طریق شکایت به مراجع قضایی پیگیر ۱۴ میلیارد بدهی است که مربوط به ۹ سال پیش می‌شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سردار عباسعلی محمدیان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود که متهم با شناسایی زمین‌های بلاصاحب ابتدا اقدام به شکایت بر روی مالک آن‌ها در مراجع قضایی کرده و پس از اطمینان از عدم وجود ورثه، با جعل سند برای ردگم کردن چندین دست املاک را در بین آشنایان خود سند زده و در پایان آن‌ها را به مبالغ هنگفت به فروش می‌رساند.
ابهام در ممنوعیت واردات برنج

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ