دو مدیرعامل سابق استقلال با توجه به شکایت رئیس سازمان خصوصی سازی در دادسرا حضور پیدا کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدیرعامل پیشین استقلال، مصطفی آجورلو و علی فتح‌الله‌زاده با شکایت از سوی سازمان خصوصی‌سازی مواجه شدند.
حرف‌های امروز امباپه در مصاحبه با فرانس فوتبال، خشم شدید مدیریت و برخی بازیکنان پی اس جی را به همراه داشت.
حرف های امروز امباپه در مصاحبه با فرانس فوتبال، خشم شدید مدیریت و برخی بازیکنان پی اس جی را به همراه داشت.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
خونریزی سر سعید عزت اللهی باعث شد تا دقایقی از بازی ایران و ازبکستان متوقف شود.
طبق رای یک قاضی فدرال آمریکا، شکایت آنتی تراست مصرف کنندگان از اپل و آمازون به اتهام تبانی برای افزایش قیمت مصنوعی آیفون و آیپد های فروخته شده در پلتفرم آمازون به دادگاه راه می یابد.
باشگاه لیورپول علیه تصمیمات داور دیدار اخیر این تیم مقابل استون‌ویلا به کمیته داوران انگلیس شکایت کرد.
شکایت چند ایجنت هلندی در پرونده علیه فیفا در دادگاه رد شده است.
کمیته انضباطی آرای مربوط به دربی را صادر کرد که یکی از این آرای شکایت باشگاه استقلال از علیرضا بیرانوند به خاطر شادی بعد از مسابقه بود.
سازمان لیگ واکنش و شکایت سریع نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال داشت.
فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار یک بیانیه تأیید کرد که از باشگاه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا شکایت کرده است.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
مهدی تاج می‌گوید حرف‌های اسکوچیچ بار حقوقی داشته و می‌توانند از او بابت ادعاهایش شکایت کنند اما این به معنای این نیست که این مربی حرف خلافی زده است.
سازمان حشد شعبی عراق شکایت خود را از حیدر الزیدی، فعال مدنی عراقی که به ابو مهدی المهندس، نائب رئیس سابق حشد شعبی اهانت کرده بود، پس گرفت.
نماینده دادستان: با توجه به شکایت اولیای دم شهید عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.
روزنامه کیهان نوشت: یکی از اشتباهاتی که در ابتدای انقلاب مرتکب شدیم این بود که در زمینه جنایت‌هایی که مجاهدین خلق انجام می‌دادند، خود حاکمیت پیگیری قضایی می‌کرد.
برادر شهید ابومهدی المهندس در دادگاهی عراقی علیه شخصیت های عراقی و آمریکایی که در میان آنها ترامپ و الکاظمی وجود دارند، شکایت کرد.
باشگاه مس سونگون با ارسال نامه ای به سازمان فوتسال، اعتراض خود به داوری بازی با گیتی پسند را اعلام کرد.
شطرنج‌باز متقلب آمریکایی شاید از قهرمان نروژی جهان به دادگاه شکایت کند.
سرپرست باشگاه تراکتور از شکایت علیه داور بازی این تیم و مس رفسنجان خبر داد.
بازیکنان و کادر فنی استقلال به نحوه داوری اعتراضات شدیدی داشتند.
انتقاد شدید مربی پرتغالی باعث شد که ستاد فرماندهی ارتش پرتغال علیه ساپینتو به مراجع پیشگیری و مبارزه با خشونت در ورزش شکایت کند که در نتیجه این مربی پرتغالی با مجازات مواجه شده است.
ایشان موقعی که در ایران بودند، بخشی از حقوق خود را دریافت کردند اما زود وارد پروسه شکایت شدند. هر زمان که ایران می‌آمدند، می‌توانستند پول خود را بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ