مشکلات عجیب و غریب در پژو 207 ایران خودرو که پس از روشن کردن خودرو، فن خودرو صدای عجیبی می‌دهد./منایع اینترنتی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
دو مجری صدا و سیما روی آنتن زنده تلویزیون، لوکادیا، بازیکن سابق پرسپولیس، ماجرای شکایتش از این باشگاه و پستی که در فضای مجازی منتشر کرد را به باد تمسخر و استهزا گرفتند.
عباس جدیدی مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را غیرقانونی دانست و آن را ترک کرد. او با اعلام غیرقانونی بودن مجمع و اینکه به مراجع قضایی شکایت می‌کند، از ادامه حصور در انتخابات انصراف داد.
۱۹ اردیبهشت ماه حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضاییه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد. بر اساس اخرین خبر پرونده این شکایت از رحیم پور ازغدی با توجه به روحانی بودن وی جهت رسیدگی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
تیک تاک دیروز شکایتی علیه ایالت مونتانا به دلیل ممنوعیت استفاده از اپ چینی ثبت کرد. مونتانا نخستین ایالتی است که این اپ اشتراک گذاری ویدئو کوتاه را به طور کامل ممنوع می کند.
سرهنگ وحید ذاکری رئیس پلیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره دستگیری دزد این پرونده می‌گوید: بعد از شکایت مرد مالباخته‌ای در پلیس آگاهی پرونده در دستور تیمی از مأموران پایگاه ۱۰ قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی مرد شیاد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
بیژن نوباوه، نماینده مجلس گفت: در دانشگاه هاروارد آمریکا برای دکمه لباس هم قانون دارند. در آمریکا می توان از پوشش بد همسایه شکایت کرد. طرح مجلس یک نگاه هوشمند است برای کسانی که میخواهند برهنگی را ترویج دهند. دانشجویان دختر ما با حفظ حیا و حجاب از پسرها پیشی گرفته اند.منبع: خبر
آرنولد شوارتزنگر، بازیگر هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، پس از آنکه یک چاله در محله‌ای که او زندگی می‌کند باعث شکایت همسایه‌ها شد با تیم خود دست به کار شد. او و دوستانش اقدام به پر کردن این چاله کردند. او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت: «امروز پس از اینکه این چاله بزرگ باعث خراب شدن دوچرخه‌ها و خودرو‌های عبوری شد، با تیم خود بیرون رفتم تا آن را تعمیر کنیم. من همیشه می‌گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری کنیم.»
جلال محمودزاده نماینده مهاباد طی تذکری به رئیس مجلس و اعضای هیأت رئیسه به عدم ارجاع سوالات خود از وزیر کشور به صحن علنی اعتراض شدیدی کرد و گفت: یعنی باید برای پیگیری سوال ملی و قانونی خود از سردار جوکار به سردار قالیباف شکایت کنم؟!
میرسلیم، نماینده مجلس: بعضی ها می‌خواهند برای آبروی خودشان از حیثیت بنده مایه بگذارند.
شکایت حمید رسایی مربوط به بازنشر ویدئوی زینب موسوی در کانال نصیری است که به انتقاد از اظهارات رسایی در مورد زنان معترض در جنبش مهسا پرداخته بود.
چند وقت پیش بود که با شکایت مالباخته، این پرونده در مقابل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد که دو مرد، مالباخته را در خانه‌ای در شرق تهران بیهوش کرده و یک ساک زمرد، یاقوت و الماس را دزدیدند. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت دو متهم پرونده را شناسایی کردند.
باشگاه مس کرمان با ارائه تصاویر و ویدئوهایی به جنجال‌های بازی با استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد از سرمربی حریف شکایت می‌کند.
طبق گزارش‌ها، مسافری که روی صندلی ۳۷ C نشسته بود، از قرار دادن پشتی صندلی خود به حالت عمودی پیش از بلند شدن امتناع کرد و پس از آن مسافر دیگر از او شکایت کرد. کاپیتان سپس توسط خدمه مطلع شد، زیرا پرواز برای مدت کوتاهی با تاخیر مواجه بود. پس از آن، مسافر که صندلی ۴۱ C با مداخله همسفران، شروع به سیلی زدن به مسافری کرد که صندلی خود را به حالت عمودی درنیاورده بود.
یلیچ شکایتی نکرده یا حداقل تا امروز شکایتی به دست باشگاه استقلال نرسیده است. این بازیکن چند ماه پیش در نامه‌ای به استقلال اعلام کرد فیش واریزی آن‌ها واقعی نیست
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از طریق وزارت امور خارجه و نهاد‌های بین‌المللی به‌زودی شکایت‌های حقوقی‌مان را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی موضوع خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ