در حالی که کشورهای گروه ۷ قرار گذاشته بودند تا نفت روسیه را حداکثر با سقف قیمتی تعیین شده خرید کنند اما یکی از همین کشورها نفت روسیه را بالاتر از رقم تعیین شده خریداری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی گروهی سیاسی نتواند از اندیشه خود دفاع کند، کذب بودن ادعاهایش نمایان شده و مردم او را پس می زنند، اینگونه ترور اتفاق می‌افتد و ترور یعنی پایان منطق و اندیشه.
فرمانده گروه واگنر هدف از شورش ناموفق این گروه علیه مسکو را اعلام کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی در یک رشته گروهی هستید نمی‌توانید به موفقیت فردی دست پیدا کنید و طبیعتا تلاش همه اعضای تیم بود که از آنها تشکر می کنم.
وقتی مرد درختی در سطح جهان معروف شد، پزشکان زیادی تمایل نشان دادند تا او را برای درمان به کشورشان ببرند. پزشکان آمریکایی جزو این گروه بودند که سعی داشتند تحقیقاتی وسیع روی مرد درختی انجام دهند. آنها به دولت اندونزی پیشنهاد دادند ددی را به آمریکا ببرند و رویش تحقیق کنند و راه درمانی برای این بیماری عجیب پیدا کنند اما در کمال تعجب، مسوولان کشور اندونزی با رفتن ددی مخالفت کردند.
یک خانم طبیعت‌گرد باذوق، وقتی در ساحل مانلی سیدنی پیاده‌روی می‌کرد، صحنه‌ای بی‌نظیر دید که تا آن لحظه در عمرش ندیده بود؛ حداقل ۱۲ دولفین همزمان و در یک ردیف، روی موجی سوار شدند.
کیهان نوشت: عضو گروهک نهضت آزادی خواستار در اولویت قرار دادن توسعه سیاسی از سوی جبهه اصلاحات شد؛ و این در حالی است که همین رویکرد، موجب دلزدگی مردم از مدعیان اصلاحات و اعتدال شده است.
وقتی کودک بودیم، بسیاری از ما این تصور را داشتیم که تابستان یا دوره‌های دیگر از زندگی نسبت به بزرگسالی طولانی‌تر از گذشته است. در حال حاضر گروهی از محققان به طور تجربی بررسی کرده‌اند که آیا درک زمان با افزایش سن تغییر می‌کند و اگر چنین است، چگونه و چرا تغییر می‌کند؟
در پاییز سال ۱۳۴۰، روستای خوش آب و هوا خوردین، توسط گروهی از مهندسان آمریکایی، تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی‌اش با مدل‌های آمریکایی، شهرک غرب نام گرفت.
وقتی ما از خودی و غیرخودی حرف می‌زنیم، همین موضوع است. چطور است که ما وزیر اهل سنت نداشته باشیم؟ تقسیم جامعه به گروه خودی و غیرخودی و عده‌ای را غیرشهروند دانستن نتیجه‌اش همین می‌شود. ما در این کشور چند میلیون اهل سنت داریم، اما در کجای سیستم حضور دارند؟ اقلیت‌های دینی دیگر کجا قرار دارند؟ این افراد توسط کدام جریان کنار گذاشته شده‌اند؟ پاسخ مشخص است، توسط جریانی که دگماتیسم فکری دارد. موضوع تفاوت نسلی هم کاملا درست است.
محسن رهامی، عضو هیأت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران، به جماران گفت: وقتی کسی در تظاهرات شرکت می‌کند و مثلا سطلی را آتش می‌زند یا به بانک حمله می‌کند، بعضی از دادگاه‌ها این افراد را به جای استناد به ماده ۶۱۸ و «اخلال در نظم و امنیت» یا «تخریب اموال»، که زندان تعزیری محدود دارد، به حوزه محاربه می‌برند و برای چنین کسی حکم اعدام می‌دهند. این نشان می‌دهد که چه اندازه هم قوانین جاری کشور و هم دستگاه قضایی ما امنیت محور هستند.
آستین بالا زدن برای فعالیت در کار خیر مدام در ذهنش بود. وقتی برای ادامه تحصیل به یزد آمده بود با گروهی از بچه‌های مدرسه که به صورت جهادی به مناطق محروم یزد می‌رفتند و فعالیت عمرانی انجام می‌دادند، آشنا شد: «من هم با هدف بزرگی که در سر داشتم این آشنایی را به فال نیک گرفتم و با گروهشان همراه شدم. در این گروه از رنگ‌آمیزی دیوار‌های مدارس گرفته تا مرمت سرویس بهداشتی و حمام و... را انجام می‌دادیم.».
سردسته این باند حرفه‌ای، یک مرد سابقه‌دار است که بار‌ها به جرم‌های مختلف به زندان رفته است. او آخرین بار وقتی از زندان آزاد شد می‌خواست خودش رئیس باشد و به بقیه دستور بدهد. برای همین دزدان را دور خودش جمع و خلاف‌ها را یکی‌یکی لیست کرد و نقشه‌هایشان را به اجرا درآورد. او برای اینکه سهم اعضای گروهش را درست‌ودقیق پرداخت کند، وظیفه هرکدام از اعضا و نحوه خلافکاری‌هایشان را در یک دفترچه ثبت کرده بود
محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد پیشنهاد همکاری برای تدوین سند هفتم چشم‌انداز نوشت: وقتی هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست و بی‌ثباتی در همه حوزه‌ها موج می‌زند در چنین شرایطی برنامه توسعه نوشتن چه مفهومی دارد.
دکتر موری استاین، استاد روان‌شناسی، وقتی سی سال پیش کتابی مقدماتی دربارۀ اندیشۀ یونگ برای دانشجویانش تدوین می‌کرد، هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کرد که روزی کتابش در کرۀ جنوبی در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش قرار بگیرد. اما این اتفاق یک‌شبه افتاد، وقتی گروه کی‌پاپ مشهور بی‌تی‌اس اعلام کرد بر اساس این کتاب آلبومی جدید منتشر خواهد کرد و لینک خرید کتاب را در وب‌سایت رسمی خودش به اشتراک گذاشت.
در بخشی از صحبت های محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران می خوانیم: در آخر مذاکرات، علت اینکه به توافق نرسیدیم این بود که آمریکایی‌ها به‌دلیل مسائل داخلی ایالات متحده دغدغه‌مند بودند. بایدن و گروه بایدن نگران انتخابات بودند و نگران این بودند که مخالفانشان بگویند که او در برابر ایران امتیاز زیادی داده است، بنابراین مذاکرات به‌دلیل انتخابات آمریکا متوقف شد. اکنون که انتخابات آمریکا تمام‌شده است باید ببینیم که آمریکا چه کار خواهد کرد. البته وقتی در داخل کشور آشوب یا ناآرامی وجود داشته باشد، آمریکایی‌ها طمع و تعلل می‌کنند. اما ایران نشان داده که حقوق خود را می‌داند و اجازه نمی‌دهد که توافقی صورت بگیرد تا آمریکا بتواند دوباره تقلب کند.
خبرگزاری رویترز در آستانه شروع جام جهانی، به بررسی شرایط دو تیم ولز و آمریکا پرداخت.
گروه F لیگ اروپا را باید عجیب ترین گروه تاریخ رقابت‌های باشگاهی این قاره نامید.
متهم که ۱۶ سال داشت و ایرانی بود به جایگاه رفت و با ابراز ندامت از حضورش در گروهک تروریستی داعش گفت: من فریب خوردم، فکر کردم سوار ماشین‌های امریکایی می‌شویم و از زندگی‌مان لذت می‌بریم، اما همه حرف‌های‌شان دروغ بود. باور کنید خانواده‌ام نمی‌دانند من عضو این گروه شده‌ام. من وقتی به عضویت داعش در آمدم پشیمان شدم و آن‌ها من را یک ماه در چادر زندانی کردند، چون ایرانی بودم فکر می‌کردند جاسوس هستم. خیلی دنبال راه فرار بودم تا اینکه دستگیر شدم.
میزان مرگ‌ومیر در میان گروه کم خواب، ۲۵ درصد افزایش یافت. وقتی همه سنین با هم ترکیب شدند، احتمال ابتلا به چند بیماری در افرادی که کمتر از پنج ساعت خوابیدند ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر بود.
قرعه کشی مسابقات یورو ۲۰۲۴ در ساعت ۱۲ ظهر CET (به وقت محلی در فرانکفورت) برگزار شد. این دوره از رقابت‌ها به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای ۲۰۲۴ انجام می‌شود.
با دستور استاندار خراسان شمالی و بر اساس تصمیم کار گروه اضطراری آلودگی هوای استان، فعالیت‌های همه بخش‌های شهرستان‌ها به جز اسفراین در شیفت عصر سه شنبه و چهار شنبه تا پایان وقت اداری تعطیل شد.
امروز از ساعت 15.30 به وقت تهران در استانبول، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام شد و دو تیم منچستریونایتد و آرسنال با قرعه خوبی روبرو شدند.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.
وقتی مجوزی برای کنسرت یا تئاتری صادر نمی‌شود، بخشی از هزینه‌ها و دستمزدها برای تمرین اعضای گروه، اجاره سالن، تبلیغات و... پرداخت نمی‌شود و ریسک تولید به شدت کاهش می‌یابد؛ اما وقتی مجوزی داده می‌شود و این مجوز در نهایت لغو یا اجرایش معلق می‌شود، عملاً این هزینه‌ها در شرایط اقتصادی کنونی انجام و برنامه نیز لغو شده است؛ اتفاقاتی که خسارات معنادارای برای تهیه کنندگان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ