معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز هشدار داد: اگر گروه- ۷ صادرات روسیه را ممنوع کند، مسکو توافق غلات را لغو می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع تیم ملی ایران می‌گوید پیش از حضور در رقابت‌های جام جهانی تصور می‌کرد به راحتی از گروه خود صعود می‌کنند.
علی بیگدلی نوشت: اگر این شورش ادامه پیدا می‌کرد، وضعیت در روسیه بسیار مشکل می‌شد، چرا که گروه واگنر یک گروه مزدور است که با جنگ‌های چریکی و شهری بسیار آشنا است. این اتفاقات شرایط روسیه را در نقطه انجمادی قرار داده است که وضعیت را برای کادر رهبری این کشور بسیار مشکل می‌کند.
فیلمی که از اردوگاه اشرف منتشر شد، ظاهرا فاقد نیروی جوان بودند، متوسط سن حاضران آن اردوگاه باید بالای ۵۵ تا ۶۰ و ۶۵ سال باشد. چنین گروهی نیاز نیست کشته شوند یا بمیرند، به قول حافظ «بر او نمرده به فتوای من نماز کنید.» جوان یعنی آینده، مجموعه‌ای که آنان را ندارد، یعنی فاقد آینده است. همان‌گونه که زاد و ولد موجب ادامه حیات جامعه می‌شود، در سازمان‌ها و حکومت‌ها و نهاد‌ها نیز زاد و ولد موجب تداوم حیات آن می‌شود.
«در حال حاضر ما از دو میلیون شهریه داریم تا ۳۸ میلیون تومان»؛ این وضعیتی است که در حال حاضر در مدارس غیردولتی کشورمان حکمفرماست؛ وضعیت رسمی از تنوع گسترده در میزان شهریه این مدارس که از زبان رئیس سازمان مدارس غیردولتیِ وزارت آموزش و پرورش، در جلسه هماهنگی در خصوص تخلفات این گروه از مدارس با حضور مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت بیان شده و البته در مواردی با واقعیت زاویه دارد!
رئیس گروه توانبخشی اجتماعی و خدمات رفاهی سازمان بهزیستی درباره مشکلات این بیماران گفت: اگر غذای بیماران مبتلا به pku در زمان خودش به آن‌ها نرسد این کودکان دچار معلولیت ذهنی می‌شوند و عدم تأمین مجدد غذا منجر به تشدید معلولیت این بیماران می‌شود.
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
آخرین باری که برای چکاپ به یک پزشک مراجعه کردید چه زمانی بود؟ اصلاً جزو افرادی هستید که به خودتان اهمیت می‌دهید یا اینکه در گروهی قرار می‌گیرید که تا زمان بیماری به پزشک مراجعه نمی‌کنید؟
به گفته یک استاد دانشگاه اگر گروهی بخواهد در رشد جدید بورس شروع به حرکت کند قطعا شاخص‌سازها و صنایع بزرگ هستند و بعد از آن صنایع کوچک‌تر مورد توجه قرار خواهند گرفت.
کشور‌های «جی هفت» می‌خواهند هرچه سریع‌تر نیروگاه‌های زغال‌سنگی خود را تعطیل کنند، حتی اگر این نیروگاه‌ها دارای دستگاه‌های جداکننده‌ای باشد که می‌تواند گازکربنیک را جدا و به جای انتشار مستقیم به هوا به صورت مایع ذخیره کند. در عین حال سرمایه‌گذاری در نیروگاه‌ها و پایانه‌های گاز طبیعی همچنان باید امکان‌پذیر باشد تا تامین انرژی تضمین شود.
گروهی از دانشمندان دانشگاه توهوکو کشف کرده‌اند که سفتی لثه بر خواص فیبروبلاست‌های لثه تأثیر می‌گذارد، که به نوبه خود بر احتمال وقوع التهاب و ایجاد مشکل در فیبر‌های لثه تأثیر می‌گذارد.
سید حسن خمینی گفت: این گروه در دفاع از موضع خود می‌گویند «همه کسانی که در تاریخ حرف نو زده اند، ابتدا اکثریت نبوده اند.» این سخن کاملا درست است؛ «حقیقت» هیچ نسبتی با اکثریت ندارد، ولی باید توجه داشت که «اطاعت» نسبت مستقیم با اکثریت دارد. پس می‌توان گفت که حقیقت چیزی نیست که همه مردم می‌گویند؛ ولی اگر شما نتوانستید حرف خودتان را به دیگران برسانید باید بپذیرید که به «نظر جمعی» عمل کنید.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ما باید به شعار‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم؛ صحبت از مردم، مستضعف و... می‌کنیم و می‌گوییم انقلاب برای تمام مردم است و متعلق به گروه خاصی نیست و قالیباف هم در سخنرانی خود در حرم امام به آن اشاره کرد؛ اما امروز تمام مردم وسط صحنه نیستند. در حالی که آنچه رمز پیروزی است حضور همه‌ی ملت است و این مشکل را باید در داخل حل کنیم نه در خارج! باید تمام مردم را در صحنه بازی دهیم.
عضو هیات علمی گروه هیدرولوژی و منابع آب دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه ۷۰ درصد سد چم‌شیر روی سازند گچساران است، گفت: بر اساس گزارش‌های داده شده آورد رودخانه زهره در محل سد چمشیر، ۱.۷ میلیارد مترمکعب خواهد بود و بر این اساس برنامه‌ریزی کرده‌اند در حالی که این برآورد بر اساس آمار سال ۸۸-۸۷ است و می‌دانیم در ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر به دلیل خشکسالی و تغییر اقلیم، میزان بارش‌ها به شدت کم شده و آورد رودخانه کاهش یافته است. از طرف دیگر، منشاء شوری‌ها معلوم نیست بنابراین با توجه به ابهامات در ورودی و خروجی، نمی‌توانیم به این داده‌ها اعتماد کنیم.
عباس عبدی نوشت: اگر بپذیریم این بولتن‌ها که احتمالا تعدادشان کم هم نیست، واجد گزاره‌ها و نقل‌قول‌های غلط و دروغ است، در این صورت چگونه است که همچنان منتشر می‌شده است.
مراد یاکین، سرمربی سوئیس، بعد از شکست مقابل برزیل می‌گوید تیمش از هم‌اکنون به فکر بازی سرنوشت‌ساز خود مقابل صربستان در روز آخر مرحله گروهی است.
برزیل و پرتغال اگر بازی های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.
مسعود پزشکیان گفت: راه حل شنیدن اعتراضات و جلوگیری از تبدیل اعتراض به اغتشاش برخورد عادلانه و صادقانه با مردم است. با مردم باید صادق بود و با آن‌ها بر اساس عدالت برخورد شود و از رفتار و برخورد جناحی، گروهی، قومی و قبیله‌ای پرهیز شود. اگر بر اساس عدالت و انصاف با مردم برخورد شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.
اسپانیا اگر در گروه خود دوم شود ممکن است در یک هشتم نهایی جام جهانی به برزیل برخورد کند ولی کوکه می گوید ترسی از این رویارویی ندارند.
«اگر عمق عقبه زمین تیم ملی، ما را آسان گل‌خور نکند، با مهاجمین و هافبک‌های آبرومند و درستی که داریم، می‌توانیم به هرتیمی در این جام گل بزنیم.»
رئیس جمهور اوکراین امروز گفت: اگر رییس جمهور روسیه در نشست گروه - ۲۰ حضور داشته باشد، من در آن شرکت نمی‌کنم.
عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور حرکت گروه خودروسازی ایران خودرو در راستای ارتقای استاندارد محصولات تولیدی این شرکت در شرایط تحریمی را قابل تقدیر و بسیار ارزنده دانست و گفت: اگر زیان ناشی از قیمت‌گذاری دستوری بر صنعت خودرو تحمیل نمی‌شد، شرکت ایران خودرو بسیار زودتر به اهداف خود در راستای ارتقای استاندارد دست می‌یافت، هر چند اقدامات اخیر نیز قابل تقدیر است.
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: قطعا اگر من به ایران آمدم به این دلیل است که از گروه صعود کنیم، اگر شک داشتم نمی‌آمدم.
قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی های استان مازندران گفت: از نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده که منجر به استفاده بهتر از خدمات مشتریان و جلب رضایت و آرامش بیشتر مشتری و رونق و گسترش کسب و کار نمایندگی ها شود استقبال می کنیم.
دبیرکل ناتو تأکید کرد که کشورهای اروپایی همچنان باید به حمایت تسلیحاتی از اوکراین ادامه دهند، و اجازه ندهند روسیه در این جنگ پیروز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ