وکیل شهید خضر عدنان در واکنش به شهادت وی، رژیم صهیونیستی را مسئول مستقیم این رخداد دانست و تاکید کرد: صهیونیست‌ها در رسیدگی به وضعیت جسمانی خضر عدنان، عامدانه کوتاهی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرده که مقاومت فلسطین هنوز پاسخ کامل خود به ترور شهید خضرعدنان را نداده است.
کارشناسان امنیتی پاسخ اتاق مشترک مقاومت فلسطین در نوار غزه به شهادت خضر عدنان را حامل نشانه‌ها و پیام‌های متعددی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند.
مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، تأکید کرد: هر قطره خونی که از فلسطینیان ریخته شود، مقدس و منشأ جوشش و تحولات بزرگی است
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر لزوم تحویل هر چه سریع‎تر پیکر شهید خضر عدنان از سوی رژیم صهیونیستی به خانواده این شهید فلسطینی تاکید کرد.
خضر عدنان در یک اتاق کوچک در درمانگاه زندان الرمله در حالیکه شرایط جسمی بسیار وخیمی داشت به شهادت رسید.
نماینده جنبش جهاد اسلامی لبنان می‌گوید دشمن صهیونیستی به دنبال کاهش پیامدهای این جنایت است، اما پیام شهادت و اینکه رژیم صهیونیستی تا چه اندازه متجاوز است، به جهان مخابره شد.
کمیته بین‌المللی صلیب سرخ جهانی، از مقامات رژیم صهیونیستی خواست که پیکر شهید خضر عدنان را برای خاکسپاری به خانواده‌ این شهید تحویل بدهند.
دبیرکل سازمان ملل خواستار انجام تحقیقات شفاف درباره شهادت خضر عدنان شد
دبیرخانه اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، مسئولیت کامل هر گونه عواقب این جنایت را به عهده رژیم اشغالگر دانست.
شهید خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۳ در قریب به دو دهه اخیر، سابقه ۶ اعتصاب غذای طولانی را داشته است.
سایت شبکه المیادین با انتشار گزارشی در خصوص زندگی شهید خضر عدنان نوشت که وی ۱۴ بار توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد و هر بار دست به اعتصاب غذا زد اما هرگز از مسیر مقاومت و جهاد خارج نشد.
همسر اسیر شهید خضر عدنان ضمن تهدید رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغالگر باید چهره فرزندانم را به عنوان منتقمان خون پدرشان خوب به خاطر بسپارد.
در پی شهادت «خضر عدنان» اسیر برجسته فلسطینی در زندان رژیم اشغالگر، ارتش این رژیم امروز سه‌شنبه مانور‌های خود را که قرار بود صبح امروز در مجاورت نوار غزه اجرا کند لغو کرد.
شیخ خضر عدنان که امروز پس از هشتاد و هفت روز اعتصاب غذا به شهادت رسید، در سخنانی توصیه‌ای به یادماندنی به فلسطینیان داشته است.
اسماعیل رضوان یکی از اعضای ارشد جنبش حماس با تأکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی علیه شهید عدنان بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت که این شهید به اسطوره مبارزه و مقاومت علیه رژیم اشغالگر تبدیل شد.
«حازم قاسم» با بیان اینکه شهید خضر عدنان نماد مقاومت ملت فلسطین است، تأکید کرد که شهادت او انگیزه و شتاب جدیدی به مقاومت علیه رژیم اشغالگر خواهد بخشید.
تصاویر منتشر شده از کرانه باختری حاکی از آن است که مردم فلسطین به رهبری پسر شهید خضر عدنان، در حال اعتراض علیه رژیم صهیونیستی هستند.
جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری و غزه در پی شهادت خضر عدنان، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت علیه این اسیر فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
«خضر عدنان»، زندانی فلسطینی پس از اعتصاب غذای ۸۷ روزه سرانجام در زندان‌های صهیونیستی به شهادت رسید.
همزمان با هشتاد و یکمین روز اعتصاب غذای «خضر عدنان»، کمیته‌های مقاومت فلسطین به ٰرژیم صهیونیستی درباره وخیم شدن وضع جسمانی او هشدار داد.
منابع فلسطینی امروز دوشنبه اعلام کردند که حال شیخ خضر عدنان که از ۷۹ روز قبل دست به اعتصاب غذا زده است رو به وخامت است.
همزمان با سپری شدن ۷۵ روز از اعتصاب غذای اسیر فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، خانواده او در مرکز شهر رام الله در کرانه باختری تحصن کردند.
شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای هشتمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در زندان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت بدون اتهامش، ادامه می دهد.
نظامیان صهیونیست در یورش های امروز به کرانه باختری چندین فلسطینی از جمله یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ