بررسی روند قیمت دلار نشان می‌دهد، این روزها قیمت این ارز در سقف کانال حرکتی خود قرارگرفته و رشد بیشتر قیمت‌ها با مقاومت شدید روانی و تکنیکال مواجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: ریسک‌های مختلفی برای صادرات وجود دارد و مهم‌ترین آنها ریسک روابط سیاسی، ریسک تصویب قوانین، ریسک بازار ارز و ریسک لجستیک است تامحصولی ازمبدا به مقصد برسد.
در بازار سرمایه ایران یک تحلیلگر و یک سرمایه گذار جدا از تحلیل اگر رانت اطلاعاتی نداشته باشد با شکست و ضرر مواجه خواهد بود.
رییس سازمان بورس از ورود صندوق سرمایه گذاری بازنشستگی به بازار سرمایه در روزهای اتی خبر داد.
علی بهشتی روی گفت: اگر به کارکرد بازار سرمایه به درستی پرداخته شود، می‌توان نقدینگی را به سمت توسعه بازار اولیه سوق داد و با جمع آوری سرمایه‌های خرد مردم از طریق پذیره نویسی و خلق شرکت‌های جدید، زمینه را برای اشتغال زایی و رشد تولید فراهم کرد. در نهایت هم سرمایه‌گذاران از محل این سرمایه گذاری خود، عایدی مناسبی کسب خواهند کرد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های بخشی از جمله صندوق‌هایی هستند که پاسخ نیاز سهامدارانی را می‌دهند که تمایل دارند در یک صنعت خاص سرمایه گذاری کنند.
امروز مطالبی همچون خودروی ۵۰۰ میلیونی در بازار، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، بهترین سرمایه گذاری در تعطیلات سال ۱۴۰۲ چیست؟، خبری مهم برای سهامداران کگل، پذیره نویسی صندوق طلای بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟، مجمع سشمال ۱۴۰۱ | برنامه‌های آینده شرکت چیست؟، خبر مهم برای گروه بانکی | نرخ تسعیر ارز مشخص شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
احمد اشتیاقی کارشناس بازار سرمایه گفت: براساس آمار‌های منتشره برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری علی‌رغم ریزش بازار از اواسط سال ۹۹ به علت آگاهی مدیرانش نسبت به روند معاملاتی بازار، نه تنها دچار زیان نشدند بلکه بازدهی مناسبی نیز بدست آوردند.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد، می‌تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد می تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
مدیر ارزش گذاری یکی از شرکت‌های پذیرش شده در فرابورس گفت: ارزش گذاری دارایی‌ها با کارشناس رسمی دادگستری انجام می‌شود.
فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، حداقل خرید آنلاین در بازار پایه برای هر سفارش ۵ میلیون تومان خواهد بود.
فعالیت در بازار سهام ایران به ظاهر بسیار ساده بوده اما بسیار تخصصی و سخت است و نیاز به زمان برای فعالیت دارد.
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازنشستگی موضوع قانون بازار اوراق بهادار به منظور سرمایه گذاری طیف گسترده مردم در بازار سرمایه طراحی شد.
صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه بازار با هدف تامین مالی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۷.۱۹ عرضه اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام ۱۵ شرکت را آغاز می‌کند. جزییات این عرضه چگونه چیست؟
نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه راکد گفت : امسال با سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی دولت در الگوهای مختلف بازار سرمایه ، ۷۵۰۰ میلیارد تومان منابع به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد هدایت می‌شود.
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت: با توجه به بی اعتمادی اغلب سرمایه گذاران به بازار سرمایه، نیاز به اصلاح زیرساخت های معاملاتی بازار و پیش بینی پذیری اقتصاد ضروری است.
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت: با توجه به بی اعتمادی اغلب سرمایه گذاران به بازار سرمایه، نیاز به اصلاح زیرساخت های معاملاتی بازار و پیش بینی پذیری اقتصاد ضروری است.
رحیم کریمی کارشناس بازار سرمایه گفت: سازمان بورس با توجه به سیستم‌ها و مکانیزم‌های خود، عملکرد صندوق‌ها را رصد کرده و در صورت کوتاهی، قطعا از طریق مکانیزم‌های انضباطی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از پاشنه آشیل‌های بازار سرمایه قیمت گذاری دستوری است و قیمت گذاری دستوری موجب شده است تا آینده شرکت‌های بورسی و بازار سرمایه بلاتکیف و تیره شود.
کمبود ویتامین سی می‌تواند در ساختار ناخن‌ها هم خلل ایجاد کند که باعث ایجاد ناخن‌های قاشقی شکل می‌شود که نازک و شکننده هستند. در این حالت ممکن است لکه‌ها یا خطوط قرمز بر روی ناخن وجود داشته باشند که ناشی از خون‌ریزی رگ‌های ظریف است.
از طریق سامانه‌های پرداخت گروهی، سود سهامداران به صورت متمرکز و گروهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت و از رسوب منابع مالی در شرکت‌ها یا سمات اجتناب می‌شود.
روز سه‌ شنبه ورق بورس برگشت و شاخص کل این بازار پس از دو روز کاهشی، از همان ابتدای معاملات صعودی ظاهر شد و این روند را تا پایان دادوستدها حفظ کرد.
هوای قابل قبول تهران در بیشتر مناطق
۱۰ درصد بزرگسالان ایران دارای کارت اهدای عضو هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ