رحیم کریمی کارشناس بازار سرمایه گفت: سازمان بورس با توجه به سیستم‌ها و مکانیزم‌های خود، عملکرد صندوق‌ها را رصد کرده و در صورت کوتاهی، قطعا از طریق مکانیزم‌های انضباطی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روشن قلب مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس گفت: سهامداران وقتی که در این سامانه مراجعه می‌کند، مطالبات خود را از شرکت مشاهده می‌کنند.
علی فراقی گفت: زمانی که هر سازمان به دور از اختیارات خود عمل کند همیشه نتایج منفی به بار خواهد داشت خصوصاً که این تصمیم‌ها در ارتباط با اموال و سرمایه مردم باشد.
با توجه به تعمیق معاملات بازار سهام به لحاظ افزایش تعداد سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته، حال شاهد افزایش تعداد درخواست دریافت مجوز در راستای توسعه نهادهای مالی در بازار سرمایه کشور هستیم. در این میان ارزیابی نحوه فعالیت و نظارت بر عملکرد نهادهای مالی به لحاظ اجرای مطلوب قانون و مقررات وظیفه جدی بوده که سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر عهده دارد. عبور از قوانین دست‌وپا گیر و به‌نوعی به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها با رویکرد تسهیلگری در باب مقررات سیاستی است که سازمان بورس در راستای توسعه بخش مولد اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار داده‌است.
بنابر اعلام سازمان بورس شنبه بورس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
بنابر اعلام سازمان بورس شنبه بورس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
«سید احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رییس سازمان بورس استعفا داده و در جلسه شورای‌عالی بورس این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه‌گیری شده است، تحت تاثیر قرار گرفتن از سوی نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی صحت ندارد و اگر عضوی چنین موضعی گرفته است حتماً باید نسبت به اظهارنظر خود پاسخگو باشد.
آقا بزرگی فعال بازار سهام با اشاره به اینکه هیچکدام از مصوبه ۱۰ بندی که شورای عالی بورس و همچنین سازمان بورس مصوب کردند، برای احیای مجدد بازار در این چند روزه اجرایی نشده است، گفت: «آقایان موانعی را که بر سر رشد بازار ایجاد کرده بودند را از میان برداشتند و به بازار کاری ندارند و در چنین وضعیتی بورس نیز مسیر طبیعی خود را طی می‌کند، زیرا قیمت‌ها در چند وقت اخیر با کاهش بسیار زیادی روبرو بوده و به نوعی بسیار ارزنده به حساب می‌آید.»
مدیرامور سهام شرکت مس در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال نقدینگی از استان‌ها به تهران جهت شفاف سازی اذهان عمومی تأکید کرد: این شرکت به دلیل ماهیت بورسی که دارد ملزم به رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و انجام تکالیف قانونی خود در موعد مقرر است.
بورس امروز سه شنبه ۳ آبان ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید. یکی از این خبر‌ها شایعه استعفا رییس سازمان بورس می‌باشد، آیا این خبر صحت دارد؟
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص استعفای خود اعلام کرد: تا لحظه آخر پای مسوولیت خود ایستاده‌ام.
روز گذشته ۲۴ مهرماه سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه رسمی اعلام کرد با توجه به عدم رعایت الزامات مالی و اعتباری توسط شرکت کارگزاری تدبیرگر سرمایه، تمامی عملیات کارگزاری خود را به سازمان بورس محول کرده است. حال سهامداران مشتری این کارگزاری چه کنند؟
سازمان بورس به دلیل ایجاد اختلافات مالی در «کارگزاری تدبیرگر سرمایه» تمامی عملیات کارگزاری مذکور را تحت نظارت مستقیم خود گرفت.
در ۲۱ مهر ۱۴۰۰ بود که محمدعلی دهقان دهنوی صندلی ریاست خود در سازمان بورس را به مجید عشقی سپرد. از آن تاریخ تا به امروز یک سال می‌گذرد و در این یک سال بورس فراز و نشیب‌های بسیاری را به خود دیده است. در این یک سال بر بورس چه گذشت؟
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران بر ترغیب پیمانکاران جهت تهاتر بدهی‌های خود با املاک عرضه شده در بورس تاکید کرد.
مدیرکل صنایع غذا و دارو وزارت صمت از ابلاغ مصوبات ستاد تنظیم بازار برای صفر شدن سود بازرگانی جهت واردات روغن خام و دانه روغنی خبر داد.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب در آخرین تمرین تیمش قبل از دیدار با لودوگورتس حضور داشت.
«محمد نادری» روز گذشته به ترکیه سفر کرد و خلاف شایعات با هیچ باشگاه ایرانی توافقی نداشته است.
ایالات متحده آمریکا از انجام یک حمله پهپادی علیه یک هدف مهم القاعده در افغانستان خبر داد.
محققان گفتند که یافته‌ها نشان می‌دهد که ویتامین B ۶ به ویژه مواد مغذی ضروری را برای عملکرد صحیح تنظیم خلق و خو فراهم می‌کند.
عشقی تاکید کرد: در خصوص کریپتوها، بحث دارایی بودن این ها واقعا نه تنها در داخل ایران بلکه در سایر کشورها هم از نظر نهادهای ناظر بر بازار پول و بازار سرمایه دغدغه های جدی وجود دارد که ممکن است در میان مدت ضربه سنگینی به سرمایه‌گذاران کریپتوها بزند.
در جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای راهکاری برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در سال آینده مشخص کردند.
سازمان بورس و اوراق بهادار در تلاش است تا در برخوردهای انضباطی به نحوی عمل شود که کمتر منجر به تعلیق و یا بسته شدن نماد شود و برخورد انضباطی با خود آن شرکت و مدیران متخلف صورت بگیرد.
۱۰ درصد بزرگسالان ایران دارای کارت اهدای عضو هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ