پنتاگون شناسایی بالون را در نزدیکی هاوایی تایید کرد و در عین حال تاکید کرد که در حال حاضر نیاز به انجام هیچ اقدامی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: جنگنده سوخو-۳۰ روسیه پهپاد شناسایی «ام کیو-۹ای» آمریکا را بر فراز دریای سیاه رهگیری کرد.
پلیس ایالت ماساچوست آمریکا هویت جسد کشف‌شده در بیرون از ملک رئیس جمهور اسبق این کشور را شناسایی کرد.
به گفته وزرات بازرگانی آمریکا، یک آژانس دولتی کارگروهی درباره هوش مصنوعی مولد ایجاد می کند تا فرصت های این فناوری نوین را شناسایی و دستورالعملی برای مقابله با ریسک های آن ایجاد کند.
یک کشور وجود دارد که در این قتل عام برنده است: چین. درست همانطور که پکن در دو دهه گذشته عقب می‌نشست و آمریکا را تماشا می‌کرد که خود را در مداخلات مختلف در خاورمیانه گرفتار می‌کند، اکنون که واشنگتن در یک جنگ طولانی و غیرقابل پیروزی دیگر گرفتار شده است، دوباره همان کار را انجام می‌دهد.
دولت آمریکا با تجهیز اوکراین به شبکه‌ای از سنسورها که قادرند منشأ هرگونه حمله اتمی را شناسایی کنند، خود را برای حمله هسته‌ای احتمالی مسکو به کی‌یف مهیا می‌کند.
زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمین ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد.
تصاویر اختصاصی خبرگزاری صدا و سیما از شناسایی و رهگیری زیردریایی آمریکا در تنگه هرمز را ببینید. این در حالی است که نیروی دریایی آمریکا چند ساعت پیش ادعای ایران مبنی بر رهگیری زیردریایی فلوریدا را کذب خواند.
رسانه‌های آمریکا مدعی شدند افشاگر اصلی اسناد محرمانه وزارت دفاع این کشور، شناسایی شده و در یک پایگاه نظامی کار می‌کند.
دفتر دادستان کل مریلند گفت: ۱۵۶ متجاوز را شناسایی کرده است، از جمله کشیش، معلمان و اعضای کلیسا که درگیر آزار‌های وحشتناک و مکرر بودند. او افزود که تعداد قربانیان احتمالاً بسیار بیشتر از رقم گزارش شده بیش از ۶۰۰ کودک است.
هواپیما‌های شناسایی و مانیتورینگ آمریکا در جنوب عراق در مرز با سوریه به پرواز درآمدند.
پنتاگون با انتشار ویدئویی، لحظات پایانی پرواز پهپاد MQ-۹ Reaper و ادعای سرنگونی آن با جنگنده سوخو۲۷ روسیه را به تصویر کشید.
پس از برخورد جنگنده سوخوی روسیه با پهپاد آمریکایی، سفیر روسیه در واشنگتن خواستار توقف پروازهای شناسایی آمریکا در نزدیکی مرزهای این کشور شد.
نیروی هوایی آمریکا یک فناوری شناسایی چهره مبتنی بر هوش مصنوعی برای پهپادهای خودران ساخته است.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که این کشور عملیات شناسایی در نزدیکی مرز اوکراین را با کمک پهپادهای آمریکایی انجام خواهد داد.
وزارت دفاع آمریکا مدعی شد که بررسی تجهیزات بالون سرنگون شده چین از بکارگیری آن با اهداف جاسوسی و شناسایی حکایت دارد.
آمریکا با تائید شناسایی بالن جاسوسی چین گفته است که در حال حاضر سرنگونی آن در دستور کار قرار ندارد.
ترامپ به‌عنوان کانون اصلی شورش شناسایی شده و این خود پیامد‌های قابل ملاحظه‌ای برای شخص او، حزب جمهوری‌خواه و پایگاه اجتماعی آن‌ها داشته است و فراتر از آن روشن می‌شود که تغییرات گسترده در تکنولوژی و ارتباطات اجتماعی، نهاد‌های کهن سیاسی آمریکا را نیازمند به ترمیم و نگهداری نوینی ساخته و در سطحی کلان‌تر، اهمیت سیاست داخلی آمریکا در رفتار جهانی آن را به عاملی تعیین‌کننده تبدیل کرده است.
به‌دنبال ادعای آمریکا درباره عبور یک جنگنده چینی از فاصله ۳ متری یک هواپیمای شناسایی آمریکایی بر فراز آب‌های جنوبی چین، وزارت دفاع پکن، واشنگتن را به تحریف حقایق متهم کرد.
براساس راهنمای این دستگاه‌ها، از آن‌ها برای شناسایی شورشیان، تأیید اتباع محلی و کشور‌های ثالث که به پایگاه‌های ایالات متحده دسترسی داشتند و ارتباط افراد با رویداد‌ها استفاده می‌شد.
برای پیش بینی ترکیب احتمالی آمریکا برابر ایران، 2 ابهام در خط حمله وجود دارد.
شرکت متا پلتفرمز اعلام کرد نخستین عملیات چین با هدف تاثیرگذاری بر کاربران آمریکایی در انتخابات میان دوره ای مجلس این کشور را مختل کرده است.
دولت بایدن در پی شناسایی محل اختفای ایمن الظواهری در افغانستان در اواخر ماه گذشته و کشتن او با استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین، تصیمم گرفته است که کل دارایی دخیره شده این کشور را همچنان مسدود نگه دارد و مذاکرات با طالبان در این مورد را نیز متوقف کند.
یک منبع امنیتی عراقی از تشدید پروازهای شناسایی آمریکا بر فراز پایگاه عین الاسد به سمت عمق خاک سوریه خبر داد.
توئیتر دیروز اعلام کرد در وب‌سایت خود اطلاعات صحیح مرتبط با انتخابات میان‌دوره‌ای ماه نوامبر آمریکا و نیز نحوه شناسایی و مقابله با پست‌های دروغین و فریبنده را منتشر خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ