رسانه‌های آمریکا مدعی شدند افشاگر اصلی اسناد محرمانه وزارت دفاع این کشور، شناسایی شده و در یک پایگاه نظامی کار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینی آلوکو، بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس که اظهارنظر او درباره دکلان رایس جنجالی شده بود، به دنبال توهین‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه، صفحه توییتر خود را بست.
نماینده مردم تبریز گفت: لازم است هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد که چرا به مسئله دریافت خودرو از سوی برخی نمایندگان ورود نکرده و به عنوان سوءاستفاده از اختیارات و جایگاه نمایندگی که در این زمینه قانون مشخص وجود دارد این مساله را مورد رسیدگی قرار نداده است.
علیرضابیگی به قالیباف: توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.
نوری قزلجه بیان کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از صلاحیت خود در این حوزه فراتر رفته و تصمیم این هیئت مبنی بر ممنوعیت ارائه نطق از سوی علیرضابیگی برخلاف اصول قانون اساسی است. این تصمیم اجحاف در حق ملت و به ویژه مردم تبریز است که نماینده آنان اجازه نطق ندارد.
عضو کمیسیون شوراها گفت: رئیس مجلس اعلام کرد آنچه رخ داده خارج از چارچوب‌های مجلس بوده است، در صورتی که نایب رئیس مجلس گفته یک اعلامیه‌ای در زیرزمین مجلس در تاریکی نصب کرده بودند که هر کسی ماشین می‌خواهد زنبیل بیاورد و ماشین را ببرد.
حمید رسایی: منع نمایندگان از نطق یک دیکتاتوری پارلمانی است که حتی در دوره ریاست لاریجانی هم سابقه نداشته است!
علیرضابیگی، نماینده مجلس گفت: اصلا شکایتی از من ثبت نشده است! وقتی شکایتی ثبت نشده؛ چطور قرار کیفرخواست صادر کردند؟
بیگی: همان جلسه از من تحقیق شد. مدارک  و مستندات ارائه دادم. همان جلسه تفهیم اتهام شدم و در همان جلسه اول آخرین دفاعیات را از من گرفتند.
علیرضابیگی گفت: نامه اولیه درباره واگذاری خودرو‌ها توسط شرکت مورد بحث که نام این شرکت توسط آقای درویشیان هم اعلام شد، مربوط به سال ١٤٠٠ بوده، اما دستور تخصیص خودرو‌ها جهت واگذاری از سوی آن خودروساز، به خرداد ۱۴۰۱ مربوط می‌شود و صراحتا دستور عدم درج در سوابق نیز روی نامه مذکور مشخص است. چگونه ممکن است یک شرکت قراردادی برای دریافت خودرو در این مقیاس ببندد، اما اعضای هیات‌مدیره شرکت از موضوع خبر نداشته باشند؟
نماینده مجلس دارای مصونیت قانونی است و می‌تواند در همه امور کشور ورود کرده و طرح سوال کند. شما حساب کنید وقتی با نماینده مجلس برخورد‌های تند می‌شود، با افرادی که مصونیت قانونی ندارند چطور برخورد خواهد شد؟ ما با توجه به ایمانی که به حقانیت بحث داریم و اسناد و مدارکی که داریم در محضر دادگاه هم حضور پیدا کرده و از خودمان دفاع می‌کنیم. این هم موضوع جدیدی نیست. بار‌ها روبه‌روی میز قاضی ایستاده‌ام و پاسخگوی ابهامات بوده‌ام.
علیرضابیگی گفت: خبر ندارم که به کجا ارائه کرده اند و دولت ماشین گرفته است یا خیر، انشالله که حقایق بیشتری روشن شود. ما تا اینجا پیش رفتیم که این اتفاق خارج از ساختار مجلس اتفاق افتاده یا داخل که گویا خارج از ساختار بوده است.
نماینده‌ای که ادعای دادن خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس از سوی وزارت صمت را مطرح کرد، درباره این موضوع گفت: مجلس پرونده‌ام را به قوه قضاییه فرستاد.
مرحوم «ایرج افشار» پژوهشگر فرهنگ و تاریخ ایران، درباره سنگ پیرزن به آنچه در خاطرات عمادالسلطنه خوانده استناد کرده و نوشته است: «این سنگ تخته سنگی یک‌پارچه و عجیب در دامن کوه ولنجک بود که اهالی به آن سنگ پیرزن می‌گفتند. سنگی بزرگ شبیه قارچ که پایة کوچکی داشت. در زبان انگلیسی به این نوع سنگ ها، صخره قارچی گفته می‌شود و شاید بتوان معادل این کلمه را در فارسی قارچواره نامید.»
کیهان نوشت: با توجه به اهمیت و تاثیر این نوع دروغ‌پراکنی و لجن‌پراکنی، جا دارد مراجع قضایی و امنیتی ضمن بازخواست فرد مدعی این دروغ، شبکه‌ای را هم که این نوع عملیات روانی را تدارک و محتوای دروغین مورد نیاز را میان افراد شاخص توزیع می‌کند، تحت تعقیب قرار دهند.
علیرضا بیگی نوشت: به فضل الهی ۱۰:۳۰ صبح در دادستانی کل و ساعت ۱۲:۳۰ در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پاسخگو خواهم بود. می‌دانم پیمودن مسیر حق و عدالت پر مخاطره و آکنده از مشقت خواهد بود.
وحید اشتری درباره کتاب عماد افروغ نوشت: ایندفعه رسما برای ما کتاب نوشته بود. برای جنبش دانشجویی! به قول خودش برای دولتی نشدن و مبدل شدن به ابژه یا موضوع شناسایی نقد، برای پرهیز از قدرت زدگی و توجیه ابزار به واسطه هدف، پرهیز از اعتماد مطلق به اصحاب قدرت و قداست بخشیدن به آن‌ها و … و ما این‌ها را نمی‌خواندیم. می‌خوردیم!
اطلاعات پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد مظنون درز اسناد اطلاعاتی فوق محرمانه در فضای مجازی را دستگیر کرده است و درحال تحقیقات در محل اقامت این مظنون است.
حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در یک برنامه زنده تلویزیونی در رابطه با اسناد مالی باشگاه استقلال افشاگری کرد.
به دنبال تحقیقات چند ماهه شرکت متا، منبع نشت اطلاعات در مورد هدست های واقعیت مجازی ساخت این شرکت شناسایی شد.
هواوی درزمینه‌ی طراحی تراشه سال‌ها تجربه دارد. احتمالاً این شرکت از تراشه‌های ۱۲ و ۱۴ نانومتری جدیدش در گجت‌های پوشیدنی استفاده می‌کند. افشاگر ویبو می‌گوید هواوی به‌صورت محدود و در قالب پروژه‌های آزمایشی، استفاده از این تراشه‌ها را شروع کرده است.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر که خود را یک طرفدار مطلق آزادی بیان می داند اکنون تهدید کرده علیه کارمندانی که اطلاعات را به رسانه ها فاش می کنند، شکایت خواهد کرد.
متا مالک فیس‌بوک گروهی را که در این شرکت برای بررسی میزان آسیب وارده به جامعه در صورت استفاده از محصولات آن تشکیل شده بود، منحل کرد.
قرار است پیتر زاتکو، مدیر ارشد امنیتی سابق توئیتر در جلسه سنای آمریکا درباره روش های حفظ امنیت این شرکت شهادت دهد.
برادرزاده رئیس جمهور سابق آمریکا، داماد وی را فردی می داند که به احتمال فراوان موضوع اسناد محرمانه عمارت مارالاگو را برای پلیس این کشور افشار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ