وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: جنگنده سوخو-۳۰ روسیه پهپاد شناسایی «ام کیو-۹ای» آمریکا را بر فراز دریای سیاه رهگیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه از رهگیری هواپیمای شناسایی نروژ بر فراز دریای بارتنر خبر داد.
مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه از رهگیری هواپیمای نظامی نروژ بر فراز دریای بارتنر خبر داد.
سوخو ۳۰ که در ناتو به نام فلانکر شناخته می‌شود، جنگنده برتری هوایی است و نقشی مشابه جنگنده مشهور آمریکایی اف ۱۵ ایگل به عهده دارد.
سوخو ۳۰ که در ناتو به نام فلانکر شناخته می‌شود، جنگنده برتری هوایی است و نقشی مشابه جنگنده مشهور آمریکایی اف ۱۵ ایگل به عهده دارد.
در این ویدئو تصاویری هولناک از لحظه برخورد جنگنده سوخو ۳۵ با پهپاد MQ-9 را بر فراز سوریه ببینید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۷۰ نظامی ارتش اوکراین در مناطق مختلف کشته شده‌اند.
پنتاگون با انتشار ویدئویی، لحظات پایانی پرواز پهپاد MQ-۹ Reaper و ادعای سرنگونی آن با جنگنده سوخو۲۷ روسیه را به تصویر کشید.
از این رویارویی هوایی به عنوان جدی‌ترین مقابله و برخورد نزدیک میان نیرو‌های هوایی روسیه و آمریکا پس از آغاز جنگ اوکراین یاد شده و نگرانی‌ها نسبت به تشدید تنش میان این دو قدرت اتمی را بالا برده است.
آنتونوف با اشاره به سرنگونی پهپاد MQ-۹ آمریکایی در ۱۴ مارس افزود: برای کسانی که قدرت نگاه عینی به وضعیت را پیدا نکردند تکرار می‌کنم: جنگنده‌های ما با پهپاد آمریکایی تماس نداشتند. روسیه برای جلوگیری از چنین حوادثی هرکاری را انجام داده است.
جنگنده‌های سوخو-۲۷ ساخت اتحاد جماهیر شوروی و بعد فدراسیون روسیه، هستند. این ماشین پرنده طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است: از جمله مدرن‌ترین این نوع جنگنده‌ها، هواپیمای سوخو-۳۵ نسل ۴++ است.
کرملین در ارتباط با حادثه برخورد جت جنگنده این کشور با یک فروند پهپاد آمریکایی بر فراز دریای سیاه گفت: هیچ تماسی در سطح بالا درباره برخورد جنگنده روسی با پهپاد آمریکایی وجود نداشته است.
یک مقام پنتاگون در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: یک فروند جنگنده روسی با یک پهپاد آمریکایی MQ ۹ بر فراز دریای سیاه برخورد کرده است.
پس از برخورد جنگنده سوخوی روسیه با پهپاد آمریکایی، سفیر روسیه در واشنگتن خواستار توقف پروازهای شناسایی آمریکا در نزدیکی مرزهای این کشور شد.
رسانه ها از برخورد یک فروند جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.
رسانه ها از برخورد یک جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۴۰ نظامی اوکراین و سرنگونی دو فروند جنگنده سوخو ، یک بالگرد و ۱۴ پهپاد این کشور در محورهای مختلف جنگ خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در جریان نبردهای ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ پهپاد ارتش اوکراین را ساقط کرده است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دست کم ۲۳۰ نظامی اوکراینی و سرنگونی یک فروند جنگنده سوخو-۲۵ و پنج پهپاد اوکراین در محورهای مختلف در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دست کم ۲۳۰ نظامی اوکراینی و سرنگونی یک فروند جنگنده سوخو-۲۵ و پنج پهپاد اوکراین در محورهای مختلف در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع دفاع روسیه از سرنگونی دو جنگنده و یک بالگرد اوکراین در محور دونتسک و پیشروی نیروهای روسیه در این محور خبر داد.
کوناشنکوف افزود: نیروهای عملیاتی و تاکتیکی، نیروهای هوایی ارتش، موشکی و توپخانه‌ای پایگاه فرماندهی تیپ ۷۲ نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری دونتسک را بمباران کردند و ۶۷ واحد توپخانه و تجهیزات نظامی را در ۱۸۴ منطقه هدف قرار دادند.
وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد: یک جنگنده سوخو-۲۵ و ۱۲ پهپاد اوکراین را سرنگون کردیم.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه آمار تلفات و خسارت های نظامیان اوکراین در دویست و یکمین روز جنگ را اعلام کرد.
وزارت دفاع روسیه از رهگیری یک فروند پهپاد شناسایی انگلیس که حریم هوایی این کشور را نقض کرده بود، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ