بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال بر حفظ احترام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال و همچنین اهالی فوتبال در بازی‌های لیگ برتر تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است، گفت: هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی بدون مسکن نداشته باشیم.
امیر عبداللهیان گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز از آقای محمد بن‌سلمان دعوت کرد که امروز ایشان گفتند این دعوت را پذیرفتم و برنامه‌ریزی می‌کنم که در زمان مناسب به ایران سفر کنم.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری المپیک ورزشی محیط‎‌بانان و جشنواره خورشید هشتم همچنین برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۳۷ هزار خانه محیط زیست خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان رشته تابستانی خود را با توجه به علاقه و توانمندی‌شان به طور اختیاری انتخاب می‌کنند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه‌ریزی هلال‌احمر برای ارائه خدمات در مراسم اربعین از حضور ۱۵ هزار نیروی عملیاتی در مراسم اربعین خبر داد.
وریا غفوری اعلام کرد که قصد دارد در بخش مدیریت، وارد فضای فوتبال شود.
ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علم در نظر دارد تا با برنامه ریزی برای قرارگیری کشور در میان سه قدرت علمی جهان در حوزه علوم و فناوری آب برنامه ریزی هدفمند کند.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال و همچنین شایعات موجود در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
رئیس ستاد مکه مکرمه گفت: واحدهای ستادی در مکه مکرمه فعالیت‌های خود برای ارائه بهترین خدمات به زائران ایرانی را آغاز کرده اند.
نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در نشستی درباره اوقات فراغت جوانان ظرفیت‌های خود را تشریح کردند.
رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: باید کیفیت طراحی سوالات و نوع طرح سوال به صورتی باشد که ناظر به کتاب‌های درسی و اهداف آموزشی و متناسب با سطح و انتظار در نظام آموزش رسمی باشد.
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در روایت است که اگر انسان نسب به زمان خودش شناخت داشته باشد، کمتر گرفتار اشتباه می‌شود. دقیقاً امام همین را می‌فرمایند که حوزه‌ها و روحانیت باید نبض تفکر و نیاز آینده جامعه را همیشه در دست داشته باشد و همواره چند قدم جلوتر از حوادث، مهیای عکس‌العمل مناسب باشند. یعنی وقتی می‌بینیم غرب دارد در فضای مجازی شب و روز توطئه می‌کند، مهیا باشیم. امام می‌فرمایند طوری برنامه‌ریزی کنید که از آنها جلوتر باشید.
بسیاری از عکس‌های شگفت‌انگیز توسط کسانی گرفته می‌شوند که به‌طور اتفاقی در زمان مناسب و در مکان مناسب قرار گرفته‌اند، اما ثبت این تصویر از ماه و طاق پیروزی (Arc de Triomphe) واقع در پاریس، به مهارت و برنامه‌ریزی دقیقی نیاز داشت.
سرمربی آلومینیوم نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای تعطیلات نوروزی انتقاد کرد.
سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس می‌گوید در صورت برنامه‌ریزی مناسب و توجه کافی به تیم‌های پایه، این تیم در سال‌های آینده ستارگان زیادی خواهد داشت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی در حوزه جذب و به‌کارگیری نخبگان در عرصه‌های دفاعی انجام داده و بسترسازی مناسب را برای استخدام آن‌ها ایجاد کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی در حوزه جذب و به‌کارگیری نخبگان در عرصه‌های دفاعی انجام داده و بسترسازی مناسب را برای استخدام آن‌ها ایجاد کرده است.
سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و طلیعه 22 بهمن ماه؛ محتواهای مرتبط با معارف انقلاب اسلامی و استکبارستیزی در کتاب‌های درسی را معرفی کرد.
وزیر علوم با اشاره به توانمندی بانوان کشور در صنعت آب و برق گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی مناسب و گام‌های مثبتی برداشته شده است و انتظار می‌رود به سمت خودکفایی کامل گام برداشته شود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: اسناد لانه جاسوسی به میزان کافی در کتب درسی به آن پرداخته نشده است؛ کار گروه ویژه‌ای را تشکیل دادیم تا آن بخش از اسناد را که متناسب با فضا و روحیه دوره کودکی و نوجوانی است به مطالب درسی اضافه کنند.
به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر آمار و برنامه‌ریزی معرفی و از آن تقدیر شد.
دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست با بیان اینکه خوشبختانه آبله میمونی در دوره پنهان بیماری قابلیت انتقال ندارد، گفت: در پاندمی‌هایی مانند کووید ۱۹ که با آن مواجه شدیم، جامعه به این اتفاقات متداول بهداشتی حساس می‌شود. عملا اقدامی که باید انجام شود، این است که متولیان سلامت جامعه برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند و مردم هم اگر علائمی مانند تاول پوستی و ... دیدند به پزشک مراجعه کرده و از تماس با فردی که این علائم را دارد، اجتناب کنند.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسراییل رو به افول است گفت: فرزندان حزب الله در حال برنامه‌ریزی هستند که در زمان مناسب آخرین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ