وزیر علوم با اشاره به توانمندی بانوان کشور در صنعت آب و برق گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی مناسب و گام‌های مثبتی برداشته شده است و انتظار می‌رود به سمت خودکفایی کامل گام برداشته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نگهداری از گل و گیاه و پرورش آن‌ها در دوران سالمندی و بازنشستگی موجب افزایش توانمندی، ارضای نیاز به قدرت و احساس کنترل بیشتر در زندگی سالمندان می‌شود و حس امیدواری را در آنان افزایش خواهد داد.
سجاد شهباززاده که فصل ناموفقی را سپری کرد، به دنبال اثبات توانایی‌هایش در فصل بعد است.
سجاد شهباززاده که فصل ناموفقی را سپری کرد، به دنبال اثبات توانایی هایش در فصل بعد است.
آقای گل لیگ بیستم همچنان فرصت گلزنی با لباس استقلال در این فصل را به دست نیاورده است.
امید روانخواه در روزهای ابتدایی حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت مطرح شده بود.
مهاجم اصلی آبی ها، احتمالا برای دیدار در جام حذفی انتخاب اول ساپینتو خواهد بود.
مدیر تیم پرسپوليس همچنان با امیدواری بالا چشم به کسب قهرمانی سرخ‌ها در پایان فصل دوخته است.
روز آینده یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ دسته اول به میزبانی سایپا در ورزشگاه دستگردی مقابل چوکای تالش برگزار خواهد شد.
باشگاه بارسلونا به دلیل ارقام پرداختی این باشگاه به نایب رئیس کمیته داوران اسپانیا، متهم به فساد شده است.
پرسپولیس و سپاهان در یکی از حساس‌ترین تقابل‌های خود فردا برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.
منابع عبری مدعی شدند که آثار باستانی به سرقت رفته از مناطق زلزله زده ترکیه از سوی تیم امداد و نجات اسرائیلی، تحویل ترکیه شده است.
سقوط منچسترسیتی به یک دسته پایین تر، مجازات ترسناکی است که باشگاههای لیگ برتری خواهان آن هستند.
تیم فوتبال گل گهر در دقیقه 40 با ضربه تماشایی اریک بایناما که چسبیده به محوطه جریمه زده شد دروازه گروسیان را باز کرد و گل اول بازی ثبت شد.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز در اثبات ادعاهای دروغین غرب درباره آزادی رسانه‌ اعلام کرد: اروپا می‌ گوید روزنامه‌نگار نباید به خاطر انجام کارش مجازات شود، اما آسانژ در زندان است.
نونو گومژ، مهاجم سابق تیم ملی پرتغال، به تمجید از عملکرد کارلوس کی‌روش و تیم ملی ایران در جام جهانی پرداخت.
سرقت خودرو برای اثبات عشق
متهم گفت: مهسا مدام می‌گفت خیلی بی‌عرضه هستی و وقتی به او می‌گفتم نمی‌توانم کار مناسبی پیدا کنم گفت تو حتی عرضه این را نداری که سرقت کنی. برای اینکه به من ثابت کنی دوستم داری و لیاقت زندگی با مرا داری باید یک ماشین سرقت کنی. از شنیدن حرف‌های مهسا خیلی ناراحت شدم. به او گفتم به تو ثابت می‌کنم که عرضه سرقت را دارم.
سازمان ملل متحد روز ۲۵ نوامبر (چهارم یا پنجم آذر) را روز بین‌المللی مبارزه با خشونت علیه زنان اعلام کرده است. مجمع عمومی سازمان ملل متحد خشونت علیه زنان را «هرگونه عمل خشونت‌آمیز بر پایه جنسیت که بتواند منجر به آسیب فیزیکی (بدنی)، جنسی یا روانی زنان بشود» تعریف کرده است که شامل «تهدید به این کارها، اعمال اجبار یا سلب مستبدانه آزادی (چه در اجتماع و چه در زندگی شخصی)» می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه گفت: در حوزه قدرت نظامی در اوج قرار داریم و موشک‌هایی که هیچ سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست ساخته ایم و این فقط کمی از قدرت و توانمندی ما است و ما زمانی از قدرت‌های خود سخن می‌گوییم که دشمن اثرات بکارگیری آن را لمس کند.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وضعیت نظام بانکی را در اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در پایان شهریور ماه 1401 تشریح کرد که بر این اساس، بانک ملت بیشترین تسهیلات را به این شرکت ها اعطا کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای دوستی که هوو شد!/ اخاذی از صاحبکار با تهدید اینستاگرامی/ صدور کیفرخواست متهم پرونده قتل ۱۰ نفر در رفسنجان/ خودکشی ساختگی برای اثبات عشق/ ماجرای دلخراش قتل برادر با چاقو و دستمال/ خانواده مقتول قاتل پسرشان را بخشیدند/ درگیری مرگبار فرزندان طلاق!/ نجات دختر زندانی با کمک نیکوکاران
خودکشی ساختگی برای اثبات عشق
دفاع وسط فیکس استقلال به دنبال این است با درخشش در خط دفاع بار دیگر شایستگی های خود را ثابت کند.
نشستن زیاد با افزایش چربی شکم مرتبط است. بنابراین، در طول روز به طور مکرر حرکت کنید. از آنجایی که کاهش وزن و حفظ آن برای افراد بسیار دشوار به نظر می‌رسد بهتر است در وهله نخست از افزایش وزن جلوگیری کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ