گزارش منابع حقوقی حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون، بیش از یک هزار و ۳۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه‌های موسوم به «جشنواره اریتره» در شهر گیسن در ایالت هسن آلمان با بازداشت حدود ۱۰۰ نفر همراه بود.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از کشف یک هزار و ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی از یکی از متهمان بازداشت شده در این شهرستان خبر داد.
وزیر کشور فرانسه در توییتی با حمایت از سرکوب اعتراضات توسط پلیس گفت طی دو روز گذشته از ناآرامی‌ها بیش از ۱۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.
مهاجم پرسپولیس بعداز دربی ۱۰۰ بازداشت شد!
باشگاه اسیر  فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ فلسطینی را در استان اریحا بازداشت کرده است.
مهدی محمودیان به مرخصی آمد. این فعال مدنی و سیاسی تابستان ۱۴۰۰ بازداشت شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر درحال جابه‌جایی ۱۰۰ کیلوگرم مواد محترقه در ایستگاه متروی مولوی خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمحترقه در مترو و بازداشت ۵ نفر خبر داد.
وزارت کشور با اعلام شناسایی و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس، اعلام کرد: تعدادی از روی شیطنت یا ماجراجویی و عده‌ای هم با انگیزه‌های معاندانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت و ایجاد بدبینی نسبت به نظام وجود دارد.
ثابتی در سال ۵۷ یکباره فهرست بلندبالایی از ۱۵۰۰ نویسنده و فعال سیاسی و مذهبی تهیه می‌کند و در اختیار محمدرضا پهلوی قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که آن‌ها را بازداشت کند و احتمالا بعد از بازداشت برای شکنجه به خود ثابتی تحویل‌شان دهد و همه جوره مخالف نرمش‌های پهلوی دوم در سال‌های آخر حکومتش بود.
شش روز پس از زلزله هفته پیش و ریزش بخش زیادی از ساختمان‌های شهرهای زلزله‌زده مناطق جنوبی ترکیه، دولت حکم بازداشت دست‌کم ۱۳۰ نفر را صادر کرد که ساخت‌وساز این ساختمان‌ها نقش داشته‌اند.
لولا داسیلو رئیس جمهور برزیل دوشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که از زمان شروع حوادث برازیلیا، ۱۵۰۰ نفر از متهمان حمله طرفداران رئیس جمهور پیشین این کشور به ساختمان ریاست جمهوری و کنگره، بازداشت شده‌اند تا تحقیقات در مورد اتهامات آن‌ها انجام شود.
مقامات اوکراین از بازداشت یک نماینده سابق پارلمان این کشور در فرانسه که به اختلاس بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از بانکی که قبلاً ریاست آن را برعهده داشت متهم است، خبر دادند.
تاکور به همراه ناریج بیشنوی ۲۰ ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از ۱۰۰ زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد. در هر دو مورد، هیچ معامله‌ای به صورت واقعی انجام نشده و هدف تحقیر و تنزل زنان مسلمان بود. گفته می‌شود موارد بسیاری از اقدامات این‌چنینی با موج فزاینده ناسیونالیسم هندو در زمان نخست‌وزیری نارندرا مودی مشاهده شده است. البته حزب و دولت متبوع آقای مودی همیشه این ادعا‌ها را رد کرده است.
فرهیختگان: رونقی سال ۱۴۰۰ نیز برای مدت ۸ روز در بازداشت به سر برده و با قید وثیقه آزاد شد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
از زمان اعلام بسیح عمومی توسط پوتین دست کم ۱۳۰۰ معترض به جنگ اوکراین بازداشت شده‌اند. با این وجود، بدتر از آن ملی گرایان راستگرا آشکارا از دولت روسیه انتقاد می‌کنند که این جنگ را با غیرت، نیروی انسانی و قدرت آتش بیش‌تر پیگیری نمی‌کند.
خبرنگاران آسوشیتدپرس در مسکو شاهد دستگیری ده‌ها نفر در ۱۵ دقیقه اولیه اعتراضات شبانه بودند. نیرو‌های پلیس با ادوات سنگین نظامی در خیابان‌ها حصور داشتند و با معترضانی که فریاد می‌زدند «نه به جنگ» برخورد می‌کردند.
دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد، افزود: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان است هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلا بازداشت است.
بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی
در حالی که از صبح امروز بازداشت گسترده اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری آغاز شده، محافل صهیونیستی اذعان کردند که گنبد آهنین در حمایت از اراضی اشغالی باز هم ناکام مانده است.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ایران دارو (دیران) با حضور ۵۷ درصد سهامداران برگزار گردید. این مجمع با حواشی رو به رو بود. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ