مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در بیست‌ودومین رویداد اردوی دانش آموزان عشایر،در مجموع ۱۳۰۰ دانش‌آموز زیارت اولی طی هفته در مشهد در جوار حضرت رضا (ع) خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر کشور لهستان از تشدید حضور نظامیان این کشور در مرز بلاروس خبر داد.
رئیس مجلس در جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ گفت: قیمت مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسیده و مردم مرغ در بازار پیدا نمی‌کنند. این مسئله پیش از اینکه مشکل پول و نقدینگی باشد، دقیقاً مشکل مدیریتی و عدم تنظیم‌گری در زنجیره کار است که حداقل این موارد نباید تکرار شود.
بیش از ۱۰۰۰ پلیس در آلبانی با حضور در مقر گروهک تروریستی منافقین در تیرانا به بازرسی این محل پرداختند.
سخنگوی دولت اعلام کرد: بیش از ۱۲۰۰ تاجر معتبر، رئیس اتاق‌های بازرگانی، وزرا و مقامات صنعت و تجارت از ۷۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران حضور دارند.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
یکصدمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مثل همه دیدارهای گذشته این دو تیم بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد.
یک قرن از حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران برای برقراری نظم و جریمه رانندگان متخلف می‌گذرد؛ همان زمان که حدود ۶۰۰دستگاه اتومبیل، موتورسیکلت و دوچرخه در تهران وجود داشت و باید اقدامی برای ساماندهی و جلوگیری از شلوغی معابر انجام می‌شد.
نیروهای طالبان در شهر هرات شبانه تفتیش انجام می‌دهند و کسانی که در نماز جماعت شرکت نکنند را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
رئیس رویداد چهارسوق با بیان اینکه برگزاری این رویداد برای افزایش انگیزه بین فعالان تعلیم و تربیت است، گفت: امسال در این رویداد ۱۳۰۰ نفر از فعالان امر تعلیم تربیت حضور دارند.
عضو هیئت مدیره صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از بازگشت ۱۰۰۰ نخبه به کشور و حضور ۹ هزار فرد سرآمد در بنیاد شهید خبرداد.
مراسم قرعه کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
وقتی در انتخابات ۱۳۹۸ معلوم شد که دیگر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از اولویت‌های حکومت نیست و پایان دادن به حاکمیت دوگانه و یکدست شدن حکومت به عنوان خط‌مشی و نقشه‌راه آینده، قطعی شده است، کاملا می‌شد نتایج و پیامد‌های آن را پیش‌بینی کرد.
۱۷ بازیکن با رنکینگ زیر ۱۰۰ جهان در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر حضور خواهند داشت.
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی توسط این سازمان خبر داد.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه طبق برآورد دستگاه‌های اطلاعاتی کلیه افراد معترض در کشور کمتر از ۱۳۰ هزار نفر بوده است گفت: بیش از یک میلیون فراخوان برای تجمعات در فضای مجازی منتشر شده که اگر به ازای هر فراخوان یک نفر به میدان می‌آمد، یک میلیون نفر باید در تجمعات حضور پیدا می‌کرد، اما نهایتا ۱۳۰ هزار نفر در سراسر کشور در این جریانات حضور داشتند.
صبح دیروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و... با هدف بررسی راهکارهای حمایت از بازار سرمایه و تقویت حاکمیت شرکتی برگزار شد.
طبق گزارش «دیلی میل» ۱۳۰۰ تماشاگر انگلیسی به دلیل اقدامات خشونت آمیز در ورزشگاه‌ها در لیست سیاه قرار گرفتند و اجازه سفر به قطر برای حضور در بازی‌های سه شیر‌ها در جام جهانی را ندارند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ تیم موتورسوار برای دستگیری موبایل قاپ ها در خیابان‌های تهران حضور دارند که تحت امر قرارگاه مبارزه با موبایل قاپی هستند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: ۶۵ شرکت روسی در قالب هیأت ۱۰۰ نفره مذاکرات خود را از فردا در تهران به مدت سه روز آغاز می‌کنند.
به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۰ درصدی شده است و باشگاه‌ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران مواجه نیستند.
مدیرعامل نساجی مازندران معتقد است باید تمام تیم ها از حضور ۱۰۰ درصدی هواداران خود بهره ببرند.
مراسم تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌های ورزشی با حضور جمعی از پیشکسوتان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ