سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی می‌تواند یک خرید بسیار جذاب برای پرسپولیس در روزهای آینده باشد.
Manas Bhatia از Midjourney دستورالعمل‌های مبتنی بر متن را به سیستم هوش مصنوعی می‌دهد تا این طرح معماری سبز و آینده نگرانه را ایجاد کند.
باشگاه سپاهان قصد دارد برای فصل آینده هم با ژوزه مورایس در لیگ برتر ایران شرکت کند.
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در حاشیه افتتاح میدانگاه جهاد از اجرای معماری ایرانی ـ اسلامی پروژه‌های شهری خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای میرسیلم به عنوان نماینده مجلس دغدغه های خود را مطرح کرده و از کمیسیون شهرسازی و معماری می خواهم موارد را بررسی کند.
بی‌طرفی، مهم‌ترین گزینه سیاست امنیتی فنلاند در سال‌های بین دو جنگ و بعد از جنگ جهانی دوم بوده است. برخلاف سوئد که بی‌طرفی آن، فرهنگی و برآمده از خواست نیرو‌های اجتماعی داخلی و نیاز‌هایی شبیه به دوری جستن از منازعات برای حفظ ثبات اقتصادی و صنعتی‌سازی بوده است، بی طرفی فنلاند یک «بی‌طرفی طراحی شده» و در راستای سیاست‌های روسیه بود که به‌منظور پاسخگویی به موارد ضروری سیستم امنیتی جنگ سرد، طراحی شده بود.
تصاویر دیدنی از خانه‌ای در ایسلند که با معماری خاص و متفاوت خود بسیار طرفدار پیدا کرده است را ببینید.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: فضای دلنشین یک مدرسه به افزایش درک دانش آموزان از محیط اطراف و به ایجاد فضایی شاد و صمیمی منجر می‌شود.
با عقب‌نشینی ایالات متحده از خاورمیانه، تقاضای بیشتری برای ایجاد یک سازوکار امنیتی رسمی برای مقابله با ایران به‌وجود خواهد آمد؛ به‌ویژه اینکه مذاکرات هسته‌ای در بن‌بست است. به زبان ساده، شرایط برای ایجاد یک سازوکار امنیتی منطقه‌ای برای مقابله جمعی از کشور‌ها با ایران هرگز به این اندازه فراهم نبوده است.
وزیر امور خارجه استونی با اشاره به جنگ در اوکراین گفت که معماری امنیتی اروپا به طور کلی در خطر قرار دارد.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری گفت: انتشار لیست ساختمان های ناایمن به شنبه هفته آینده موکول شد.
سردار رادان فرمانده جدید فراجا گفت: مبنای برنامه‌های من در فرماندهی کل انتظامی کشور، معماری فراجای آینده است.
فرمانده کل انتظامی کشور درباره برنامه‌های خود در فراجا توضیحاتی داد و گفت: مبنای من برای جهش در کار انتظامی در فراجا معماری فراجای آینده است.
از گذشته تا کنون معماری مسجد ها و امامزادگان و دیگر مکان های مذهبی از یک شیوه خاصی پیروی می کند. این معماری و رنگ و لعاب زیبای مساجد در دنیا زبان زد می باشد.
طرح ادعای ارسال تسلیحات از سوی ایران برای حمایت نظامی از روس‌ها موضوعی است که می‌تواند تبعاتی جدی را بر آینده مناسبات ایران و غرب به همراه داشته باشد. حتی برخی از ناظران سیاسی بر این باور هستند که این موضوع می‌تواند تاثیری عمیق را بر آینده مذاکرات برجام برجای بگذارد. همین امر واکنش‌های را در سطح داخلی نسبت به هر گونه ورود ایران به جنگ اوکراین به همراه داشته است
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: سیر تکامل معماری ایستگاه‌های در حال تکمیل شبکه مترو پایتخت به شکلی پیش رفته است که شاخصه ایرانی اسلامی بودن آن در همگی لحاظ می‌شود.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: سیر تکامل معماری ایستگاه‌های در حال تکمیل شبکه مترو پایتخت به شکلی پیش رفته است که شاخصه ایرانی اسلامی بودن آن در همگی لحاظ می‌شود.
زاکانی، شهردار تهران گفت: هم‌اکنون سعی می‌کنیم معماری ایرانی در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو گنجانده شود، در آخرین ایستگاه مترو که افتتاح کردیم کاملا معماری ایرانی مشهود و بسیار چشم نواز است.
وضعیت عیسی آل‌کثیر مهاجم مشهور پرسپولیس هنوز مبهم است و مشخص نیست قرار است برای آینده چه تصمیمی بگیرد.
مدیر موزه آبگینه و سفالینه از تشکیل کارگروه معماری و مرمت بعد از برگزاری نخستین رویداد ملی «تعاملات سنت و مدرنیته در معماری» خبر داد.
ضرغامی گفت: در طول تاریخ چند هزار ساله ایران، هر گروه و سلسله‌ای روی کار آمده با تکیه بر سرپنجه هنرمندان ایرانی یک معماری مشخص را رقم زده است، حتی در دوره پهلوی با یک معماری روشن مواجه هستیم، اما بعد از انقلاب معماری ما به کلی نابود شد. من متوجه این خطر هستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ