رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در جشن‌ها و مراسم‌های سال نو میلادی در این کشور دست‌کم ۸ نفر کشته و ۲۵ تن نیز زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته فاطمی امین: برنامه تولید سال جاری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه بوده و تاکنون ثبت سفارش ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو برای واردات انجام‌شده است. همچنین لایحه دوفوریتی واردات خودرو‌های کارکرده و رفع برخی از موانع خودرو‌های نو، در دولت مصوب شده و مجلس انشالله آن را در دستور کار قرار خواهد داد.
قویترین کودک جهان سال نو را با تمرینات سخت و پشتکار برای ثبت رکوردهای جدید آغاز کرده است.
شاهرود- مدیرکل زندان‌های استان سمنان بابیان اینکه خانواده شاهرودی در آغاز سال نو فرد محکوم به قصاص را بخشیدند، گفت: عشق به امام حسین(ع) و حرمت ماه مبارک رمضان این کار خیر را رقم زد.
با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، مسابقات کشتی سنتی افغانستانی‌های مقیم ایران به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود. این مسابقات که برگرفته از فنون جودو و چوخه است در زمین خاکی و با شرکت افغانستانی‌هایی از شهرهای مشهد، تهران، اراک، کاشان، ساوه، اصفهان و شیراز به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.
تعطیلی تمرینات استقلال این بار به بهانه فیفا دی و سال نو کوتاه بود: آنها از امروز در کمپ ناصر حجازی دور جدید تمرینات را آغاز کردند.
خوردن ماهی در آستانه سال نو بهانه ‌ای است تا این سال را با انرژی و انگیزه بیشتری آغاز کنیم.
ئیس بنیاد شهید و امور با صدور پیامی آغاز سال نو و فرارسیدن ماه ضیافت الله را به ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مرکز مدیریت وکنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی باهدف کاهش تأخیر پروازها درآستانه تعطیلات سال نو، به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، آغاز به کارکرد.
دکتر عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت را تبریک گفت.
نمایندگان ایران در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در ابتدای سال نو به مصاف حریفان می‌روند.
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا، به تشریح خدمات پلیس راهور در آستانه سال نو پرداخت.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
تیم ملی پاراتیراندازی در حالی از امروز اردوی آماده‌سازی خود را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین در سالن تیراندازی آزادی آغاز می‌کند که از ۵ ورزشکار دعوت شده، تنها ۲ تیرانداز در اردو حضور دارند.
همسر سابق مدافع پیشین بارسلونا در پیامی به مناسبت آغاز سال نو جدید میلادی، انگشت اتهام را به سمت این مرد اسپانیایی گرفت.
سال نو میلادی در خط مقدم جنگ اوکراین به یاد قربانیان و عزم سربازان اوکراین برای پیروزی در جنگ آغاز شد.
آندری نبیتوف، رئیس پلیس منطقه کی‌یف، عکسی از آنچه او می‌گوید تکه‌ای از یکی از پهپادهاست منتشر کرده و در آن به زبان روسی نوشته شده «سال نو مبارک».
رئیس کمیته امداد از واریز عیدی یک میلیون تومانی به حساب مددجویان اقلیت‌های دینی به مناسبت آغاز سال نو میلادی خبر داد.
وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که در جریان آتش‌بازی و شلیک هوایی به مناسبت آغاز سال نو میلادی در بغداد، ۱۵۰ نفر مصدوم شده اند.
همزمان با آغاز سال نو میلادی ارتش روسیه نقاط مختلف پایتخت اوکراین را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.
رسانه‌های سوئد اعلام کردند در آغاز سال نو میلادی بر اثر وقوع یک حادثه تیراندازی در حومه پایتخت این کشور، 3 نفر کشته و زخمی شدند.
رئیس جمهور با ارسال پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال ۲۰۲۳ میلادی را به ایشان و همه پیروان مسیحیت تبریک گفت.
منابع آگاه از طرح خطرناک رژیم آل سعود برای آغاز دور جدیدی از اعدام مخالفان عربستانی در آستانه آغاز سال نو میلادی خبر می دهند.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک روز سه شنبه تشکیل می‌شود؛ مجمعی که در شرایط مشابه ۶ دوره قبل برگزار می‌شود اما نتیجه آن قرار است بعد از ۲۱ سال فصلی تازه در این کمیته رقم بزند.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک روز سه شنبه تشکیل می‌شود؛ مجمعی که در شرایط مشابه ۶ دوره قبل برگزار می‌شود اما نتیجه آن قرار است بعد از ۲۱ سال فصلی تازه در این کمیته رقم بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ