رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: بخش مهمی از مسائل زنان کارگر به ضعف در اجرای قوانین مربوط و نظارت است، در مواردی که قوانین بسندگی دارند به خوبی اجرا نمی‌شوند و نظارت کافی بر آنها صورت نمی‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان تاکید کرد که در کامپوند انفرادی می‌توانیم در بازی‌های آسیایی مدال طلا بگیریم.
استقلالی‌ها در بخش مهمی از تمرین امروز به کار با وزنه و همچنین پرش در میانه چمن پرداختند.
تمرینات هوازی بازیکنان تراکتور بخش مهمی از تمرین این تیم را تشکیل می‌دهد.
سرپرست نخست‌وزیری طالبان با تاکید بر ارائه حقوق شیعیان در پرتو شریعت، همچنین خواستار همکاری نزدیک شیعیان با حکومت طالبان شد.
هرچند ورزش بخش مهمی از پازل سلامت جسم و روان است، اما برای افرادی که دچار عوارضی هستند می‌تواند خطراتی داشته باشد.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه‌ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی‌ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک‌ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات و بی نظمی‌های مالی است.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات، بی نظمی های مالی است.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: پیروان ادیان توحیدی بخش مهمی از جامعه ایرانی هستند.
بخش مهمی از جوانان، تمنای آن را دارند که صدای‌شان -آن‌گونه که هست و نه آن‌گونه که باید یا مطلوب به‌نظر می‌رسد- به رسمیت شناخته شود.
خواب خوب به دلایل زیادی بخش مهمی از سلامتی است، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد خواب عمیق حتی ممکن است از کاهش حافظه مرتبط با آلزایمر محافظت کند.
وزیر خارجه کشورمان گفت: بهره‌مندی حداکثری از منافع خلیج فارس در گرو امنیت، همگرایی و مشارکت دسته‌جمعی کشورهای ساحلی این پهنه‌ آبی پرافتخار خواهد بود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از دیرباز توجه به طبیعت و اهتمام در حفظ محیط‌زیست، بخش مهمی از فرهنگ غنی ایرانیان بوده است.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر بخش مهمی از صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از مصاف با مس کرمان را به هواداران سیرجانی و یک درخواست از آنها اختصاص داد.
احتمالا در صورت شکست ملوان بخش مهمی از کنفرانس خبری مازیار زارع به گلی اختصاص خواهد داشت که تیمش در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساند.
سرمربی تیم آرسنال ترجیح داد پاسخ روشنی به روند مذاکره باشگاه با مودریک ندهد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بخش مهمی از حقوق و آزادی‌های ملت در قانون اساسی پیش‌بینی و برای تحقق این حقوق مراجع نظارتی و ضمانت اجراهای متناسب در نظر گرفته شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز رسانه‌ها نیز مانند دیپلماسی صرفاً روایتگر میدان نیستند، بلکه خود بخش مهمی از میدان محسوب می‌شوند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز رسانه‌ها نیز مانند دیپلماسی صرفاً روایتگر میدان نیستند، بلکه خود بخش مهمی از میدان محسوب می‌شوند.
بخش مهمی از اصولگرایان از نفوذی‌بودن تندرو‌ها دم می‌زنند و رسما به اعلام برائت از این طیف پرسروصدا پرداخته‌اند. تا جایی که دیروز عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با انتشارِ توییتی موضع خود را نسبت به عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرد.
بی‌اعتمادی سبب شده باور به هرگونه راه‌حلی که معقول به نظر می‌رسد، در معرض تردید باشد. جامعه یا حداقل بخش مهمی از معترضان، نسبت به نیت حکومت یا توانایی و ظرفیت آن برای رسیدگی به مسائل تردید جدی دارند. وقتی این سطح از بی‌اعتمادی بروز می‌کند، دشوار بشود باور جامعه به روش‌های غیرخشونت‌آمیز را جلب کرد.
فهرست بازیکنان تیم ملی انگلیس برای انجام 2 دیدار حساس از رقابت های لیگ ملت های اروپا برابر ایتالیا و آلمان اعلام شد.
مشهد ـ معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: خراسان، بخش مهمی از ایران فرهنگی است و همه وجوه و جلوه‌های، فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی را در خراسان مشاهده می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ