معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تصویب ضوابط و مقررات تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان همکار بخش درمان مستقیم در هیات‌امنای سازمان و صندوق‌های تابعه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین ایران و روسیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی دولت از تصویب آئین نامه واردات خودروهای سنگین و نیمه سنگین تجاری باری و مسافری کارکرده زیر ۵ سال عمر در جلسه امروز خبر داد.
خرمشهر - نماینده مردم خرمشهر در مجلس از تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب این شهرستان خبر داد.
مدیرکل دفتر توسعه نهادهای اشتغال وزارت کار گفت:هیات مرکزی آیین‌نامه اجرایی کاریابی‌ها، موارد الزامی را که باید در قرارداد منعقدشده بین کارجو و دفاتر کاریابی خارجی رعایت شود،تصویب کرد.
رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته طرح‌هایی را برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید برای شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی در کرانه باختری به تصویب رسانده است.
در یازدهمین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی، ضوابط تسهیلات اشتغال صندوق از محل منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور با هدف حمایت از اشتغال دانش‌بنیان تصویب شد.
اصلاحات قضایی نتانیاهو امروز دوشنبه با وجود اختلافات شدید با مخالفان و اعتراضات گسترده معترضان در اراضی اشغالی به ویژه قدس، به تصویب رسید.
اصفهان- عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی پایان یافته و بزودی برای تصویب صحن مجلس می‌رود، گفت: در تصویب این باید سرعت بورزیم.
ویدیویی به نام بلوار اندرزگو منتشر می‌شود که سعی دارد القاء کند نیرو‌های یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به بی حجاب‌ها تذکر می‌دهند. نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند.
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز قطعنامه محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم راتصویب کرد.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق مجلس از تصویب کلیات لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
عضویت رسمی ایران به عنوان نهمین عضو اصلی سازمان همکاری شانگهای در جریان بیست و سومین نشست سران آن،پس از فرآیند و انجام تعهدات رویه‌ای به جمهوری اسلامی اعطا و به تصویب و امضای دیگر اعضا رسید.
تصویر بخشنامه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت فولاد مبارکه، تحت عنوان «ضوابط پوشش خواهران شاغل» را منتشر کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: برای تشخیص باغات باید ضوابط و شرایط خاص تصویب و پس از تأیید در شورای عالی استان‌ها ملاک عمل قرار بگیرد.
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به «مهستان» را که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب شده بود، ابلاغ کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این آمادگی را داریم که برای نظارت بر شبکه پخش خانگی ضوابط شفافی در شورای هنر به تصویب برسانیم، مشکل اساسی آن است که ضوابط اجرایی شفاف در این باره وجود ندارد.
میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت با تصویب هیات وزیران تعیین شد.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی و نیز دیدگاه‌های اعضا درباره آن مقرر کردند این سند برای اصلاح وتکمیل به کمیسیون معین شورا ارجاع شود.
بانک مرکزی اعلام کرد: با تصویب ضوابط مربوطه امکان راه‌اندازی سه نوع صندوق‌ سرمایه‌گذاری برای بانکها فراهم شد.
سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس مرکز صدور مجوز‌های پلیس راهور تهران اظهار کرد: ماده ۲۰۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی اشاره دارد که نصب یا الصاق هرگونه آگهی و تصویر بر روی بدنه داخلی یا خارجی خودرو از جمله شیشه‌ها ممنوع است و تنها در صورتی اجازه این کار را دارد که ضوابطی را رعایت کند تا میزان خطرپذیری ناشی از آن به حداقل برسد؛ از جمله این ضوابط می‌توان به عدم استفاده از کلمات لاتین یا استفاده معادل‌های فارسی به اختصار اشاره کرد.
سخنگوی بانک مرکزی از تصویب ضوابط ناظر بر حساب‌های تجاری و خدمات مرتبط با آن خبر داد و گفت: این موضوع گام جدید بانک مرکزی در راستای شفافیت مالی است.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از تصویب ضوابط ناظر بر تاسیس و فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه در جلسه شب گذشته شورای پول و اعتبار خبر داد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان براساس مصوبه مجلس و ابلاغیه شهرداری تهران، با رعایت ضوابط و مقررات مجاز به استقرار دفاتر خود در واحدهای مسکونی شدند.
سیستم ایمنی مکانیسم دفاعی بدن شما در برابر عوامل خارجی مانند باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها یا سموم است. این سیستم حتی علیه سلول‌های خودش که به دلایلی تغییر کرده‌اند، مثلاً سلول‌های سرطانی به صورت دفاعی عمل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ