معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش برای تامین اعتبار جهت استخدام بیشتر فرزندان شهدا و جانبازان پس از شرکت در آزمون خبر داد و گفت:۳ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بنیاد هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا ۳۰ مردادماه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان را خواهیم داشت.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روسیه از افزایش تحرکات کی‌یف برای جذب مزدور از آمریکا و کانادا آن هم با کمک سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا خبر داد.
حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در ماه مه ۳۳۹ هزار نفر افزایش یافت.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست ضمن ارائه خبرهای خوش برای محیط‌بانان گفت: پیگیر افزایش سهمیه سالانه استخدامی محیط بانی هستیم و کشور به ۸۰۰۰ هزار محیط‌بان نیاز دارد.
استخدام کارمندان از زمانی افزایش یافت که ناصرالدین‌شاه برای هریک از وزارتخانه‌ها مسئولی تعیین کرد و قرار شد هر وزیر شرح وظایف و فعالیت وزارتخانه خود را تنظیم و به تأیید او برساند.
سخنگوی IBM در گفتگو با خبرگزاری اینسایدر درباره گزارش بلومبرگ می‌گوید: «هیچ سیاستی برای توقف سراسری اتخاذ نشده است. IBM با تمرکز بر نقش‌های پول‌ساز، به‌صورت حساب‌شده و هوشمندانه عمل می‌کند و ما برای پُرکردن شغل‌هایی که به‌طور مستقیم با مشتری یا فناوری‌های ما سروکار ندارند، بسیار گزینشی رفتار می‌کنیم. درحال‌حاضر فعالانه مشغول استخدام برای هزاران جایگاه شغلی هستیم.»
محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به عنوان مخالف گفت: اگر قرار باشد افزایش پلکانی اعمال شود بدان معناست که ما تفاوتی بین بی عدالتی و تبعیض گذاشته‌ایم این یعنی فرقی نمی‌کند بین کسی که سابقه ۲۰ ساله دارد با کسی که تازه استخدام شده است.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: مکلف هستیم حق اولاد را ۱۰۰ درصد و حق عائله‌مندی را ۵۰ درصد، برای سال ۱۴۰۲ افزایش دهیم.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: حق عائله‌مندی در سال ۱۴۰۲ با ۵۰ درصد افزایش به حدود ۹۰۰ هزار تومان و حق اولاد با ۱۰۰ درصد افزایش به ۴۰۰ هزار تومان خواهد رسید.
لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: حقوق عائله‌مندی و اولاد در فیش حقوقی سال آینده کارکنان دولت ۶ برابر خواهد شد.
افزایش آگهی استخدام گروه‌های هکری!
معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفت:دولت به استخدام زنان و فرزندان خانواده‌های ایثارگران توجه جدی دارد.
هیات وزیران در ۱۸ آبان به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ را به تصویب رساندند تا «تعطیلی پنج‌شنبه ها» و کاهش ساعات کاری را کلید بزنند. به این صورت که تعطیلات آخر هفته به دو روز افزایش یابد و در عین حال از ساعت کاری در حدود ۵/ ۱ ساعت در طول هفته بکاهند.
به گفته مقامات دولتی هند فاکسکان تصمیم دارد نیروی انسانی خود را در کارخانه آیفون سازی این کشور طی ۲ سال ۴ برابر افزایش دهد. به عبارت دیگر ۵۳ هزار کارگر جدید استخدام کند.
زاکانی بیان کرد: در بحث افزایش حقوق کارکنان آنچه که نیاز به مجوز نداشت را شروع کردیم و از طریق سازمان امور استخدامی امور را دنبال کردیم که عقب ماندگی های این حوزه را جبران کنیم؛ حتی برای نیروهای حجمی نیز اعلام کردیم که دنبال شود تا اطمینان از ماندگاری شغل‌شان داشته باشند که این افراد حدود ۴۰ هزار نفر را شامل می شوند.
رئیس امور اداری و استخدامی کشور از همکاری با بنیاد ملی نخبگان در راستای ایجاد شغل‌های جدید برای نخبگان و افزایش ظرفیت جذب نخبگان خبر داد.
تنش‌های اخیر در باشگاه پاری سن ژرمن روز به روز بیشتر می‌شود و حالا ادعا شده که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه، تنها چند ماه بعد از استخدامش به زودی پی‌اس‌جی را ترک می‌کند.
استخدام نیروی خارجی در اقیانوس آرام به آمریکا در رقابت با چین کمک می‌کند. کاخ سفید در نظر دارد سفارتخانه‌هایی را در تونگا و کیریباتی افتتاح کرده و فرستاده‌ای را به مجمع جزایر اقیانوس آرام اعزام کرده کمک‌های سه برابری برای انعطاف پذیری دریانوردی را افزایش داده و سپاه صلح را در فیجی، تونگا، ساموآ و وانواتو مستقر نماید.
ثبت‌نام این آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۳۱ لغایت یکشنبه ۱۴۰۱/۶/۶ صورت گرفته و نکته حائز اهمیت و ویژه در این آزمون، لحاظ نمودن امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی وشرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این طرح پیشنهادی، میزان ۵ سال به سن داوطلبان مشارکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی افزوده خواهد شد و سقف مجاز از ۳۵ به ۴۰ سال افزایش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ