وحید امیری باز هم با ارائه نمایشی خوب یکی از دلایل پیروزی پرسپولیس لقب گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لکسوس جی ایکس نسل جدید حالا با تغییر چشمگیر طراحی و به‌روزرسانی مشخصات فنی، آماده رقابت با شاسی بلندهای داغ بازار مثل لندرور دیفندر ۱۳۰ است.
سیروس پورموسوی در صورت ادامه حضور در تیم استقلال خوزستان دوست دارد تیم را برای حضور شایسته در جدول بازی های لیگ برتر آماده کند و تنها بقاء در جدول بازی ها برای او راضی کننده نیست.
غلامرضا عنایتی باید در یک فرصت کوتاه تیم امید را برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آماده کند.
پیرایشکی گوشت بخار پز که به نام دامپلینگ گوشت meat dumpling هم شناخته می‌شود. یکی از غذا‌های بسیار پرطرفدار در کشور‌های آسیای شرقی مثل چین و کره و ژاپن است. آماده کردن مواد و پیچیدن خمیر دامپلینگ شباهت زیادی به پیراشکی دارد، ولی به جای این که خمیر پیراشکی را در روغن سرخ کنند، روی بخار آب می‌پزند که طعمی متفاوت‌تر به خود می‌گیرد و غذایی کم کالری‌تر از پیراشکی معمولی به حساب می‌آید.
سرمربی پیکان اعلام کرد مقابل سپاهان با تمام توان به میدان خواهند رفت و هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.
سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان، در آستانه دیدار با ناپولی می‌گوید روسونری آماده است مثل دو دیدار اخیر ناپولی را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.
سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان اعلام کرد در بازی فردا مقابل فولاد خوزستان تغییری در روش خود نخواهد داد.
آصفری تاکید کرد: ما از خواسته‌های به حق ملت ایران در مذاکرات کوتاه نخواهیم آمد و بهتر است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گول سازمان منافقین و تحلیل‌های غلط آن‌ها را نخورند. غربی‌ها نباید گول جریاناتی مثل مسیح علی‌نژاد و رضا پهلوی را بخورند. غربی‌ها نباید با بیشتر کردن تحریم‌ها دیوار بی اعتمادی ملت ایران را بلندتر کنند. ما برای انجام مذاکره آماده هستیم، اما اگر هم مذاکرات ادامه نیابد جمهوری اسلامی ایران معطل نخواهد ماند.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
مادرش می‌گفت: «یک روز مثل همیشه ناهار را آماده کردم و برای رجب، پدر بچه‌ها فرستادم. وقتی آمدم توی اتاق، دیدم غلامرضا نیست!»، آن زمان غلامرضا فرزندی خردسال بود، آمدم داخل حیاط، یک‌دفعه دیدم غلامرضا افتاده توی حوض بزرگ داخل حیاط و دست و پا می‌زند!
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین بعد از پشت سر گذاشتن جشن قهرمانی در جام جهانی، از امروز در تمرینات استون‌ویلا شرکت می کند؛ با وجود رفتارهای پرحاشیه از او مثل قهرمان استقبال خواهد شد.
مربی دروازه بان های استقلال معتقد است بیژن حیدری قضاوت خوبی مقابل نفت آبادان داشته است.
هافبک آلومینیوم معتقد است در بهترین شرایط آماده شروع بازی‌های لیگ برتر شدند.
ایوان پریشیچ گفت که می داند فردا لیونل مسی انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به فینال جام جهانی دارد ولی تاکید کرد که کرواسی همه توانش را برابر آرژانتین خواهد گذاشت.
مهاجم مس رفسنجان که مثل هم‌تیمی‌ هایش برای شروع لیگ و دربی کرمان آماده می‌شود، شرایط تیم خود را مطلوب ارزیابی می‌کند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش گفت: تمام کنش رسانه‌هایی مثل «ایران‌اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان و آماده کردن آن‌ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است.
یامین‌پور درباره کنش‌های رسانه‌ای متفاوت در روز‌های اخیر می‌گوید: تمام کنش رسانه‌ای رسانه‌هایی مثل «ایران‌اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان نسبت به یکپارچگی ملی و آماده کردن آن‌ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است و حالا این خط سیاسی در پدیده فوتبال و رویداد جام جهانی تعقیب می‌شود. اینجاست که می‌گوییم آنچه در این دو سه ماه رخ داده نه تنها یک انقلاب اجتماعی یا تحول درون‌زای فرهنگی نیست؛ بلکه یک پروژه سیاسی بر بستر و پلتفرم ارتباطاتی است. در واقع باید در دوران ما همواره فرهنگ و تحولات فرهنگی را در متن سیاست و سیاست بین‌الملل فهمید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم بسیار خوبی آماده حضور در جام جهانی شده است، گفت: سرمربی تیم ملی کارش را بلد است و مطمئناً برنامه‌های دقیقی برای جام جهانی دارد.
آرسنال در روزی که مثل هفته های قبل آماده نبود، 1-1 در خانه ساوتهمپتون متوقف شد.
استقلال همانند گل گهر پیش از آغاز هفته هفتم دو بازی دوستانه انجام می دهد تا در شرایط مسابقه باقی بماند.
تیم ملی اروگوئه در آستانه جام جهانی 2022 خود را برای محک زدن ستاره‌های بزرگش مثل لوئیس سوارز، کاوانی، داروین نونیز، فدریکو والورده و رودریگو بنتانکور آماده می‌کند.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در آستانه دیدار فرداشب تیمش مقابل پورتو می‌گوید اتلتیکو برای چمپیونزلیگ آماده است و ادعاهایش را در زمین و با کسب نتیجه ثابت می‌کند.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در صورت صلاحدید یحیی گل‌محمدی، لوکادیا در بازی فردا مقابل فولاد بازی خواهد کرد.
محسن خان‌جهانی که سابقه ساخت مستندهای چون آزادراه، بر سرخاک، صندلی 257 را در کارنامه هنری‌اش دارد، طی چند ماه گذشته ساخت مستندی را از فضل‌الله جواهری یکی از کارآفرین‌‌های نمونه کشور به پایان برده و امیدوار است در ماه‌های آینده فیلم در یک فرصت مناسب با حضور مخاطبان واقعی‌اش به نمایش دربیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ