استقلال همانند گل گهر پیش از آغاز هفته هفتم دو بازی دوستانه انجام می دهد تا در شرایط مسابقه باقی بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با از دست دادن جام قهرمانی حذفی مثل لیگ برتر توسط استقلال، انتقادها از سید حسین حسینی به حداکثر رسیده و برخی از طرفداران استقلال خواهان جدایی این دروازه بان از اردوی تیم آبی شده اند.
مربی استقلال به تمجید از بازیکنان این تیم پرداخت و آنها را بهترین در سالیان اخیر دانست.
مهدی مهدی پور در بازی با پارس جنوبی جم بار دیگر به ترکیب تیم استقلال برگشت و مثل همیشه روی ضربات ایستگاهی نزدیک بود به گل برسد.
مدافع بلندقامت استقلال پس از یک مسابقه دوباره به ترکیب این تیم برمی‌گردد.
در ترکیب پرسولیس بازیکنانی مثل امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، علی نعمتی و سروش رفیعی هفت بازیکنی محسوب می‌شوند که تجربه گلزنی در دربی را مزه کرده‌اند.
ساکت الهامی و تیم هوادار با رویای برد در برابر استقلال پا به استادیوم آزادی گذاشتند اما در پایان نتیجه ای که رقم خورد برای آنها سخت و سنگین و باور نکردنی بود.
امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر و مربی اسبق استقلال، بی تردید اصلی‌ترین سوژه تقابلش با استقلال است. پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر که بخش زیادی از افتخارات باشگاه استقلال در بیست سال اخیر را به نام خود سند زده، دیشب با آرامشی بیشتر از گذشته روی نیمکت تیمش برابر استقلال قرار گرفت.
رضا شکاری با حرکت فوق العاده خود، زمینه ساز تک گل تیم گل گهر مقابل استقلال شده است.
اگر استقلال در مصاف با دو گل با ملوان پیروز شد این تنها به خاطر 10 نفره شدن ملوان نبود. آبی ها در نیمه دوم با ایده های بهتری وارد میدان شدند.
رشید مظاهری برای بازی مقابل استقلال انگیزه زیادی دارد؛ او می خواهد مثل هفته اول لیگ مقابل آبی ها کلین شیت کند.
تیم فوتبال استقلال که در سه هفته اخیر لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده است، با پیروزی در هفته نوزدهم برابر تیم قعرنشین نفت مسجدسلیمان، به هم امتیازی تیم پرسپولیس در صدر جدول رسید.
این روزها خبرهای خوشی درباره حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا به گوش نمی‌رسد.
حتی در روزی که استقلال نمی‌برد هم ستاره‌ای مثل کوین یامگا نقش خود را در این تیم به خوبی ایفا می‌کند.
برخلاف اعتراض‌هایی که استقلالی‌ها به قضاوت کاظمی داشتند، کارشناس‌ها تمامی تصمیمات اصلی داور را صحیح اعلام کردند تا شکست دوم ساپینتو برای او گران تمام شود و در آستانه ترک باشگاه قرار بگیرد.
استقلال آخر نیم‌فصل را مثل اولش باخت؛ تراکتور به لیگ برگشت
زمانی که بیژن حیدری به سود استقلال پنالتی اعلام کرد، مثل همیشه بهترین پنالتی زن استقلال یعنی یامگا پشت ضربه ایستاد و با خونسردی هر چه تمامتر توپ را گل کرد.
در دقیقه ۳۰ بازی روزبه چشمی بازی را به تساوی کشاند. این گل هم مثل گل گولسیانی روی یک حرکت ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسید.
در دقیقه ۳۰ بازی روزبه چشمی بازی را به تساوی کشاند. این گل هم مثل گل گولسیانی روی یک حرکت ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسید.
تیم استقلال ظهر پنجشنبه طی یک مسابقه تدارکاتی مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان می‌رود.
پیشکسوت استقلال روند این تیم را امیدوار کننده بازی با فولاد به خصوص در نیمه دوم را راضی کننده خطاب می‌کند.
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه تیمش مقابل استقلال ترسو بوده و مثل همیشه بازی نکرده است، از سئوالی درباره آینده اش در نساجی بر آشفت.
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل استقلال مثل همیشه نبودیم.
تیم فرهاد مجیدی بدون گل خورده در بازی های دوستانه کار خود را پیش می برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ