حالا دیگر خاک خاکستری رنگ تائو طرفداران زیادی پیدا کرده. این ماده خشک و صخره‌ای شکل، حالا نقش شگفت‌انگیزی در محقق کردن یکی از جاه‌طلبانه‌ترین تلاش‌های بشر در دهه‌های اخیر دارد و به انسان‌ها کمک می‌کند تا به ماه برگردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال سیلاب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها در ۲۰ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۲ استان هشدار داد.
قطعا برایتان پیش آمده که خالی ناگهان ظاهر شده را بر روی پوست تان مشاهده کرده اید. برای بررسی و نظارت بر وضعیت خود یادآوری ABCDE مفید است.
این ساختمان هنوز هم پابرجاست و در ضلع غربی میدان تجریش قرار دارد.
لغو ناگهانی اردوی پیش فصل پرسپولیس در ترکیه دلخوری شدید سرمربی این تیم را به همراه داشته است اما درویش همچنان نسبت به آن بی تفاوت است.
آق قلا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از آسفالت بیش از ۳۸ هزار متر مربع از معابر ۱۱ روستای شهرستان آق قلا خبر داد.
این نمونه خاک، LZS-۱ نام دارد و جدیدترین نمونه از سنگپوش شبیه‌سازی شده ماه است که در کیفیت‌های متفاوتی وجود دارد و برای کمک به ناسا و دیگر آژانس‌های فضایی دنیا برای آماده‌سازی هرچه بیشتر برای ماموریت‌هایشان به ماه، ساخته می‌شود.
نواک جوکوویچ فاش کرد که چقدر برای او سخت است که با سطح زمین خاکی سازگار شود.
اکبر هاشمی بهرمانی (۳ شهریور ۱۳۱۳ – ۱۹ دی ۱۳۹۵) که با نام اکبر هاشمی رفسنجانی شناخته می‌شود، روحانی، مفسر قرآن و سیاستمدار ایرانی بود.
ویدیویی از داخل یک رستوران که مشتریان در حال غذا خوردن هستند که ناگهان زمین نشست می‌کند را ببینید.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: معتاد متجاهر، دستگیر و به مراکز ماده ۱۶ فرستاده می‌شود. دو، سه ماه آنجا می‌ماند و دوباره به خیابان بر می‌گردد. سیکل ما معیوب است. مرکز ماده ۱۶ که ۳۲ کیلومتر از تهران دورتر است، به‌طور ناگهانی معتاد را بدون پول، بدون متادون و بدون هیچ حرفه‌ای رها می‌کند. معتاد با جیب خالی و بدون غذا چه می‌کند؟ دوباره بر می‌گردد به پاتوق.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ریشه‌های انقلاب سال ۵۷ بر خاکی بنا شده که با باران ولایت و امامت اُنس دارد و همواره عطر مردم داری و نوع‌دوستی از آن به مشام می‌رسد.
چمدان زیر خاکی راز جنایت همخانه ای را فاش کرد
عکس‌هایی که توسط یک آتش نشان از قیام گتوی ورشو در سال ۱۹۴۳ گرفته شده پس از چند دهه منتشر شد.
روسیه آزمایش اولین هواپیمای آبی خاکی را که آغاز کرد که قرار است به الجزایر تحویل داده شود.
عملیات آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذورالفقار آجا
حفر و کاوش برای رسیدن به عتیقه و طلا مدت‌هاست که پیشه خیلی از آن‌هایی شده است که به خرافه اعتقاد دارند. داستان گنج و گنج‌یابی خیلی قدیمی است و تا به الان قربانی‌های زیادی هم داشته است.
مدیر آزمایشگاه ملی آنفلوآنزا و استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه علامت و مشخصه اصلی آنفلوآنزا تب ناگهانی است، گفت: علائمی مانند تب، استخوان درد، بدن درد و ... در آنفلوآنزا دیده می‌شود. تب ناگهانی مشخصه اصلی آنفلوآنزا است، اما در کرونا اینطور نبود. البته اگر فرد مشکل و بیماری خاصی نداشته باشد، طی سه تا چهار روز بهبود می‌یابند، اما ممکن است سرفه‌شان برای مدتی ادامه داشته باشد. با این حال آنفلوآنزا هم جزو بیماری‌هایی است که کسانی که سن‌شان بالاست یا بیماری زمینه‌ای دارند، برایشان مقداری می‌تواند خطرناک باشد.
آویزان شدن کودکان از شیشه اتوموبیل‌ها یکی از تفریحات مورد علاقه آنهاست که اتفاقا خیلی هم خطرناک است. در یک کشور خارجی یک کودک از شیشه خودرو بیرون آمده و خودرو پشت چراغ قرمز است. به محض اینکه خودرو شروع به حرکت می‌کند، کودک با تکان‌های ماشین تعادلش را از دست می‌دهد و، چون زیر پایش در ماشین خالی می‌شود ناگهان از پنجره بیرون می‌افتد.
تیم مهاجری در دیدار هفته چهارم دست به کار بزرگی زد و قهرمان فصل گذشته را در خاک خودی، زمین‌گیر کرد.
کارگر بازمانده از حادثه متروپل که ساکن جزیره مینو است، عبدالله نام دارد و ۲۷ ساله است گفت: روز حادثه من در طبقه یازدهم مشغول به کار بودم که ناگهان دیدم زیر پایم تکان خورد. رفتم قمقمه آبی که همراهم بود را بردارم که یک دفعه زیر پایم خالی شد، دیگر هیچی یادم نیست. برادرم تعریف می‌کند وقتی که پیدایم کردند چند تیرآهن روی بدنم بوده است. حدود ۱۷ روز در کما بودم ولی در کل بیست و دو روز در بیمارستان بستری بودم.
متهم گفت: آن شب وقتی فهمیدیم زن همسایه هنوز بازنگشته شیشه مصرف کردیم و بعد با کلیدی که از خانه شاکی قبلاً سرقت کرده بودیم وارد خانه شدیم. در حال خالی کردن وسایل و انتقال آن به داخل خانه‌مان بودیم که ناگهان صاحب‌خانه سر رسید.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ