آویزان شدن کودکان از شیشه اتوموبیل‌ها یکی از تفریحات مورد علاقه آنهاست که اتفاقا خیلی هم خطرناک است. در یک کشور خارجی یک کودک از شیشه خودرو بیرون آمده و خودرو پشت چراغ قرمز است. به محض اینکه خودرو شروع به حرکت می‌کند، کودک با تکان‌های ماشین تعادلش را از دست می‌دهد و، چون زیر پایش در ماشین خالی می‌شود ناگهان از پنجره بیرون می‌افتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
امروز ۷ اوت (۱۶ مرداد) مصادف با ۵۰اُمین سالگرد به خدمت گیری تانک T-۷۲ میباشد و شرکت اورال واگن زاوود ویدئویی را به این مناسبت منتشر کرده است. طبق آمار T-۷۲ بعد از T-۵۴/۵۵ در جایگاه دوم پرتعداد‌ترین تانک ساخت شوروی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیش از ۲۵هزار دستگاه از آن تولید شده است. /پارتیزان
اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
تجاوزات نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و آمار شهدا به چهار نفر و مجروحان به ۴۵ نفر افزایش یافته است. تداوم درگیری‌ها در جنین، باعث شده است صهیونیست‌ها از جنگنده‌های آمریکایی اف ۱۶ استفاده کنند. منبع: تسنیم
پس از هفت سال قطع کامل روابط دیپلماتیک، در نهایت، شامگاه سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، در‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، پایتخت عربستان سعودی بازگشایی شد.
اولگ آرتمیف فضانورد اهل روسیه علاوه بر تحقیق و پژوهش در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو‌های شگفت‌انگیزی از کره زمین ثبت می‌کند.
سحابی عقاب (معروف به مسیه ۱۶ یا M ۱۶ و NGC ۶۶۱۱ و همچنین به عنوان سحابی ملکه ستاره شناخته می‌شود) یک خوشه باز جوان از ستارگان در صورت فلکی مار است.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
فیلمی از لحظه سقوط یک جنگنده اف ۱۶ آمریکایی در نزدیکی پایگاه هوایی آمریکا در کره جنوبی، در فضای مجازی منتشر شده است. منبع: ایرنا
این حادثه زمانی رخ داد که به دنبال وزش باد شدید، قلعه که به زمین متصل نبود، ناگهان به هوا برخاست و دختری که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد و با سیم‌های برق شهری نیز برخورد کرد.
ویدیویی از شروع یک درگیری در پمپ بنزینی در برزیل که با یک تیر مستقیم به پایان رسید را ببینید.
یک بلاگر در اتفاقی ترسناک حین پخش زنده و اجرای دابسمش با یک چاقو، جراحت هولناکی را به صورت خود وارد کرد.
امیر قلعه‌نویی که سال ۲۰۰۷ از تیم ملی برکنار شد، برای سال‌ها مدعی بود حقش خورده شده است و حالا پس از ۱۶ سال و عبور از چندین گزینه خارجی، دوباره سکان‌دار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شده است.
جت چند منظوره جی-16 محصول شرکت هواپیماسازی شنیانگ است. طراحی این هواپیما بر اساس جت جنگنده جی-11بی‌اس و سوخو-30ام‌کی‌کی صورت گرفت...
مریم نصر در صحبت‌هایی گفت حقوق بسیار ابتدایی زنان به رسمیت شناخته نمی‌شود. زنانی همچون انسیه خزعلی، چون از طبقه بالا بودند توانستند حق‌هایی همچون حق طلاق را هنگام ازدواج در سن ۱۶ سالگی بگیرند.
این‌ها صحبت‌های "میثم دهقانی" آتش نشان فداکار تفتی با ۱۶ سال سابقه کار است که برای نجات چند قلاده حیوان از دل یخ در سرمایی که استخوان را می‌سوزاند به کوهستانی در حوالی روستای سرد علی آباد تفت فراخوانده شده بود.
در دقیقه ۱۶ بازی پرسپولیس و استقلال این گولسیانی، مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس بود که دروازه استقلال را باز کرد.
هام بیچاره پس از سفری ۱۶ دقیقه‌ای در فضا به باغ وحشی فرستاده شد که در آن تنها زندگی می‌کرد. او ۱۷ سال در اینجا زندگی کرد و سرانجام در سال ۱۹۸۳ درگذشت.
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
نجفی، مدیر روابط عمومی اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: تعداد کشته شدگان تصادف مینی‌بوس و کامیون جاده شوشتر- گاومیش آباد به ۱۶ نفر رسید.
فیلمی از خفتگیری عجیب از یک خانم در اتوبان نیایش تهران با قمه در فضای مجازی منتشر شد.
مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب‌آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ