مدیر ورزشی سابق باشگاه ولفسبورگ از بیشترین شانس برای انتخاب شدن به عنوان مدیر ورزشی لیورپول برخوردار است و گفته می‌شود یورگن کلوپ او را به مدیران باشگاه توصیه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس در نشست امروز جهت ساماندهی بازار سرمایه که مدتی است با تلاطم همراه شده و ذینفعان خود را دچار چالش کرده، مصوباتی را به تصویب رساندند تا این بازار بار دیگر در مسیر تقویت و رونق قرار گیرد.
ورزش بیش‌ترین قدرت را دارد که تعیین کند بقیه عمر خود را چگونه سپری کنید. ورزش کردن شروع بیماری‌های مزمن را تقریبا به طور کلی به تعویق می‌اندازد، اما همچنین به طرز شگفت انگیزی در افزایش و بهبود طول عمر مفید است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرت بازدارندگی خود را در مقابل دشمنان افزایش داده‌اند.
در صحن مجلس گزارش آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه بررسی و بر ضرورت ایجاد بازار کارآمد ارز تاکید شد.
اسامه حمدان اعلام کرد که یک اتاق عملیات مشترک برای عملیات مقاومت در برابر اشغالگران وجود دارد.
تیم محققین دانشگاه کمبریج از ۸۰ داوطلب بین ۱۸ تا ۳۵ سال نوار مغز گرفتند و توانستند با شبیه‌سازی سناریو‌های مختلف، فرکانس اصلی مغز هر فرد را تعیین کنند. مغز هر انسان در این فرکانس‌ها به بالاترین کارآیی خود می‌رسد. در نهایت با ایجاد مربع‌های چشمک زن اختصاصی ۱.۵ ثانیه‌ای، تواسنتند به نتایج مهمی برسند. بر همین اساس، پالس‌های نوری مذکور می‌توانند قدرت یادگیری مغز را تحت تاثیر قرار دهند. این آزمایشات ۸۰۰ بار انجام شدند.
امام جمعه موقت تهران گفت: تقوا عامل خلق قدرت و افزایش سرمایه اجتماعی میان دو نهاد دولت و ملت است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه هر کجا که راه ما از شهدا و آرمان‌هایشان جدا شود، آسیب جدی می‌بینیم، گفت: به برکت خون شهدا قدرت دفاعی کشور همواره افزایش یافته است.
شیب تند قیمت‌ها نه تنها قدرت خرید مردم را کاهش داده بلکه امید به زندگی را نیز تحت تاثیر شرایط موجود قرار داده و آینده هراسی را به شکلی پر رنگ عیان کرده است. در این بین مردم که کاری از دستشان بر نمی‌آید انگشت اتهام را به سوی نمایندگان خود در بهارستان نشانه رفته اند و مجلسی‌ها را متهم به اهمال کاری و ضعف در برابر دولت می‌کنند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، هر گونه افزایش قیمت لوازم خانگی خودزنی است و در صورت گران کردن، محصولات را باید در انبار نگه داشت.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ساختار بودجه کشور باید به نحوی اصلاح و برنامه ریزی شود که کسری نداشته باشد.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مهم‌ترین اولویت ما در مجلس این است تورم را در جامع کاهش دهیم زیرا این موضوع به ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم آسیب جدی می‌زند.
وزیر دفاع روسیه گفت که از ماه فوریه تاکنون تعداد نیروهای نظامی ناتو در اروپای مرکزی و شرقی ۲.۵ برابر افزایش یافته و به بیش از ۳۰ هزار نفر رسیده است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی نشستی با خبرنگاران مولفه‌های توسعه در صنعت مس ایران را تشریح کرد و گفت: در حوزه‌های اکتشاف، استخراج، سرمایه، توسعه منابع انسانی و بازار در تلاش هستیم ظرفیت تولید کنسانتره و مس کاتدی افزایش و صادرات رونق بگیرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای مسائل اجتماعی و رفاهی باید شاخص قدرت خرید باشد که این شاخص متاثر از تورم است لذا دولت همزمان با افزایش حقوق، تورم را نیز مدیریت کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توانیم در برنامه پنج ساله هفتم توسعه بر مشکلات به خصوص در حوزه بحث اقتصادی فائق بیاییم.
در این اصلاح قانون وظایفی بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده که به هیج عنوان اصولا به وظایف ذاتی این نهاد ارتباط ندارد، رشد اقتصادی ۸ درصدی مرتبط به وزارت اقتصاد است، نه سیاست گذار پولی کشور، در مقابل کنترل تورم که ابزار‌های آن در دست بانک مرکزی است، هیچ اشاره به آن‌ها نشده است، از سوی دیگر شورای فقهی در این اصلاح قانون قدرت زیادی گرفته و در مسائلی که هیچگونه جنبه شرعی ندارد و مرتبط به سیاست گذاری‌های پولی است، شورای فقهی دارای اختیار است.
گزارش انجمن صنایع دفاع ملی آمریکا حاکی از آن است که به دلیل افزایش بی‌سابقه تورم، قدرت خرید پنتاگون در آینده‌ای نزدیک، ۱۱۰ میلیارد دلار کاهش پیدا خواهد کرد.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش در گردهمایی هیات معارف جنگ و در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) حفظ و ارتقاء قدرت دفاعی را بهترین عامل حفظ" امنیت ملی" و محافظت از "حدود و ثغور" ایران اسلامی دانست.
در جریان یک مطالعه جدید، دانشمندان ژنی را شناسایی کردند که به طور قابل توجهی باعث افزایش قدرت عضلانی افراد می‌شود.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، حفظ و ارتقاء قدرت دفاعی را بهترین عامل حفظ امنیت ملی و محافظت از حدود و ثغور ایران اسلامی دانست.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه مقاومت از لبنان و ثروت های آن محافظت می کند، افزود: قدرت مقاومت و آمادگی آن برای مقابله با چالش ها افزایش بی سابقه ای داشته است.
مانور قدرت ۷۲ساعته چین احتمال نبرد نظامی پکن و واشنگتن را بر سر جزیره تایوان به‌شدت افزایش داده است. به باور نیویورک‌تایمز، این مانور نظامی جذابیت مشوق‌های اقتصادی در سیاست چین و تایوان را اکنون به پایین‌ترین حد خود پس از پایان جنگ سرد رسانده است. برخی کارشناسان هشدار می‌دهند تنش‌های کنونی می‌تواند در نهایت، پکن و واشنگتن را وارد درگیری همه‌جانبه کند.
سخنگوی دولت گفت: مردمی‌سازی یارانه‌ها قدرت خرید همه دهک‌ها را افزایش داد؛ دهک اول با ۹۲۳ هزار تومان افزایش، صدرنشین بازتوزیع عادلانه یارانه‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ