الکسیس مک آلیستر، ستاره جدید لیورپول، در اولین روز از تمرینات پیش فصل حاضر شد و با یورگن کلوپ دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبلاً چهره سلبریتی های محبوب را که با استفاده از هوش مصنوعی جنسیتشان تغییر کرده و یا پیش بینی هوش مصنوعی از پیری آنها را دیده ایم.
یک تصویر جالب از حضور بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های استقلال در ایفمارک به ثبت رسیده است.
قدیمی‌ترین و معروف‌ترین گل لاله سیاه La Tulipe Noire نام داشت که در سال ۱۸۹۱ به دنیا معرفی شد. این گیاه اکنون دیگر وجود ندارد. لاله ملکه شب که در سال ۱۹۵۵ رونمایی شد، یک گیاه  پیاز دار بسیار مقاوم و کم توقع است که در اواسط اردیبهشت ماه گل می‌دهد. این گل ظاهری بسیار کلاسیک و چشمگیر دارد و به راحتی در باغ و گلدان پرورش داده می‌شود.
شکارچیان سگ خرسی که نوعی حیوان گوشتخوار بین خرس و سگ محسوب می‌شوند، در نوع و اندازه‌های مختلفی مانند گربه و گورکن وجود داشته‌اند و بخش گسترده‌ای از جانوران دوره میوسن اروپا (23 تا 5.3 میلیون سال پیش) را تشکیل می‌دادند.
پژو 208 فیس لیفت 2024 از بافت جدید در قسمت جلوپنجره بهره می برد که حضور جزئیات رنگی به زیباتر شدن این بخش نیز کمک کرده است. 3 ردیف نوار لامپ ال ئی دی در گوشه های سپر جلو نیز به امضای کار پژو و اثر پنجه های شیر آن تبدیل شده که اینجا نیز حضور دارند.
در نمای پشتی، چیز جدیدی که خودنمایی می‌کند، چراغ پشتی است که شبیه به لوگوی داچیا شده است. هر چه به جلو می‌رویم، این چراغ کوچکتر می‌شود. اسپویلر اسپرت بالای شیشه هم در این قسمت خودنمایی می‌کند.
KMC X5 بهبودهای ظاهری و رفاهی قابل‌توجهی را در مقایسه با جک S5 تجربه کرده است.
Pit ۲۶ از ترفند همیشه محبوب محور‌های پورتال استفاده می‌کند تا G۶۳ را تقریبا ۱۵ سانتی متر از سطح زمین بلندتر کند. به منظور پیشگیری از آسیب به زیر بدنه این پیکاپ در صورت برخورد به اشیاء بلند در طول مسیر، یک بسته محافظ به زیر بدنه این خودرو افزوده شده است.
بزرگ‌ترین تغییرات در داخل است، جایی که جدیدترین فناوری‌های موجود در طیف فولکس‌واگن را خواهید یافت، از جمله یکی از بهترین سیستم‌های اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی موجود در بازار. چیزی که بدون تغییر باقی می‌ماند.
سوسک شاخ بلند دندان خنجری به عنوان یک کالای کلکسیونی محبوب است و یک نمونه می‌تواند تا هزاران دلار قیمت داشته باشد. این یکی دیگر از دلایل در معرض خطر انقراض قرار گرفتن این حشره است.
یکی از محبوب ترین ها DJI Mavic 3 است. این پهپاد می تواند نارنجک ها را روی مواضع دشمن پرتاب کند و حتی خودروهای زرهی را فراتر از نیروی انسانی دشمن نابود کند.
پس از انتشار شایعات محلی در مورد این فوک شاد، عکس‌های او با نام مستعار نیل در الی، شهر کوچکی در شرق انگلستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
ره‌جنوبی ادعا می‌کند که نسل بعدی گوشی تاشوی رده بالای سری Xperia Compact را شاهد خواهیم بود.
جوز هندی ادویه‌ای محبوب و خوش عطر است که از درخت همیشه سبز جوز بویا به دست می‌آید. این ادویه در واقع از دانه سخت و عطرآگین این درخت گلدار تهیه می‌شود و به صورت آسیاب شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در تصاویر ثبت شده از لحظه مصدومیت میرزایی مشخص بود که این بازیکن در پی چرخش زانو از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده اما آبی‌ها امیدوار بودند که رباط او دچار کشیدگی شده باشد.
هادی چوپان به‌تازگی تصویری از خودش کنار مرحوم پهلوان خلیل طریقت‌پیما در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. نکته عجیب این استوری تصاویر فتوشاپی گرگ و عقاب است که این ورزشکار محبوب استفاده کرده است.
جیپ سیمرغ یکی از خودروهای خاطره‌انگیز برای ما محسوب می‌شود و اخیراً یک نمونه بازتولیدی از آن با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی که ۷۰۷ اسب بخار قدرت دارد نظرها را به خود جلب کرده است.
نیویورک تایمز، رسانه معتبر آمریکایی در مطلبی به معرفی غذای محبوب گیلانی‌ها پرداخته است.
این خودرو ظاهر کلاسیک توربو ۲ را دارد، اما برای دنیای امروز دوباره بازسازی شده است؛ با دو موتور الکتریکی، رنگ‌آمیزی هنری، دوربین‌های GoPro فراوان و پنجره‌های صورتی رنگ.
صفحه توییتری امارات اسپورت نیوز اقدام به انتشار تصویر دو ستاره سابق فوتبال ایران در لیگ امارات کرده است.
بسیاری از مردم فکر می‌کنند، ورمیر را می‌شناسند. هنر او هیچگاه به اندازه امروز محبوب و در دسترس نبوده است و تصویر نقاشی‌های تحسین‌شده او همچون «دختری با گوشواره مروارید» بار‌ها بازتولید و فتوشاپ شده است.
یکباره از بستن استراتژیک‌ترین آبراهه بین‌المللی سخن می‌رانند؛ یعنی «تنگه هرمز.» گاهی هم در کمال ناباوری از ساخت بمب اتم سخن می‌رانند. گویی ایده‌پردازان ایران هراسی در انتظاراند آن‌ها سخن بگویند و بلافاصله با سخنان‌شان، جوسازی ضدایرانی صورت بگیرد. خلاصه اتحادی نانوشته میان آن‌ها و پروژه ایران‌هراسی برقرار است. محبوب رسانه‌های تندرو (نه حتی میانه‌ور) صهیونیستی نیز هستند. در مجموع تنها آورده این طیف تنها یکی‌ست: «هزینه‌تراشی و ارائه تصویر بازیگر غیرمعمول (غیرعقلانی) از ایران در نظام بین‌الملل
سوفیا بسیار محبوب است؛ تصویر او با رفتن بر روی جلد مجلات آن‌ها را زیبا کرده است، در برنامه‌های تلویزیونی بی‌شماری حضور داشته و مصاحبه کرده و حتی در سازمان ملل متحد نیز سخنرانی کرده است. اخیرا سایت «Freethink» این فرصت را پیدا کرد که با سوفیا صحبت کند و از او سؤالات مختلفی بپرسد.
مدافع محبوب ساوت‌گیت در تیم ملی انگلیس یکی از گزینه‌های اصلی حضور برابر ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ