رصدخانه مهاجرت ایران گزارش کرده که در سال ۲۰۲۲ میلادی، در مجموع ۱۴۲ هزار و ۹۸۹ ایرانی در کشور‌های مختلف در وضعیت پناهندگی قرار داشته‌اند. آلمان همواره یکی از مقاصد اصلی پناهندگان ایرانی در سال‌های اخیر بوده و در سال ۲۰۲۱ میلادی، حدود یک‌سوم اتباع ایرانی پناهنده در جهان در آلمان زندگی می‌کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌ جمهور عراق و هیئت همراه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس‌ جمهور عراق و هیئت همراه عصر امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
تست کرونای پیشکسوت ورزش ایران مثبت شد.
رئیس مرکز تحقیقات سرطان، با اشاره به جوان بودن افراد مبتلا به سرطان پستان در ایران، گفت: ابتلا به سرطان پستان در ایران، رو به افزایش است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پس از جام جهانی افت عجیبی در گلزنی برای این تیم داشته است.
ایران در ابتدای  دهه ۹۰ یکی از ۵ کشور سکاندار در ذخیره سازی گاز بود، اما این سکانداری دیری نپایید که با تغییر سیاست ها جایگاه خود را از دست داده است.
زاکانی در ابتدای این مراسم گفت: یکی از سیاست‌های قطعی جمهوری اسلامی ایران برقراری ارتباط، همکاری و حسن همجواری با کشورهای همسایه‌اش است. ارمنستان نیز در نزد ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و علاقه‌مند به گسترش روابط میان دو کشور هستیم.
همزمان با شیوع دوباره ویروس امیكرون و اعلام آن از سوی وزارت بهداشت، به منظور جلوگیری از ابتلای بازیکنان و کادر فنی به این بیماری، فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک ایران اعلام کرد، رقابت‌های والیبال داخلی کشور بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. این موضوع باعث شده تا احمد عربانی، کارتونیست هم‌میهن نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد.
رئیس پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در آستانه برگزاری هشتمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران، از ابتلای هشت میلیون ایرانی به اضافه وزن و چاقی خبر داد.
چنانچه زیرسویه BQ ۱ در ایران شناسایی شود، به احتمال قوی شاهد موج هشتم کرونا در کشور خواهیم بود؛ هر چند ممکن است رفتار این زیرسویه شدید یا عینا مشابه رفتاری که در سایر نقاط دنیا داشته، نباشد. بدین ترتیب می‌توان انتظار شروع موج جدید بیماری کووید ۱۹ در کشور را داشت.
چنانچه زیرسویه BQ۱ در ایران شناسایی شود، به احتمال قوی شاهد موج هشتم کرونا در کشور خواهیم بود، هر چند ممکن است رفتار این زیرسویه شدید یا عینا مشابه رفتاری که در سایر نقاط دنیا داشته، نباشد. بدین ترتیب می‌توان انتظار شروع موج جدید بیماری کووید19 در کشور را داشت.
پدرام پاک آئین گفت: روز گذشته، سه مورد ابتلاء به زیرسویه‌های جدید اومیکرون که در بسیاری کشور‌های جهان شایع است، در کشورمان مشاهده شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد.
میزان فشار بر جواد ظریف در اواخر به حدی رسیده بود که او در سفر آخرش به نیویورک حتی از عیادت همکار، دوست قدیمی خود و سفیر وقت ایران در سازمان ملل -مجید تخت‌روانچی که به علت ابتلای به بیماری در آنجا بستری شده بود- منع و مجبور شد ملاقات را از طریق ویدیوکال برگزار کند.
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات ایدز ایران گفت: براساس آمار تخمین زده شده تعداد مبتلایان به بیماری اچ. آی. وی بالغ بر حدود ۵۵ هزار نفر در کشور است، اما آمار ثبت شده بالغ بر حدود ۲۳ هزار نفر فرد زنده است و این اختلاف موجود حاکی از آنست که افرادی مبتلا به این بیماری هستند، اما از بیماری خود بی خبر هستند!
رئیس شورای شهر تهران گفت:آمریکایی ها از ابتدای انقلاب قصد به بند کشیدن ایران را داشتند.
تیم کشتی صربستان به دلیل ابتلای چند کشتی گیرش به ویروس کرونا در جام جهانی کشتی فرنگی حضور نخواهد داشت.
او مدعی شده که برخی از بازیکنانش به آنفولانزا مبتلا شده‌اند. این در حالی است که تمام بازیکنان ایران در بازی روز گذشته مقابل چین‌تایپه به میدان رفتند.
طبق اعلام وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، چند بازیکن این تیم در آستانه دیدار با لبنان به آنفولانزا مبتلا شده‌اند.
در ابتدای این نشست، به صورت رسمی، عضویت کامل ایران در سازمان شانگ‌های توسط رییس جمهور ازبکستان اعلام شد که با تشویق حاضران همراه شد.
مدافع ملی‌پوش ایرانی تیم الاهلی قطر به دلیل ابتلا به کرونا در دیدار امشب تیمش غایب بود.
عمده علائم ابتلا به زیرسویه‌های BA ۴ و BA ۵ شامل سردرد، آبریزش بینی، عطسه، سوزش گلو، سرفه خشک، گرفتگی یا درد در قفسه سینه، تنگی نفس مختصر، درگیری سیستم گوارش و اسهال و استفراغ، تب (که چندان بارز نیست)، خستگی مفرط و درد‌های ماهیچه‌ای است. در ابتلا به این زیرسویه برخلاف سایر سویه‌ها، درگیری و از بین رفتن حس بویایی و چشایی بسیار کمتر است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۵۱۵ نفر رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ