سازمان فضایی ایران اعلام کرد: از تصاویر ماهواره «خیام» برای ارتقاء توانایی مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در حوزه‌های مختلف کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، منابع آبی، معادن و پایش مرزها، مدیریت حوادث غیرمترقبه و ... استفاده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تاکید بر اینکه دولت شوک درمانی نمی کند، نوشت: سیاست‌های غیرقیمتی انرژی می‌تواند بدون ایجاد تکانه‌های جدید به بهینه سازی مصرف انرژی کمک کند.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
در حالی که شایعات زیادی در خصوص استخدام سرمربی کروات برای فولاد به وجود آمد اما مدیرعامل باشگاه موضوعات موجود را رد کرد.
گفته می شود که اعتراض استقلال به عدم صدور مجوز حرفه ای، در کمیته استیناف نیز رد شده است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، با انتشار توییتی به شایعاتی که در روزهای گذشته درباره او منتشر شده بود، پایان داد.
دولت ترکیه اعلام کرد رویت نورهای خاص در آسمان این کشور پیش از زلزله روز گذشته، ارتباطی با زلزله نداشته است.
وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیتهای اخیر دانش آموزان در استان قم گفت: شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور در این موضوع باعث نگرانی برخی خانواده‌ها شد؛ در حالیکه در این خصوص تلفات جانی نداشتیم.
مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شایعات پیش آمده درباره تغییر مدیریت در استقلال را رد کرد.
جوردی آلبا، ستاره بارسا، شایعات درباره جدایی‌اش از این باشگاه را رد کرد و گفت قصد دارد تا پایان مدت قراردادش در بلوگرانا بماند.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن شایعات جدایی از این تیم را رد کرد و عنوان کرد دوست دارد در تیم آلمانی بماند و به بازیکن مفیدی تبدیل شود.
باشگاه گل گهر سیرجان نسبت به شایعات شکل گرفته حول اخراج محسن فروزان واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مطرح شده درباره نیمکت این تیم را رد و اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه در خصوص تیم تصمیم گیری خواهد شد.
سرمربی نیوکاسل شایعه اخیر در خصوص احتمال حضور رونالدو در این تیم را رد کرد.
از ساعاتی پیش شایعاتی درباره احتمال جدایی گلر پرسپولیس منتشر شده که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع درست نیست.
بانک مرکزی ضمن رد همه شایعات درباره تغییر رئیس‌کل بانک مرکزی، اعلام کرد: رئیس‌کل بانک مرکزی نیز در مصاحبه مشترک رسانه‌ای اخیر خود که در حضور وزیر اقتصاد بود، این شایعات را تکذیب کرد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس قویا ادعای تعرض به زندانیان را رد کرد و گفت: دشمنان و معاندان نظام شایعاتی را درباره وضعیت زندانیان زن مطرح کردند که ساده‌لوحانه و غیرقابل باور است.
اولیور کان در گفتگو با اسکای، شایعات حضور کریستیانو رونالدو در بایرن را رد کرد.
ادوین فن‌درسار، ستاره سابق منچستریونایتد، شایعات درباره پیوستن دوباره‌اش به این باشگاه به عنوان مدیر ورزشی را رد کرد و گفت در آژاکس خواهد ماند.
ادوین فن‌درسار، ستاره سابق منچستریونایتد، شایعات درباره پیوستن دوباره‌اش به این باشگاه به عنوان مدیر ورزشی را رد کرد و گفت در آژاکس خواهد ماند.
رئیس اتلتیکو مادرید شایعات امروز درباره توافق این باشگاه با بارسلونا بر سر قرارداد آنتوان گریزمان را رد کرد و گفت هیچ مذاکره‌ای بین دو باشگاه انجام نشده است.
رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال برخی شایعات درباره گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از محمد احمدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی را رد کرد.
اگرچه تاکنون بار‌ها گمانه‌زنی‌ها درباره استعفا یا برکناری برخی وزرای ضعیف یا پرحاشیه تکذیب و رد شده است، اما تجربه نشان داده برخی اخبار با این مضمون به منظور گرفتن بازخورد‌های جامعه است و در صورت پالس مثبت جامعه، این امر در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.
انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی روز 6 شهریور برگزار می شود که هنوز رسما اسامی کاندیداها اعلام نشده است.
با اینکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی لستر، به چلسی مطرح بود اما سرمربی روباه‌ها با رد شایعات گفت او به هیچ وجه فروشی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ