حجت الاسلام حاج‌علی اکبری، امام جمعه موقت تهران گفت: دولت محترم ظرفیت دیپلماسی و همکاری منطقه‌ای با همسایگان را در دستور کار خود قرار دهد و البته شاهد هستیم که در کوتاه مدت از این رویکرد داریم بهره مند می‌شویم و در آینده بیشتر خواهد شد. خوشبختانه موفق شدند توازنی را در ارتباط بین المللی ایجاد کنند. قبلا حواس‌ها به غرب بود و الان نگاه به شرق و منطقه در حال تقویت است. تراز ما در شانگ‌های و مثبت شدن تراز تجاری مان با این کشور‌ها از این جمله است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌علیه‌السلام مصادف با شب هشتم ماه محرم‌الحرام در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب (سه‌شنبه) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری درباره ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به‌عنوان الگوی تربیتی تراز اسلامی برای جوانان به ایراد سخن پرداخت و در ادامه آقای سید مجید بنی‌فاطمه در رثای این شهید والا مقام کربلا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
فیلمی از گفت‌وگوی مولوی عبدالواحد ریگی با رئیس هیئت اعزامی رهبر انقلاب را مشاهده کنید.
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: در سخنرانی‌ها با حرف‌های مبهم و یکی به میخ و یکی به نعل زدن و طرح مباحث تحریک کننده و زیر سوال بردن نظام آسیب می‌زنند؟! این‌ها باید جواب بدهند چرا که در این ناامنی‌ها مقصر هستند.
حاج‌علی‌اکبری تصریح کرد: ما از خواص بی‌بصیرت و بی‌مروت که با پول ملت ایران چهره شدند، ناراحت هستیم؛ این افراد بد امتحان دادند و به آن‌ها توصیه می‌کنیم که توبه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ