نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: غالب زنان ایرانی نسبت به حجاب و عفاف نگاه مثبت و اعتقادی راسخ دارند، البته فراتر از بحث اعتقادی، حجاب یک الزام قانونی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اغلب در هنگام ارسال پیام به دیگران سرنخ‌های غیرکلامی‌ای را به کار می‌بریم که که ممکن است کاملاً نسبت به آن‌ها ناآگاه باشیم.
تهران- مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان تهران از کاهش ۹.۳ درصدی همسرآزاری در استان تهران طی سال گذشته خبر داد و گفت: اغلب این موارد در خصوص آزار زنان توسط همسرانشان است.
بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.
در اکثر جوامع پستاندار دیگر ماده‌ها معمولا در گروه‌های زادگاه خود باقی می‌مانند و تولید مثل می‌کنند و موقعیت و قلمرو مادرانشان را به ارث می‌برند در حالی که پسران برای یافتن شرکای غیرمرتبط در جای دیگری زادگاهشان را ترک می‌کنند. روابط اجتماعی بین زنان ساکن متفاوت است، اما اغلب حمایت‌گرانه است.
خبرگزاری شفق مدعی شده گردشگران عراقی از کلاهبرداری و سرقت توسط ایرانیان که اغلب اصالتا عرب هستند یا به زبان عربی صحبت می‌کنند، شکایت دارند.
شاید بپرسید که اصولا چه مقدار لبنیات در روز باید مصرف کرد. کارشناسان اغلب مصرف روزانه لبنیات را توصیه می‌کنند، چرا که منبع خوبی برای کلسیم در رژیم غذایی هستند. اما حتی در مورد زنان که در معرض خطر پوکی استخوان هستند، مصرف یک تا سه وعده لبنیات در روز کافی است.
میگرن نوعی بیماری مزمن و ناتوان کننده است که شیوع بالایی در جهان دارد و در زنان سه برابر بیشتر از مردان دیده می‌شود. افراد مبتلا به میگرن دارای نوعی سردرد ضربان دار هستند که به طور معمول در یک طرف سر ظاهر می‌شود و اغلب با حالت تهوع یا حساسیت به نور همراه است.
شهبازی نحوه استفاده از گرمابه‌های عمومی را اینطور روایت می‌کند: «آن روزگار در تمامی شهر‌های ایران از جمله تهران حمام عمومی وجود داشت و اهالی محل به نوبت جنسیت از حمام عمومی استفاده می‌کردند. سحرگاهان قبل از طلوع آفتاب تا ساعت هشت صبح حمام به مردان اختصاص داشت و در طول روز، حمام در اختیار زنان بود. آماده کردن حمام در فصل زمستان به‌دلیل افزایش مصرف سوخت‌های مرسوم کار دشواری بود و اغلب مردم از اواخر پاییز تا شب عید رنگ حمام را نمی‌دیدند.»
یک پزشک متخصص زنان براساس شواهد و اطلاعات خودش می‌گوید: اغلب کسانی که به دنبال سقط جنین هستند، با مشکلات اقتصادی و اجتماعی روبه‌رو هستند، مسائل اقتصادی مشخصا روی تصمیم برای فرزندآوری تاثیر می‌گذارد، خانواده‌هایی هستند که تمایل دارند فرزند داشته باشند، اما نگرانی‌های مالی مانع از این تصمیم می‌شود و در صورت بارداری ناخواسته به دنبال سقط هستند.
اگر امروز آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه اُپن است این ناشی از توطئه دیگران نیست. اگر همان آقای روحانی اقدام به مسکن‌سازی کند و آشپزخانه آن اُپن نباشد، در این صورت یا کسی آن را نمی‌خرد یا در اولین گام دیوار آن را برداشته و آن را باز و اُپن می‌کند. این ساده‌انگاری است که بگوییم با تغییر این معماری می‌توان فرهنگ رفتاری زنان جدید را تغییر داد. حتی اگر آپارتمان ۳۰۰ متری هم داشته باشید، باز هم اغلب زنان خواهان باز شدن آشپزخانه می‌شوند.
زنان معتاد در جامعه آسیب پذیرتر از مردان هستند، زیرا مصرف مواد در زنان اغلب با آسیب‌های اجتماعی دیگری همچون فرار از خانه، روسپیگری و فقر توام است. اعتیاد زنان عوارض خطرناک‌تری نسبت به مردان ایجاد می‌کند.
نیک مدعی است که می‌تواند از زبان بلند خود برای تایپ، نقاشی و حتی لیس‌زدن آرنج خود استفاده کند؛ مهارتی که شاید اغلب افراد از آن محروم باشند.
امروزه تقریبا می‌توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می‌کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند.
پزشکان اغلب تومور‌های مغزی را تنها پس از شروع علائم عصبی مانند از دست دادن حرکت یا گفتار کشف می‌کنند که در این زمان تومور به اندازه قابل توجهی رسیده است. تشخیص تومور هنگامی که هنوز کوچک است و شروع به درمان در اسرع وقت باید به نجات جان کمک کند.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اغلب دانشجویان در زمان وقوع زلزله به علت تعطیلات یا به ایران بازگشته بودند یا به آنکارا و استانبول سفر کرده بودند و در مناطق زلزله‌زده حضور نداشتند.
زنان بنیان خانواده و جوامع را تشکیل می‌دهند و بهنگام وقوع موقعیت‌های اضطراری، سهم مشارکت‌های مهم آنها، حتی حیاتی‌تر شده و در مقابل خانواده خود مسوولیت پذیرتر می‌شوند، اما در هنگام بحران ها، اغلب نقاط قوت و آسیب پذیری آنان، نادیده گرفته می‌شود.
زنان اغلب تاکتیک‌های قابل مشاهده و برجسته‌ای را برای تحت فشار قرار دادن طرفین مذاکره قرار می‌دهند تا مذاکرات صلح را آغاز کنند یا دوباره به آن متعهد شوند. فعالان حوزه زنان اغلب اقدامات گسترده و موفقیت‌آمیزی را در این زمینه آغاز کرده و کمپین‌های افکار عمومی برای تشویق پیشرفت در مذاکرات صلح را در بسیاری از کشور‌ها بسیج کرده‌اند.
کتیبه‌های سلطنتی آشوری اغلب بر جنبه خشونت آمیز امپراتوری آن زمان تاکید کرده‌اند مانند زمانی که آشوربانیپال گزارش می‌دهد که او یک شورشی را در قلعه نینوا به همراه یک خرس و یک سگ با زنجیر بسته بود. با این وجود، به همان اندازه نیز در آن زمان در آنجا بازارها، صنعتگران، فالگیر‌ها و جشن‌ها وجود و حضور داشتند و در فعال و در جریان بودند.
عبدالکریمی گفت: متاسفانه قدرت سیاسی، اغلب چهره‌های مقبول را سوزانده و بیشتر واسطه‌ها را حذف کرده است. امروز هم بخشی از جامعه به خصوص نسل‌های جدید، زبان حاکمیت را نمی‌فهمند، حاکمیت هم متاسفانه زبان این نسل‌ها را نمی‌داند. در ایران، نیاز به ترجمانی است تا این شکاف پر شود. ما نیاز به افراد دو زبانه و دوزیست داریم تا هم با منطق نسل‌های جدید آشنا باشند و هم با منطق حکومت.
در قرن نوزدهم اغلب زنان با لباسی ازدواج می کردند که در موقعیت های دیگر هم بتوانند آن را بپوشند. تب لباس عروس سفید را بعدها فیلم های هالیوودی به وجود آوردند که در آن ها زوج ها تا پایان عمر به خوبی و خوشی با یکدیگر زندگی می کردند. اما تنها خانواده های ثروتمند استطاعت خرید لباس عروس سفید را داشتند. تازه از دهه ی ۱۹۵۰ بود که مردم طبقه متوسط شروع به استفاده از لباس عروس سفید کردند، آن هم به لطف افزایش تولید اجناس ارزان قیمت تر در دوره ی شکوفایی انفجاری پس از جنگ جهانی دوم.
سوپرلیگ فوتسال زنان ایران درحالی هفته یازدهم را پشت سر گذاشت که اغلب مربیان تیم‌ها نسبت به برگزاری این لیگ معترض هستند.
سردار مجید با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مجرمان سایبری ۱۸تا۳۰ ساله هستند گفت: بر اساس آنالیز جرمی که انجام داده ایم دریافتیم اغلب لینک‌های آلوده در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افراد ارسال می‌شود.
«سمانه» یکی از زن‌ها که بی‌خبر از ابتلای همسرش، بعد از آزادی او از زندان به اچ‌آی‌وی مبتلا شد، می‌گوید: «همه ما یک سؤال مشترک در سرمان داشتیم؛ چرا من؟! اما بالاخره با این موضوع کنار آمدیم. تازه بعد از کنار آمدن خودمان با این ویروس و بیماری، باید با این مسئله کنار می‌آمدیم که اطرافیان و خانواده را چطور از این بیماری آگاه کنیم؟ آیا اصلا این کار درستی است؟ پاسخ به این سؤال برای هر فردی با دیگری متفاوت است و بستگی به سطح فرهنگ و میزان پذیرش خانواده‌ها دارد. اغلب ما حتی از فرزندان خودمان هم این موضوع را پنهان کرده‌ایم.»
اکثر زنان یا مردان بعد از خیانت همسرشان آن‌چنان صدمه روحی و روانی می‌بینند که اغلب مطمئن نیستند که بتوانند به زندگی مشترک ادامه دهند؛ آن‌ها باخیانت دیدن از همسرشان، ذهنشان پر از سؤال‌های بی‌جواب می‌شود که همین مسئله آن‌ها را از گرفتن تصمیم درست و منطقی عاجز می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ